Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Volendam [08-01-2023]

Gestart door Huizen, november 16, 2022, 20:05:29

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

Kent skele juh.

Montana

Mooi initiatief! :thumbsup

Nu het gezeik ff laten voor wat het is en er massaal achter gaan (blijven) staan!
De spelers hebben het ?cht nodig!  |:)

okkele

Citaat van: Montana op januari 07, 2023, 12:25:40
Mooi initiatief! :thumbsup

Nu het gezeik ff laten voor wat het is en er massaal achter gaan (blijven) staan!
De spelers hebben het ?cht nodig!  |:)

mag dat ook zo blijven?
het word een tikje voorspelbaar dit forum.
zodra het tegenzit loggen de heren "kenners" direct in met hun nuttige tips.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Leovardia op januari 07, 2023, 09:46:47
Beste M.I.-Siders en andere fanatiekelingen,

Dat we in een belangrijk jaar zitten richting het nieuwe stadion is bekend. Dat we er op de ranglijst niet al te goed voor staan, is bekend. Met de nieuwe technische staf komt er hopelijk nieuw elan in de ploeg, wat belangrijk is in de strijd tegen degradatie. Ook wij als supporters kunnen ons steentje bijdragen.

Wij willen de zaterdag (7 januari) voor de wedstrijd tegen Volendam de laatste training bezoeken voor de wedstrijd. Geen omroepen vanuit de club, geen georganiseerde muziek via de boxen, maar gewoon ouderwets en rauw met gezang en Bengaals vuur het stadion in knallen.

Er zal vanuit de groep iemand een zegje doen naar de spelers en staf. Daarin zal worden gemeld dat we volop achter de club en selectie gaan staan. En dat wij verwachten van de spelers dat ze er alles aan gaan doen om de wedstrijden te winnen.

Het enige dat we de zaterdag nodig hebben zijn manschappen.

Verzamelen om 11 uur in de Cambuurbar.

Neem fakkels of rookfakkels mee als je dat hebt. En zorg dat je een kaart bemachtigd voor de bus naar Emmen.

De strijd gaat beginnen!

|:) |:) |:) |:) |:) |:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Citaat van: okkele op januari 07, 2023, 14:08:11
mag dat ook zo blijven?
het word een tikje voorspelbaar dit forum.
zodra het tegenzit loggen de heren "kenners" direct in met hun nuttige tips.

Realistische tips ;)

Noordcambuur

Citaat van: okkele op januari 07, 2023, 14:08:11
mag dat ook zo blijven?
het word een tikje voorspelbaar dit forum.
zodra het tegenzit loggen de heren "kenners" direct in met hun nuttige tips.
het begint bij jou kereltje.

scc-aaron


Bankzitter

Er staat veel druk op en denk dat je daardoor nog weinig zal zien van de spelwijze van Uljee. Dat zijn meestal niet de beste wedstrijden met goed voetbal. Hopelijk zit het wedstrijdverloop mee zodat ze de spanning er wat af kunnen spelen. Het mag ook wel eens een keertje meezitten met vroege corner die er in vliegt ofzo. En ik hoop dat jongens als Hoedemakers, Bangura, vd Water, Uldrikis en v Kaam hun normale niveau eens laten zien en met zelfvertrouwen spelen. Dat kan het verschil maken.

Trainert!

Totaal geen goed gevoel over vandaag.  ;(

Galdiano

We gaan vlammen vandaag. M?hren die door alle spanning het dun door de broek gaat, Volendam is echt wel een dikke klasse minder. Flink gas geven, hoe we spelen maakt niet uit, we winnen gewoon van die palingen.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC


J.v.G.


De Gast

Citaat van: Bankzitter op januari 08, 2023, 10:05:20
Er staat veel druk op en denk dat je daardoor nog weinig zal zien van de spelwijze van Uljee. Dat zijn meestal niet de beste wedstrijden met goed voetbal. Hopelijk zit het wedstrijdverloop mee zodat ze de spanning er wat af kunnen spelen. Het mag ook wel eens een keertje meezitten met vroege corner die er in vliegt ofzo. En ik hoop dat jongens als Hoedemakers, Bangura, vd Water, Uldrikis en v Kaam hun normale niveau eens laten zien en met zelfvertrouwen spelen. Dat kan het verschil maken.

Ben er van overtuigd dat veel van de jongens die je opnoemt hun niveau hadden gehaald wanneer ze wat meer routine om zich heen hadden gehad.

Bankzitter

#73
Zeker. En in de staf zat ook niet jaren trainerservaring meer nadat Henk daar wegviel. Uldrikis was ook geen schim meer van de speler van vorig seizoen... al zijn bravoure en zelfvertrouwen  zijn weg,

Vlampiep

Citaat van: De Gast op januari 08, 2023, 10:57:50
Ben er van overtuigd dat veel van de jongens die je opnoemt hun niveau hadden gehaald wanneer ze wat meer routine om zich heen hadden gehad.
Nou als je meer routine wilt dan we momenteel in de ploeg hebben, moet je naar de begraafplaats.