Citaat van: mugel op februari 24, 2017, 23:52:11
Belachelijke gekunstelde regels dus.
Als ik het goed begrijp hadden we wel periodekampioen kunnen worden als jong-Ajax had verloren, maar was dat dan niet direct een ticket voor de playoffs..
Cambuur heeft het laten liggen tegen Fortuna en de Graafschap. Dan waren we nu gewoon periodekampioen.
Maar goed....Heerlijke pot gezien. Op naar volgende week.
die moest erin barto
ik hoop dat de beste man nog weet hoe hij goals moet maken.
Winne, Winne, Winnuuuhhh!!