Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 13, 2016, 22:28:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Excelsior

Harm Zeinstra
0 (0%)
Erik Bakker
4 (13.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Vytautas Andriuškevičius
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (3.4%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
1 (3.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jamiro Monteiro
0 (0%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
N. Boutzamar
22 (75.9%)
Wessel Dammers
1 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 29

Cor

Citaat van: De Gast op april 29, 2016, 11:14:34
Deze wedstrijd moet maar in het teken staan van één grote afkeuractie richting bestuur. Zit niks anders op. Ze jagen de supporters heel hard weg met hun onkunde en wanbeleid. En dat mogen ze ook wel eens luid en duidelijk te horen krijgen wat mij betreft.

Koop je dan ook weer een SK? En sta je vooraan op de barricades?

Dokkumer

Citaat van: Johan058... op april 30, 2016, 19:58:39
Van de petitie worden ze toch niet warm of koud van ben ik bang. dus helemaal mee eens
Worden ze van tribune acties dan wel warm of koud? Denk dat er alleen iemand een ontzettend natte scheur krijgt van acties.

Overigens, alle actie ben ik voorstander van! Duidelijk laten merken dat we malloten als vd Vegt hier niet langer dulden!

legeips

Ironie ten top...

In 2013 onze laatste wedstrijd in de  :jupiler
In 2016 onze laatste wedstrijd in de eredivisie.. Alleen spelen we nu thuis tegen de kralingers..

dizzhead

Citaat van: legeips op april 30, 2016, 21:59:16
Ironie ten top...

In 2013 onze laatste wedstrijd in de  :jupiler
In 2016 onze laatste wedstrijd in de eredivisie.. Alleen spelen we nu thuis tegen de kralingers..

En volgend jaar spelen we de playoff tegen ze.  :y

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op april 30, 2016, 21:08:42
Worden ze van tribune acties dan wel warm of koud? Denk dat er alleen iemand een ontzettend natte scheur krijgt van acties.

Overigens, alle actie ben ik voorstander van! Duidelijk laten merken dat we malloten als vd Vegt hier niet langer dulden!
Willen we van deze akeligheid af dan zullen we moeten kiezen voor de weg van geleidelijkheid en slimheid.
Directe acties van supporters worden altijd afgedaan met, we buigen niet voor een stel supporters die er anders over denken.
Willen we wat bereiken, dan zullen ik als supporters de grotere sponsoren achter ons moeten krijgen.
Let wel, sponsoren conformeren zich niet aan acties waar grenzen worden overtreden.
En het schijn te werken, want dertig kilometer verderop is op deze wijze een een bestuurs verandering tot stand gebracht.
Grote spandoeken met duidelijke en ludieke teksten kunnen hier de aanzet van zijn, want reken er maar op dat er veel pers aanwezig zal zijn bij deze wedstrijd.
Op gedonder en wat rellige sfeer zit niemand te wachten en werkt negatief.

PePe

Ik heb er geen moeite mee, dat we Excelsior de punten gunnen. (I.v.m. W2 en B)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op mei 01, 2016, 12:19:29
Willen we van deze akeligheid af dan zullen we moeten kiezen voor de weg van geleidelijkheid en slimheid.
Directe acties van supporters worden altijd afgedaan met, we buigen niet voor een stel supporters die er anders over denken.
Willen we wat bereiken, dan zullen ik als supporters de grotere sponsoren achter ons moeten krijgen.
Let wel, sponsoren conformeren zich niet aan acties waar grenzen worden overtreden.
En het schijn te werken, want dertig kilometer verderop is op deze wijze een een bestuurs verandering tot stand gebracht.
Grote spandoeken met duidelijke en ludieke teksten kunnen hier de aanzet van zijn, want reken er maar op dat er veel pers aanwezig zal zijn bij deze wedstrijd.
Op gedonder en wat rellige sfeer zit niemand te wachten en werkt negatief.

Hele goede tekst, hoop dat iedereen hiervan doordrongen is.
Rellen vuurwerkbommen opstand is echt de doodsteek van je eigen club en je bereikt er zero mee.
top post! :thumbsup

El FLaco

Mag hopen op een mooie sfeer, we moeten ons niet laten kennen door negatief te zijn.

Support tour team

Bernardo

Citaat van: PePe op mei 01, 2016, 23:47:10
Ik heb er geen moeite mee, dat we Excelsior de punten gunnen. (I.v.m. W2 en B)

Liever Excelsior inde Juup als WII. Anders hebben we er meteen een grote concurrent bija

denistel

gewoon je sportieve plicht vervullen die 9.000 zitte er niet voor niks.

Vlampiep

Citaat van: denistel op mei 02, 2016, 10:45:22
gewoon je sportieve plicht vervullen die 9.000 zitte er niet voor niks.
Su ist en niet anders.
En dizze laatste wetstriet in de eredivisie mutte we met sien allen su aflsuute pdat oanze supporters de wereld in gaan as de beste aanhang.
Miskien wel bij de ingangen de lui dur op attent make dat su de petitie om Vd Vegt weg te krijen wel eefkes tekene mutte.

De Gast

Citaat van: PePe op mei 01, 2016, 23:47:10
Ik heb er geen moeite mee, dat we Excelsior de punten gunnen. (I.v.m. W2 en B)

Idem dito. Willem II vliegt er geheid uit in de nacompetitie. Wat zijn die slecht. Zij hebben nog minder scorend vermogen dan 3 Barto's voorin.

CamLeeuw

Het is rustig op het forum. Ik denk dat alle energie nu beter besteed kan worden aan de beleidsvoering.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

OuweSkeve

Deze pot de spelers opstellen met wie je verder gaat volgend seizoen plus aanvulling vanuit de beloften

speculeter

Neem toch aan dat er deze week een en ander bekend word over spelers waar afscheid van word genomen?