Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september

Gestart door Collingwood, september 03, 2017, 21:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Casuals-lwd op september 11, 2017, 20:27:20
Inderdaad als de club zich harder maakt tegen de beloften dan zijn er minder supportersacties nodig. De ligging van deze actie had beter gekund, dat de club een statement maakt: prima. Maar naar zoveel acties mag je toch ook wel eens verwachten dat je als 'volksclub' kenbaar opkomt tegen de beloften, en daar gaat het mij om.

Wel mooi zo'n 'Avondje Cambuur' oftewel Cambuur - tegen de beloften van Utrecht want dat zei de club....

Is het überhaupt bekend bij de club wat de reden was van de rookbom? Is de actie "opgeëist" oid?
Area 58

vialli

Citaat van: Yellow Army op september 11, 2017, 21:56:56
Is het überhaupt bekend bij de club wat de reden was van de rookbom? Is de actie "opgeëist" oid?

Misschien binne ut wel DKV ERS om de boel te vestieren.

denistel

Citaat van: Destroyer op september 11, 2017, 21:09:09
Misschien wel... maar ook tot seizoen 0809 ofwel de slechtere tijd was het gevoel en sfeer beter.  Het verwachtingspatroon ligt hoog maar dat is ook toch terecht met onze begroting? Dit was 10 jaar geleden wel anders ...

juistum de sfeer en het hele gevoel lijkt weg te zijn en wat is daar de reden voor.
voor mij nog steeds het slappe hap gedoe altijd elkaar de hand boven het hoofd
houden geen kritiek op elkaar uitspraken die nergens op lijken en daar schijnbaar
steeds meer mensen zich aan ergeren en ik ben de 1e die zegt dit mut veranderen
en dat moet wel van uit de club gebeuren. we zijn een volks club en laat dat dan
ook zien als BVO zijnde en ook de supporters want als we zo door gaan zijn we weer
helemaal terug bij af en dat kan niet de bedoeling zijn.

vialli

Citaat van: denistel op september 11, 2017, 23:14:12
juistum de sfeer en het hele gevoel lijkt weg te zijn en wat is daar de reden voor.
voor mij nog steeds het slappe hap gedoe altijd elkaar de hand boven het hoofd
houden geen kritiek op elkaar uitspraken die nergens op lijken en daar schijnbaar
steeds meer mensen zich aan ergeren en ik ben de 1e die zegt dit mut veranderen
en dat moet wel van uit de club gebeuren. we zijn een volks club en laat dat dan
ook zien als BVO zijnde en ook de supporters want als we zo door gaan zijn we weer
helemaal terug bij af en dat kan niet de bedoeling zijn.

D'r is mar 1 medicijn, we mutte af van dat ANGSTHAZEVOETBAL.

denistel

Citaat van: vialli op september 11, 2017, 23:31:17
D'r is mar 1 medicijn, we mutte af van dat ANGSTHAZEVOETBAL.

daar begint het het met we spelen jl dus ophouden met hocus pocus
gedoe en de korste weg naar de goal zoeken.

piene hassus

Kortste weg naar de goal is deur ut sentrum en daar ist druk, je kenne dat oek afwissele met inspeulen fan fleugelspitsen

denistel

kortste weg is naar voren en niet tik tak achter in in een slap tempo dat bedoel
ik er mee.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op september 12, 2017, 11:22:32
kortste weg is naar voren en niet tik tak achter in in een slap tempo dat bedoel
ik er mee.

Fel dr bovenop en aanvalle. Net as vroeger weg met die 1001 papieren en instructies.
Gewoon voetballe. Het spelletje het nog nooit su moeilijk weest.
Maak het dan ook niet zo moeilijk.
Je hebt volledig gelijk.

Gasgeve

Wat een wijsheden hier, maar vooral clichés  :_schater

Fel er op, zo snel mogelijk naar de goal, aanvallen. Gewoon voetballen.

Viper


speculeter


Lore


Gasgeve


Hendrikscc


dizzhead

We moeten er nu voor zorgen dat we allemaal met de neus dezelfde kant op staan.