Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: el haj op april 24, 2026, 14:29:48
Ik snap dat je een grapje maakt hoor, maar dat kan de directie die arme man echt niet aandoen - en wij, als supporters, kunnen dat wmb ook echt niet meer van ?m vragen.
Ben heeeeel blij dat Henk bij de club blijft, daar moeten we zuinig op zijn.
Edwin de Graaf is er ook nog....

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

carlo de leeuw

 |:) Henk De Jong ole oleee  :0=  |:)

Stiens

Henk verdiend een mooier afscheid dan dit   :zucht Eeuwig zonde.

Bens

Jammer voor Henk dat de wedstrijd zo afloopt.

Zuid1991

#5375
Citaat van: Bens op april 24, 2026, 23:23:26
Jammer voor Henk dat de wedstrijd zo afloopt.
Eens!
Maar nog meer stoor ik mij aan de trieste bedoeling door bijna 7000 lui te straffen op oost, door de biertappen dicht te gooien, hekken dicht te gooien.
Ik wurd er gek van.
Eerder optreden in het uitvak godverdomme!!!!
Mijn avond is verpest door het woke optreden richting uitvak en dat de catering van de oosttribune dicht moet?..Bah! Werd in de jaren 90 toch ook niet gedaan, je eigen supporters straffen! Had dat uitvak eerder leeggeveegd! Wat is er geleerd van ADO?

En?.over de wedstrijd. Gvd wat een trieste scheidsrechters hebben wij in in Nederland?
Henk; dank! |:) Eeuwige Cambuurheld!
En Ard, ook eeuwig dankbaar!

zeewolde

Citaat van: Zuid1991 op april 24, 2026, 23:35:28
Eens!
Maar nog meer stoor ik mij aan de trieste bedoeling door bijna 7000 lui te straffen op oost, door de biertappen dicht te gooien, hekken dicht te gooien.
Ik wurd er gek van.
Eerder optreden in het uitvak godverdomme!!!!
Mijn avond is verpest door het woke optreden richting uitvak en dat de catering van de oosttribune dicht moet?..Bah! Werd in de jaren 90 toch ook niet gedaan, je eigen supporters straffen! Had dat uitvak eerder leeggeveegd! Wat is er geleerd van ADO?

En?.over de wedstrijd. Gvd wat een trieste scheidsrechters hebben wij in in Nederland?
Henk; dank! |:) Eeuwige Cambuurheld!
En Ard, ook eeuwig dankbaar!
helemaal eens. Veeg dat uitvak leeg. Kun je de wedstrijd uitspelen.

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op april 24, 2026, 23:35:28
Eens!
Maar nog meer stoor ik mij aan de trieste bedoeling door bijna 7000 lui te straffen op oost, door de biertappen dicht te gooien, hekken dicht te gooien.
Ik wurd er gek van.
Eerder optreden in het uitvak godverdomme!!!!
Mijn avond is verpest door het woke optreden richting uitvak en dat de catering van de oosttribune dicht moet?..Bah! Werd in de jaren 90 toch ook niet gedaan, je eigen supporters straffen! Had dat uitvak eerder leeggeveegd! Wat is er geleerd van ADO?

En?.over de wedstrijd. Gvd wat een trieste scheidsrechters hebben wij in in Nederland?
Henk; dank! |:) Eeuwige Cambuurheld!
En Ard, ook eeuwig dankbaar!

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bens

Leuk Henk te zien in de stempelpost in Dokkum.

Bernardo

Ere burger van Leeuwarden. Dik verdiend  _O_

Zuid1991

Citaat van: Bernardo op mei 03, 2026, 20:02:52
Ere burger van Leeuwarden. Dik verdiend  _O_

Dik en dik verdiend!
Standbeeld incoming?..!!!!!!!!!?

Scc4-ever

Dik verdiend dat hij ere burger van Leeuwarden geworden is.   _O_

Zuid1991

Even wat anders, fantastische dag gehad, prachtige huldiging. Wat een mensen! Wat een club! Iedereen een mooie zomerstop.  |:)

Eewal

En nu is het tijd dat Henk lekker wat meer naar de achtergrond verdwijnt. Ik verheug me op de komst van de nieuwe trainer en ben heel erg benieuwd naar komend seizoen.

sunderland

Citaat van: Eewal op mei 04, 2026, 09:56:26
En nu is het tijd dat Henk lekker wat meer naar de achtergrond verdwijnt. Ik verheug me op de komst van de nieuwe trainer en ben heel erg benieuwd naar komend seizoen.
absoluut. De nieuwe trainer is ook afhankelijk van de spelers die hij beschikbaar krijgt. Daar begint alles mee