Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2016/2017

Gestart door El Ma-kri-niii, maart 17, 2016, 15:17:25

Vorige topic - Volgende topic

OuweSkeve

Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 18:38:33
we hevve toch 3 keepers,,,er mut nog een middenvelder bij een rechts en
linksbuiten een spits en een linker verdediger.

Zeinstra maar mooi fut. Laat Wilpstra maar deurstromen of een andere halen. Ik bin ut vertrouwen in hem echt kwiet. sorry

justremco

Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 18:38:33
we hevve toch 3 keepers,,,er mut nog een middenvelder bij een rechts en
linksbuiten een spits en een linker verdediger.

Twee buitenspelers? We hebben er nu toch al 3...

DCKM

We hebben drie keepers , mooi klaar. Verdediging bijna compleet, nog wat werk voor Henri. Middenveld nog een breker erbij en klaar. Aanval nog niet compleet, Henri moet nog ff om een stevige spits te winkelen. Wil geen spelers die iel zijn. Een spits moet een kerel zijn die bomen omloopt of springt.

Zo tot zover even mijn geneuzel.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

zeewolde

Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 18:38:33
we hevve toch 3 keepers,,,er mut nog een middenvelder bij een rechts en
linksbuiten een spits en een linker verdediger.
je hebt al 3 buitens , waarom dan nog 2 erbij

denistel

Citaat van: zeewolde op juni 25, 2016, 21:47:19
je hebt al 3 buitens , waarom dan nog 2 erbij

ja klopt was de (hoef) draad even kwijt.

Galdiano

Hoefdraad was bij de training ver weg de langzaamste, oogte niet fit  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel


Bankzitter


Keira


Collingwood

Volgens Rob Maas vertrekt niemand meer. Dus ook Bakker en Van de Streek niet.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op juni 26, 2016, 11:04:32
Volgens Rob Maas vertrekt niemand meer. Dus ook Bakker en Van de Streek niet.

Daar heeft Maas niets over te zeggen.
Een club als Ado toont straks belangstelling en weg zijn ze!

speculeter

Citaat van: Collingwood op juni 26, 2016, 11:04:32
Volgens Rob Maas vertrekt niemand meer. Dus ook Bakker en Van de Streek niet.
als er nog een prima club voor ze komt vertrekken ze heus wel....
Reijnen zou vorig seizoen ook niet weg....

Collingwood

Klopt natuurlijk. Gelukkig kan Bakker vanwege zijn heimwee alleen naar Groningen en Zwolle.  8P
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Of Heracles, Twente, Go-ahead, Utrecht of hoerenveen

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op juni 26, 2016, 11:46:54
als er nog een prima club voor ze komt vertrekken ze heus wel....
Reijnen zou vorig seizoen ook niet weg....

Had Reijnen ook niet een clausule?