Bizar... wat is dit fijn
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: zeewolde op november 10, 2022, 13:45:01
ik blijf hoop houden op een ander.
Wordt het wel Ultee zal ik hem zeker steunen

Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 15:34:47
Ik ben er met vaderlief ook weer bij. Kan niet wachten tot we weer beginnen.
(Hallo allemaal, ben nieuw hier.)
Citaat van: Naastismis op mei 03, 2020, 08:54:12
Dan wordt AZ alweer zijn 5de club, en dan ben je nog maar 15 jaar....
Citaat van: speculeter op juni 24, 2020, 19:47:32
Als er een doelpunt valt mag je zachtjes hoera roepen van meneer Rutte?