Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - scc-aaron

#1
Wedstrijden / Re: Roda JC - Cambuur [10-1-25]
januari 20, 2025, 21:54:23
Bizar... wat is dit fijn |:)
#2
Wedstrijden / Re: SC Cambuur-Jong AZ
december 18, 2024, 10:39:30
Laatste wedstrijd van 2024. Cambuur maak ons gek!
Terugdenkend aan deze eerste seizoenshelft in ons nieuwe stadion moet ik zeggen dat ik het nog altijd onwennig vind voelen. Hopen dat er snel memorabele wedstrijden gaan komen. Te beginnen met JAZ. Ik voorspel een gekke wedstrijd 3-2  :scc
#3
3-2 (1-1)
De Leeuw
Diemers 2x
4x geel
#4
Come on boys!  |:)
#5
Matchday |:) |:)
#6
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
november 15, 2022, 15:17:35
Lukoki zou vandaag 30 zijn geworden (R.I.P)
#7
Selectie en Technische staf / Re: Nieuwe trainer
november 10, 2022, 13:49:54
Citaat van: zeewolde op november 10, 2022, 13:45:01
ik blijf hoop houden op een ander.

Wordt het wel Ultee zal ik hem zeker steunen

Het zal Ultee worden :0=
#8
Wedstrijden / Re: Feyenoord - Cambuur (10-11-2022)
oktober 27, 2022, 11:17:35
Kaartje binnen!  |:) |:)
#9
Wedstrijden / Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
oktober 27, 2022, 11:16:03
Inmiddels de 700 gepasseerd |:) |:)

700/1200
#10
Eindelijk weer een SCC wedstrijd! Verdomme wat heb ik er zin aan |:) |:)
#11
Toevallig, ik ben ook net door Mühren gebeld. Of ik wel met mijn poten van zijn vriendin af wilde blijven ?
#12
Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 15:34:47
Ik ben er met vaderlief ook weer bij. Kan niet wachten tot we weer beginnen. |:)

(Hallo allemaal, ben nieuw hier.)

Op welk vak mag je de helden gaan bekijken?
#13
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
juni 25, 2020, 11:04:48
Citaat van: Naastismis op mei 03, 2020, 08:54:12
Dan wordt AZ alweer zijn 5de club, en dan ben je nog maar 15 jaar....

Ik was dit feitje aan het checken en toen zag ik dat er een transfersom is betaald voor Krasniqi van 42dzd euro, dat is mij totaal ontgaan.
https://www.transfermarkt.nl/erald-krasniqi/profil/spieler/738515
#14
Wedstrijden / Re: Seizoen 2020-21
juni 24, 2020, 20:04:56
Citaat van: speculeter op juni 24, 2020, 19:47:32
Als er een doelpunt valt mag je zachtjes hoera roepen van meneer Rutte?

Bizar! Dat gaat nooit werken :clint
#15
Algemeen / Re: Johan Derksen
juni 23, 2020, 15:49:44
Laat 'die man' zijn eigen woorden en grappen kiezen. Zolang hij niet aanzet tot geweld mag iedereen zijn mening of grappen formuleren. Ondanks dat ik bepaalde grappen of meningen niet deel van Johan. Als ik er last van heb, zet ik de TV uit. Ik ben blij dat ik in een land leef waar dit kan.  |:) |:)