Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

upweer

Citaat van: sunderland op april 11, 2026, 14:52:35
De seizoenkaarten zullen fors steigen heeft kooi ook al een beetje aangegeven. Ben benieuwd of dan de kids die een beetje voor de lol komen en niet eens voetbal zien er dan nog steeds zijn. Begrijp niet dan er soms wel paar honderd beneden staan terwijl de wedstrijd bezig is.

Verwacht het wel, ze willen de eredivisie meemaken

Bernardo


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

fred

Citaat van: Galdiano op april 14, 2026, 15:21:56
Waarom niet alvast wat communicatie over bijvoorbeeld prijzen etc?

Filmpjes maken binne ze goed in. Communicatie niet altijd het sterkste punt weest.

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op april 14, 2026, 15:21:56
Waarom niet alvast wat communicatie over bijvoorbeeld prijzen etc?
Staat er duidelijk woensdag kunnen mensen zich op de wachtlijst laten zetten vanaf 13:00 en Donderdag vanaf 13:00 kun je verlengen en worden de prijzen ook bekend gemaakt

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op april 14, 2026, 16:57:34
Staat er duidelijk woensdag kunnen mensen zich op de wachtlijst laten zetten vanaf 13:00 en Donderdag vanaf 13:00 kun je verlengen en worden de prijzen ook bekend gemaakt

Dat lees ik. Maar begrijp niet zo goed waarom?
Een communicatie bericht met alle info is en was toch veel makkelijker geweest en donderdag gewoon starten met de verkoop.
Als je het bericht zo leest weet je woensdag nog niet wat de prijzen zijn, terwijl de wachtlijst dan al open gaat.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op april 14, 2026, 17:49:22
Dat lees ik. Maar begrijp niet zo goed waarom?
Een communicatie bericht met alle info is en was toch veel makkelijker geweest en donderdag gewoon starten met de verkoop.
Als je het bericht zo leest weet je woensdag nog niet wat de prijzen zijn, terwijl de wachtlijst dan al open gaat.
als je op de wachtlijst staat is het geen verplichting om een kaart af te nemen

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op april 14, 2026, 18:36:45
als je op de wachtlijst staat is het geen verplichting om een kaart af te nemen

Maar een beetje info vooraf is niet teveel gevraagd toch?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

fred

wachtrij voor de wachtlijst gaat rap.
+/- 75 stuks in de eerste minuut.

janou


PePe

Waar staan de 65+ prijzen? ontbreekt in dit schema?

hobbes

Citaat van: PePe op april 15, 2026, 13:23:45
Waar staan de 65+ prijzen? ontbreekt in dit schema?

Die waren er dit seizoen al niet meer

janou

Ik vind de verhoging enorm meevallen (voor Noord in elkgeval). Dit is gewoon een normale inflatiecorrectie eigenlijk.

michello

2 wedstrijden minder en voor de standaard seizoenskaart een hele kleine verhoging van gemiddeld ?10 is ongeveer ?40 hoger in verhouding op een heel seizoen.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op april 15, 2026, 13:23:45
Waar staan de 65+ prijzen? ontbreekt in dit schema?
bist al zo oud :D