Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - dizzhead

#1
Selectie en Technische staf / Re: Winterstop
december 21, 2018, 11:39:00
Citaat van: speculeter op december 21, 2018, 11:22:12
Hoop daadwerkelijk dat ze hun lijstjes klaar hebben.
Dat we straks twee versterkingen mee kunnen nemen Naar trainingskamp in Spanje.
En dat er niet op 29 Januari nog een verdwaalde Duitser en Nigeriaan aansluiten.

De laatste keer dat er een verdwaalde Nigeriaan aansloot in Januari, is niet zo verkeerd afgelopen.
#2
Overig Voetbal / Re: buitenlands voetbal
november 23, 2018, 19:47:05
https://youtu.be/dxT6aXYEvmI


Laatste training boca voor wedstrijd tegen river.
#3
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 05, 2018, 09:32:14
Citaat van: Agy op juli 04, 2018, 21:50:37
Komende donderdag zitten gemeente en provincie dus al voor het eerst bij elkaar.. fijn dat de gang erin zit.

https://frieschdagblad.nl/2018/7/3/gemeente-praat-met-provincie-over-stadion-sc-cambuur


Waarom plaatsen ze nou de verkeerde tekening in de kop van het artikel?
#4
Selectie en Technische staf / Re: Issa Kallon
november 16, 2017, 09:04:35
Citaat van: zeewolde op november 16, 2017, 08:45:29
Dus iedereen hier ging op zijn 18e , 19e altijd alleen maar met leeftijdsgenoten.

Ja, we zijn hier allemaal roomser dan de paus. Ik wil niks goedpraten want ik heb geen idee hoe het gelopen is, maar er zijn meisjes van 14 die je niet 14 zou geven. En als je ze dan in een club ontmoet waar de minimum leeftijd 16 of 18 is...
#5
Wedstrijden / Re: Beker
oktober 27, 2017, 01:45:25
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 26, 2017, 23:33:22
Hopppaaaa kwartfinale alweer
Ga weg joh, opportunist. Tuurlijk, grote kans, maar dit is echt geen zekerheid.
#6
Wedstrijden / Re: FOX sport
oktober 05, 2017, 06:39:48
Als Cambuur bovenaan zou staan, werd het gewoon uitgezonden. Dat staat ook zo in het beleid van Fox. Koploper is eerste keuze, tenzij er een wedstrijd als topper (op basis van de ranglijst) kan worden aangemerkt.
#7
Wedstrijden / Re: Beker
september 21, 2017, 09:06:52
Je vergist je met swift '64 denk ik. Die speelden 4e klasse afgelopen seizoen. Kampioen geworden, nu 3e klasse.

/Edit. Ah,nu zie ik het. Swift Amsterdam heeft een Zaterdagafdeling, dat is hoofdklasse, en zondag is 4e.
#8
Wedstrijden / Re: helmond-cambuur.Beker.
september 20, 2017, 14:49:38
Wat mij opvalt is dat Mathieu wat geïrriteerd lijkt bij de 1-4. Wat was daar aan de hand?
#9
Citaat van: sunderland op september 20, 2017, 13:44:41
Ik denk dat deze weds gaat laten zien waar we staan dit seiz. Mvv hele goede ploeg zag ik.Als je deze wint gaan we eerste 3 spelen

En als we hem verliezen kan Marinus oprotten, wordt het niks meer met ons clubke en zijn we volgend jaar failliet.  :proost
#10
We moeten er nu voor zorgen dat we allemaal met de neus dezelfde kant op staan.
#11
5-1 (2-0)

Rossi
Rossi
Daniels
Mathieu
Rossi
3xgeel,  1 x rood
#12
Pool / Re: Pool Volendam - SC Cambuur 3 september 2017
september 02, 2017, 08:14:02
1-5 (1-1)

Kallon
Schils
Barto
Barto
Kippersluis


4xgeel
#13
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
september 02, 2017, 08:09:36
Citaat van: D.H.Skolten op september 02, 2017, 02:43:42
Doe wat wij vroeger deden, gooi brood naar hun keeper als Cambuur uitkomt en de zeemeeuwen op het dak hem omcirkelen en hem het zicht ontnemen.
:_schater
#14
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
augustus 31, 2017, 07:56:48
Transfer Leeuwin om onduidelijke reden afgeketst. Hij zal wel niet hebben willen spelen voor de jarrebeffers.
#15
1-2
(0-0)
Barto
Rosheuvel

3 geel