Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - OuweSkeve

#1
Citaat van: mugel op februari 24, 2017, 23:52:11
Belachelijke gekunstelde regels dus.
Als ik het goed begrijp hadden we wel periodekampioen kunnen worden als jong-Ajax had verloren, maar was dat dan niet direct een ticket voor de playoffs..

Cambuur heeft het laten liggen tegen Fortuna en de Graafschap. Dan waren we nu gewoon periodekampioen.

Maar goed....Heerlijke pot gezien. Op naar volgende week.
#2
Beter. De centen in de buuse houwe en in de winterstop hopen op een goede spits.

Herrijzen als een feniks uit haar as.
#3
Wedstrijden / Re: MVV - SC Cambuur 30-9-2016
september 30, 2016, 21:49:51
Wat een prutsers. Kinne geen kans afronden. The story of their life
#4
Wedstrijden / Re: MVV - SC Cambuur 30-9-2016
september 30, 2016, 21:47:34
Daar was ie al. Ongelooflijk. ...
#5
Wedstrijden / Re: MVV - SC Cambuur 30-9-2016
september 30, 2016, 21:35:50
 :wall die moest erin barto
#6
Wedstrijden / Re: cambuur - Almere.
september 10, 2016, 22:48:14
Eindelijk gaan de goals erin. Moet wel zeggen bij de goal van hoefdraad ,na terugkijken van de beelden, dat de verdediging er van Almere er lachwekkend bijstond. Wat een blunder.

Hopelijk houden we dit vast.  |:) |:)
#7
Citaat van: maikcambuur op augustus 23, 2016, 12:20:17
Sws eigen spelers uitjouen vind ik not done! Tenzij die het er echt naar gemaakt heeft. Hemmen verdient wel meer krediet bij de aanhang. Men is blijkbaar alweer vergeten dat Hemmen clubtopscoorder was in het seizoen dat we kampioen werden.

Hetzelfde voor Barto. Ook het eerste jaar eredivisie beiden heren van grote waarde. Bij Hemmen heb ik het gevoel dat als hij 1 scoort, het daarna los gaat.
#8
Hemmen  :zucht  ik hoop dat de beste man nog  weet hoe hij goals moet maken.
#9
Pool / Re: Pool VVV - SC Cambuur 05-08-2016
augustus 05, 2016, 17:37:52
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.  :0= Winne, Winne, Winnuuuhhh!!

0-2

Hemmen
Gyasi

2 x  :gelekaart
#10
Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 18:38:33
we hevve toch 3 keepers,,,er mut nog een middenvelder bij een rechts en
linksbuiten een spits en een linker verdediger.

Zeinstra maar mooi fut. Laat Wilpstra maar deurstromen of een andere halen. Ik bin ut vertrouwen in hem echt kwiet. sorry
#11
Als ik het zo allemaal hoor en lees moet er dus alleen nog maar een nieuwe keeper komen en een eerste spits. Op papier een elftal wat zeker mee moet kunnen draaien in de top 5. Het is natuurlijk ook wat de TS er van maakt. Ik heb er zin in. Nieuwe ronde, nieuwe kansen  |:) |:)

#12
Selectie en Technische staf / Re: Rob Maas
juni 17, 2016, 23:26:44
Welkom  |:)
#13
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
mei 18, 2016, 23:09:56
Gewoon Juup voor ons. Ik wil er niet eens op deze manier inblijven. Zeker niet met het schandalige voetbal wat we hebben laten zien.
#14
Succes bij een andere club.
#15
Deze pot de spelers opstellen met wie je verder gaat volgend seizoen plus aanvulling vanuit de beloften