Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2020-21

Gestart door herr kunkel, mei 16, 2020, 10:49:36

Vorige topic - Volgende topic

herr kunkel

Ok! Zeg het maar. Hoeveel clubs gaan er direct omhoog komend seizoen. Weer nr 1 en nr 2?

hobbes

Misschien handig om dit in het reeds bestaande 2020/2021 topic te vragen?

herr kunkel

Shit. Even over hoofd gezien.check

bok

zo net met enige moeite mijn zoveelste 1 1/2  :scc  seizoenskaart  :scc besteld .

komen er  nu nog ook eens een keer regelmatig een tellerstand ?

justremco

Volgens Chris Woerts worden alle duels zonder publiek in de KKD live uitgezonden. Speeldagen worden dinsdag woensdag en donderdag

Lore

Citaat van: justremco op juni 15, 2020, 21:10:10
Volgens Chris Woerts worden alle duels zonder publiek in de KKD live uitgezonden. Speeldagen worden dinsdag woensdag en donderdag

Kut speeldagen, maar heel mooi als alles van Cambuur wordt uitgezonden

Noordcambuur

Citaat van: justremco op juni 15, 2020, 21:10:10
Volgens Chris Woerts worden alle duels zonder publiek in de KKD live uitgezonden. Speeldagen worden dinsdag woensdag en donderdag
nou ik hoop het niet waarom in vredesnaam zijn de clubs in KKD weer de lul.
Echt waar ben er helemaal klaar mee met dat KNVB. :(

Galdiano

Dan speel ik nog liever bijna niet. Wat een verschrikking. Commercieel belang boven belang supporters.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op juni 15, 2020, 21:37:05
Dan speel ik nog liever bijna niet. Wat een verschrikking. Commercieel belang boven belang supporters.
Ik zie het probleem niet..je mag er toch niet bij zijn
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juni 15, 2020, 21:36:23
nou ik hoop het niet waarom in vredesnaam zijn de clubs in KKD weer de lul.
Echt waar ben er helemaal klaar mee met dat KNVB. :(
ben er ook zo klaar mee. Ik heb ook nog geen seizkrt besteld en weet het ook nog niet. 1980/1981 ....

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2020, 21:38:39
Ik zie het probleem niet..je mag er toch niet bij zijn
nee he. In het weekend kun je met je vrienden de weds kijken en mooi aan de zuip.  :(

Bernardo

Citaat van: Galdiano op juni 15, 2020, 21:37:05
Dan speel ik nog liever bijna niet. Wat een verschrikking. Commercieel belang boven belang supporters.

Is zoals ik het begreep zolang het zonder supporters is. Dan is het toch prima?

Zodra het weer met supporters is gaat het terug naar hoe het was.

Bankzitter

Er is maar 1 ding wat telt komend seizoen: iedere wedstrijd laten zijn wie de kampioen is.
De rest is allemaal bijzaak waar de andere clubs zich druk over mogen maken.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 15, 2020, 21:42:15
nee he. In het weekend kun je met je vrienden de weds kijken en mooi aan de zuip.  :(
:_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2020, 21:38:39
Ik zie het probleem niet..je mag er toch niet bij zijn
eens, als je er niet bij mag zijn lig ik er niet wakker van dat het op een doordeweekse avond is. Als ze maar niet denken ' dit bevalt goed, laten we dit volhouden als er weer publiek bij mag'