Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FOX sport

Gestart door zeewolde, oktober 04, 2017, 13:50:25

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

En wat denken jullie:

Oss - Go Ahead Eagles
Fortuna - NEC of
Jong Ajax - jong Utrecht?

:(

sunderland

Lekker dichtbij. Hilversum Amsterdam

Gasgeve

Ik snap nog steeds niet dat jullie dit niet snappen. Jong Ajax trekt de meeste kijkers en is de nummer 1. Simpel toch?

zeewolde

Citaat van: Gasgeve op oktober 04, 2017, 14:10:47
Ik snap nog steeds niet dat jullie dit niet snappen. Jong Ajax trekt de meeste kijkers en is de nummer 1. Simpel toch?
Zo simpel is het niet

Wat denk jij welke fans meer abonnees op kunnen leveren:

NEC
GAE
MVV
Cambuur

Of
Jong ajax
Jong psv
Jong utrecht
Jong az

Van die laatste 4 krijg je geen enkele extra abonnee. Fans van die clubs zijn abonnee vanwege het eerste team, en vinden het leuk om ook hun jong team te zien.

Daar zouden ze bij FOX meer naar moeten kijken.


Gasgeve

Ze laten Fortuna NEC ook gewoon zien hoor. Cambuur is al eens langsgekomen. Gewoon beter presteren, dan word je uitgezonden. En van die laatste 4 krijg je juist wel abonnees. Jong Ajax zorgt in zijn eentje voor meer abonnees dan NEC, GAE, MVV en Cambuur samen.

zeewolde

Citaat van: Gasgeve op oktober 04, 2017, 14:34:47
Ze laten Fortuna NEC ook gewoon zien hoor. Cambuur is al eens langsgekomen. Gewoon beter presteren, dan word je uitgezonden. En van die laatste 4 krijg je juist wel abonnees. Jong Ajax zorgt in zijn eentje voor meer abonnees dan NEC, GAE, MVV en Cambuur samen.
je laatste punt is echt flauwekul. Ze zijn abonnee vanwege Ajax, niet vanwege jong ajax.

Collingwood

#6
Ik denk inderdaad niet dat Ajacieden hun abonnement zouden opzeggen als Jong Ajax niet meer wordt uitgezonden. Of een abonnement nemen puur en alleen om Jong Ajax te zien. Dat vind ik ook een slecht argument.

Maar om hier iets zinnigs over te zeggen zou je de precieze cijfers moeten kennen. Kijkcijfers zouden al met al in theorie meer op kunnen leveren dan abonnementen in verband met reclamegeld.

Het is in ieder geval wel duidelijk dat het commercieel belang boven het sportieve belang gaat. Vanuit het oogpunt van de neutrale toeschouwer zijn vaak wedstrijden waarin Jong Ajax niet meedoet het leukst (bijvoorbeeld NEC-MVV vorige week), hoewel Ajacieden waarschijnlijk in de meerderheid zullen zijn.

Maar kun je dat Fox, als bedrijf zijnde, echt kwalijk nemen?
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Zal toch wel fortuna tegen Nec worden

justremco

Citaat van: speculeter op oktober 04, 2017, 15:27:16
Zal toch wel fortuna tegen Nec worden

Klopt en jong ajax - jong utreg zenden ze ook uit

speculeter


Bernardo

Zijn 2 wedstrijden live doordat er geen Eredivisie is.

Galdiano

Ik heb mij ook lopen ergeren aan uitzend schema van Fox.
Echter heeft Fox al ruim 3 miljoen abonees.

Daar zit weinig groei, Jong Ajax trekt verreweg de meeste kijkers, dus wordt deze uitgezonden.
Daarnaast kiest men nu voor Fortuna, die spelen super goed, en keuze is terecht.

Helaas zolang prestaties niet beter worden, Cambuur niet of nauwelijks op tv.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

JeJe

Ik zou Cambuur ook graag willen zien, maar als je de reacties hier leest van de afgelopen wedstrijd, dan kan ik me indenken dat Fox niet een wedstrijd van Cambuur rechtstreeks uit gaat zenden.
Fox is een commercieel instituut en zendt dat uit waar het meeste geld mee binnen is te halen.
Voor mij zijn Fortuna en Ajax 2 de meest aantrekkelijke ploegen en daardoor ook het vaakst in beeld.

denistel

hev helemaal geen fox mooi een streamke of de radio best genoeg

Noordcambuur

Gewoon fox opzeggen je  :y