Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - carlo de leeuw

#1
 |:) Henk De Jong ole oleee  :0=  |:)
#2
Citaat van: NRG op april 21, 2026, 15:51:16
Dat ze op basis van data allerlei jonge talenten aantrekken ben ik helemaal voor. Heeft dit seizoen goed uitgepakt. Maar in de eredivisie heb je ook ervaring nodig. Jongens die klappen van de zweep kennen. Ik hoop dat ze die niet gaan vergeten.
Ik heb er wel wat vertrouwen in dat ze met een dusdanig uitgebalanceerd elftal op de proppen komen dat ze tenminste 3 ploegen onder zich houden.
#3
Citaat van: Inferno-058 op april 06, 2026, 20:27:03
Is gewoon het begin van onderhandelen. Zo werkt dat spelletje. Uiteindelijk moeten beide water bij de wijn doen
een lager salaris na promotie en 1 jarig contract lijkt mij geen begin maar meer op gek aansteken
#4
Kan tactiek zijn maar kwam op mij over dat hij er wel klaar mee was.
#5
Dat word niks als je Diemers bij ESPN hoort en vooral ziet  :zucht
#6
Citaat van: wacko jacko op april 03, 2026, 21:56:49
Regelrechte wanprestatie van Henk de Jong die verkeerde keuzes geeft gemaakt in de opstelling en tactiek vanavond
waardeloze trainer. Gelijk vervangen :proost
#7
Man man die keeper
#8
De echte drive ontbreekt lijkt het. Nul kansen gezien.
#9
Citaat van: sunderland op april 02, 2026, 16:36:55
Roelof legerdesheils blouse die 5 maten te groot is de Vries
:_schater  :_schater
#10
Ben zeer benieuwd.  Ze durven iig risico te nemen en doen het gewoon. Ik heb wel wat vertrouwen in de eigenwijze Lambooi!
#11
Door Geert v T. Gedropt indd
#12
Kwamen gister een aantal, ook hier genoemde namen voorbij in de omrop sportcast.
Sipke Hulshof volgens mij niet!  Vond ik op zich wel opmerkelijk.
#13
Sipke en Henk lijkt me wel wat  :y
#14
Klopt indd. Jammer maar begrijpelijk
#15
 :proost  |:) |:)