Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FOX sport

Gestart door zeewolde, oktober 04, 2017, 13:50:25

Vorige topic - Volgende topic

justremco


Yellow Army

Citaat van: Galdiano op oktober 04, 2017, 17:52:45
Ik heb mij ook lopen ergeren aan uitzend schema van Fox.
Echter heeft Fox al ruim 3 miljoen abonees.

Daar zit weinig groei, Jong Ajax trekt verreweg de meeste kijkers, dus wordt deze uitgezonden.
Daarnaast kiest men nu voor Fortuna, die spelen super goed, en keuze is terecht.

Helaas zolang prestaties niet beter worden, Cambuur niet of nauwelijks op tv.

3 miljoen? Zouden ze willen ja
Area 58

Gasgeve

Citaat van: zeewolde op oktober 04, 2017, 14:43:00
je laatste punt is echt flauwekul. Ze zijn abonnee vanwege Ajax, niet vanwege jong ajax.
Mensen zijn abonnee vanwege de Eredivisie. Niet vanwege hun eigen club. Ik ben niet abonnee voor Cambuur, maar abonnee omdat ik alle wedstrijden in de Eredivisie wil zien. Dus jouw argument dat een Fortuna meer abonees oplevert dan een jong Ajax is echt flauwekul. Daarnaast is een Jupiler League wedstrijd alleen interessant voor neutraal publiek als er een speler meedoet met wat extra's. Die speelt op dit moment alleen bij jong Ajax, namelijk Dennis Johnsen.

dizzhead

#18
Als Cambuur bovenaan zou staan, werd het gewoon uitgezonden. Dat staat ook zo in het beleid van Fox. Koploper is eerste keuze, tenzij er een wedstrijd als topper (op basis van de ranglijst) kan worden aangemerkt.

666

Ze hebben toch ook internet kanalen, waarom niet alle wedstrijden uitzenden. Camera's draaien toch wel en het is vaak maar 1, kosten zijn er weinig.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

El Ma-kri-niii

Voor de korte termijn snap ik best dat men steeds voor Jong Ajax kiest. Maar als ik bij Fox werkte zou ik juist de JL meer vermarkten, en volgens mij lukt dat beter bij wedstrijden van Cambuur, Eagles, NEC, De Graafschap etc. dan die sfeerloze bende bij de beloftenteams.

Gasgeve

Citaat van: dizzhead op oktober 05, 2017, 06:39:48
Als Cambuur bovenaan zou staan, werd het gewoon uitgezonden. Dat staat ook zo in het beleid van Fox. Koploper is eerste keuze, tenzij er een wedstrijd als topper (op basis van de ranglijst) kan worden aangemerkt.
Inderdaad. Niet zeuren, maar gewoon beter voetballen.

justremco

Citaat van: Yellow Army op oktober 04, 2017, 22:26:53
3 miljoen? Zouden ze willen ja

Zie net op hun twitter dat ze 1 miljoen abonnees hebben

sunderland

Citaat van: JeJe op oktober 04, 2017, 18:05:19
Ik zou Cambuur ook graag willen zien, maar als je de reacties hier leest van de afgelopen wedstrijd, dan kan ik me indenken dat Fox niet een wedstrijd van Cambuur rechtstreeks uit gaat zenden.
Fox is een commercieel instituut en zendt dat uit waar het meeste geld mee binnen is te halen.
Voor mij zijn Fortuna en Ajax 2 de meest aantrekkelijke ploegen en daardoor ook het vaakst in beeld.
klopt idd. Lees ik nu ook uit jou stuk dat je niet bij de wedstrijd was?

Bankzitter

Technisch is er echt geen limiet op uitzenden van 1,2 of meer wedstrijden. Fox kan bijvoorbeeld ook online zoveel kanalen opengooien als ze willen hoor.

JeJe

Na vanavond weet je waarom Fox niet naar het NOORDEN komt en gelijk hebben ze.

zeewolde

Citaat van: JeJe op oktober 06, 2017, 21:50:38
Na vanavond weet je waarom Fox niet naar het NOORDEN komt en gelijk hebben ze.
daar gaat het niet om. Gaat om de beleving.

Weet eigenlijk niet waarom ik op jou reageer. Jij meldt wat en gaat toch geen discussie aan

Naastismis

Als de grote clubs als GAE,NEC, De Graafschap Cambuur tegen elkaar moeten dan vind ik dat ze die horen uit te zenden,maar ze zenden dan liever jong Ajax-fc Oss die voor 200 man wordt gespeeld,Ik kan daar niet bij. :zucht :zucht

Bernardo

Wij staan veertiende.. Voorlopig hebben wij geen recht van spreken

Destroyer

Dat klopt, maar zolang ziggo Ajax sponsort zijn er ook andere belangen. Alles draait helaas om geld in deze maatschappij.
** Poolwinner 18/19 - 21/22