Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2020-21

Gestart door herr kunkel, mei 16, 2020, 10:49:36

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Als er een doelpunt valt mag je zachtjes hoera roepen van meneer Rutte?

scc-aaron

Citaat van: speculeter op juni 24, 2020, 19:47:32
Als er een doelpunt valt mag je zachtjes hoera roepen van meneer Rutte?

Bizar! Dat gaat nooit werken :clint

Bankzitter

wat denk je dat er gebeurt als we een rode kaart krijgen of onterecht geen penalty mee krijgen?
Zeker na het onrecht van afgelopen seizoen... .

Destroyer

Wel een SK maar lekker motiverend dit om naar stadion te gaan. Dit heeft toch niks meer met een avondje voetbal te maken?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Waarom dan niet iedereen met mondkapje op?
Dan kan stadion mooi vol

V-man

Man o man de plannenmakers snappen er geen flikker van en ik ook niet meer zo langzamerhand. Hoop dat dit belachelijke idee/ (bijna muisstil moeten zijn bij SCC) voorstel via het riool verdwijnt!

Scc4-ever

Citaat van: Treb op juni 24, 2020, 06:31:58
Per 1 september mag er weer publiek aanwezig zijn bij wedstrijden meldt de Telegraaf.

Stadions mogen voor 1/3 gevuld worden, er mag niet worden gezongen  :_schater
echt niet best, dat gaat nooit werken in t stadion,  op die manier wordt t sfeerloos.

V-man

Een ambiance voorstellen gelijk een damwedstrijd

Bankzitter

Beetje creatief zijn , megafoons mag gewoon en wat Vuvuzela's ook.
En Rein kan om de 5 minuten omroepen wat het oneerbare beroep van Gudde zijn moeder was:)

Maar geen trommel... je moet de grens ergens trekken  :devil

Lore

Ik ben het eventjes kwijt. Het is een versoepeling van de regels. Ik neem aan dat de meerderheid hier het ook niet eens was met spelen zonder publiek.

Het alternatief is ok iedereen weer als normaal binnen te laten, maar wij weten dat intens schreeuwen uit zingen leidt tot meer besmettingen. Iedereen zegt nu dat het in de buitenlucht niet zo is, maar kan iemand die dat zegt dan ook even de wetenschappelijke publicatie delen waarin dat staat. Totdat ik die heb kunnen zien ga ik uit van wat het rivm zegt.

Dan zijn er dus drie scenario's:

- voetbal zonder publiek, met alle schade die daarbij volgt
- voetbal als normaal met een onacceptabel risico voor de volksgezondheid.
- voetbal met beperkingen, minder leuk maar ook minder economische schade en minder risico's.

Niet ideaal, zeker niet. Maar wel een stap vooruit.

Daarnaast volgen de versoepelingen elkaar nu snel op, en het is nog geen september.

Bankzitter

Ik ben het wel met je eens dat je blij moet zijn dat we sommige dingen en dat je dan niet moet zeuren als er een kleine beperking is .
Mondkapje in de trein, reserveren voor fitness, afstand houden op een terras... valt allemaal best mee te leven.
Zelfs al vind je het onzin, het is niet een hele grote moeite. En waarom risico nemen om jezelf of een ander te besmetten als het niet nodig is.

Dit verzoek om stil op een stoeltje te zitten klinkt gewoon een beetje wereldvreemd.
Dat valt ook niet te handhaven en dan moet je goed nadenken als overheid hoe geloofwaardig zo'n verbod is.

Het zal inderdaad allemaal in de praktijk best meevallen.

Grijskijkert

Citaat van: Lore op juni 25, 2020, 07:11:01
Ik ben het eventjes kwijt. Het is een versoepeling van de regels. Ik neem aan dat de meerderheid hier het ook niet eens was met spelen zonder publiek.

Het alternatief is ok iedereen weer als normaal binnen te laten, maar wij weten dat intens schreeuwen uit zingen leidt tot meer besmettingen. Iedereen zegt nu dat het in de buitenlucht niet zo is, maar kan iemand die dat zegt dan ook even de wetenschappelijke publicatie delen waarin dat staat. Totdat ik die heb kunnen zien ga ik uit van wat het rivm zegt.

Dan zijn er dus drie scenario's:

- voetbal zonder publiek, met alle schade die daarbij volgt
- voetbal als normaal met een onacceptabel risico voor de volksgezondheid.
- voetbal met beperkingen, minder leuk maar ook minder economische schade en minder risico's.

Niet ideaal, zeker niet. Maar wel een stap vooruit.

Daarnaast volgen de versoepelingen elkaar nu snel op, en het is nog geen september.
Dit dus...en!Wat eigenlijk 1 januari zou kan volgende week al, het is nog dik 2 maanden voor de competitie begint dus er kan nog veel gebeuren!Misschien starten we wel met een vol stadion? Maar wees eens blij met deze stap, want sommigen hier gedragen zich echt als een stel ouwe wijven waar de rollator van afgepakt is! Geloof me of niet,dit niet het eindpunt!
IN HENK WE TRUST!!!

Lore


Citaat van: Bankzitter op juni 25, 2020, 07:40:54
Ik ben het wel met je eens dat je blij moet zijn dat we sommige dingen en dat je dan niet moet zeuren als er een kleine beperking is .
Mondkapje in de trein, reserveren voor fitness, afstand houden op een terras... valt allemaal best mee te leven.
Zelfs al vind je het onzin, het is niet een hele grote moeite. En waarom risico nemen om jezelf of een ander te besmetten als het niet nodig is.

Dit verzoek om stil op een stoeltje te zitten klinkt gewoon een beetje wereldvreemd.
Dat valt ook niet te handhaven en dan moet je goed nadenken als overheid hoe geloofwaardig zo'n verbod is.

Het zal inderdaad allemaal in de praktijk best meevallen.

Het verzoek is inderdaad wereldvreemd, maar het alternatief is geen publiek.

Citaat van: Grijskijkert op juni 25, 2020, 09:39:52
Dit dus...en!Wat eigenlijk 1 januari zou kan volgende week al, het is nog dik 2 maanden voor de competitie begint dus er kan nog veel gebeuren!Misschien starten we wel met een vol stadion? Maar wees eens blij met deze stap, want sommigen hier gedragen zich echt als een stel ouwe wijven waar de rollator van afgepakt is! Geloof me of niet,dit niet het eindpunt!

:proost

hobbes

Citaat van: Lore op juni 25, 2020, 09:58:34
Het verzoek is inderdaad wereldvreemd, maar het alternatief is geen publiek.

:proost

Maar je kan je afvragen wat in dit geval publiek toevoegt aan het geheel. Publiek is er voor de sfeer en ondersteuning.

De Gast

Ik kom in eerste instantie niet voor de sfeer/ondersteuning maar om een pot voetbal te kijken.

Maar wel bizar dat volle treinen, bussen en vliegtuigen geen probleem meer is met mondkapje maar in de buitenlucht naar een wedstrijd kijken moet stilletjes, op anderhalve meter en kan weer zonder mondkapje.