Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september

Gestart door Collingwood, september 03, 2017, 21:33:11

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Citaat van: piene hassus op september 11, 2017, 14:08:57
Met echt gras was de wetstryd waarskynluk aflast

Ja, echt gras had deze hoeveelheid water (24mm in een uur) niet aangekund.

Wat doet een dkver hier? Weg met die vieze boer a.u.b. Hou je lekker bezig met je eigen stinkclub..zegt genoeg trouwens dat je op ons forum reageert..

Nightmarelwd

Citaat van: vialli op september 09, 2017, 17:12:24
Het was een waardeloze actie en heeft de club punten gekost. Ze worden bedankt en ze
breken alleen de eigen club maar af.

Punten gekost? Dat punten kosten komt doordat er een onsamenhangend team op het veld staat.

MI-Sider for Life

Vlampiep

Citaat van: Nightmarelwd op september 11, 2017, 17:42:55
Punten gekost? Dat punten kosten komt doordat er een onsamenhangend team op het veld staat.
Zou het niet kunnen dat de concentratie door dit soort shit verstoord zou kunnen worden?

justremco

Citaat van: Vlampiep op september 11, 2017, 18:04:37
Zou het niet kunnen dat de concentratie door dit soort shit verstoord zou kunnen worden?

Als we een labiele selectie hebben wel, anders geloof ik niet in zulke onzin

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op september 11, 2017, 13:54:06
Je kunt volgens mij best tegen kunstgras (dat overigens bij Cambuur met het nieuwe stadion zal verdwijnen) én beloftenteams zijn. Dat moet zelfs iemand die voor Heerenveen is kunnen bedenken...
Nee die kunnen maar 1 ding tegelijk..

Casuals-lwd

#200
Citaat van: Collingwood op september 11, 2017, 11:52:42
"Nog veel kwalijker was echter de benarde positie waar een aantal van onze supporters (waaronder kinderen) en vrijwilligers in terecht zijn gekomen. Vanaf de openbare weg buiten het stadion werd namelijk een rookbom gegooid die voor veel paniek en ademhalingsproblemen zorgde. Het was zelfs zo erg dat meerdere supporters en vrijwilligers moesten worden geholpen door de EHBO. Ook de bezoekers in het mindervalide vak hebben hier veel hinder van ondervonden."

http://cambuur.nl/nieuws/statement-bvo-inzake-rookbom-sc-cambuur-jong-utrecht/

Tsja, dit kun je moeilijk goed praten lijkt me...
Het had misschien niet bij West-Zuid mogen gebeuren. Maar laten ze bij de club nou ook eens opkomen voor de andere kant van dit verhaal. Juist, doen ze niet... 
"Als we één ding belangrijk vinden is het dat een Avondje Cambuur een vermakelijke en veilige ervaring moet zijn" zo geciteerd uit het statement van de club. Een avondje tegen Jong Utrecht vinden jullie een 'vermakelijke' avond.

Als je als (volks)club gewoon je gewoon kenbaar hard maakt tegen beloften dan zijn supportersacties niet nodig zo kan je het ook zien.

Cambuur Groningen

Citaat van: Casuals-lwd op september 11, 2017, 19:58:59
Het had misschien niet bij West-Zuid mogen gebeuren. Maar laten ze bij de club nou ook eens opkomen voor de andere kant van dit verhaal. Juist, doen ze niet... 
"Als we één ding belangrijk vinden is het dat een Avondje Cambuur een vermakelijke en veilige ervaring moet zijn" zo geciteerd uit het statement van de club. Een avondje tegen Jong Utrecht vinden jullie een 'vermakelijke' avond.

Als je als (volks)club gewoon je gewoon kenbaar hard maakt tegen beloften dan zijn supportersacties niet nodig zo kan je het ook zien.
ga het nou niet goedpraten: als mensen door de EHBO behandeld moeten worden is de actie gewoon een onnozele actie geweest.

Casuals-lwd

Citaat van: Cambuur Groningen op september 11, 2017, 20:07:10
ga het nou niet goedpraten: als mensen door de EHBO behandeld moeten worden is de actie gewoon een onnozele actie geweest.
Lees je wel?

Cambuur Groningen

Citaat van: Casuals-lwd op september 11, 2017, 20:08:01
Lees je wel?
ja hoor: je zegt' het had misschien niet bij West Zuid moeten gebeuren, maar....dat lees ik als: het had misschien beter een andere tribune kunnen zijn, maar hadden ze als club maar harder moeten protesteren tegen beloftenelftallen. Maar laat maar... ik zal het wel verkeerd hebben begrepen...

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Casuals-lwd

#205
Citaat van: Cambuur Groningen op september 11, 2017, 20:13:37
ja hoor: je zegt' het had misschien niet bij West Zuid moeten gebeuren, maar....dat lees ik als: het had misschien beter een andere tribune kunnen zijn, maar hadden ze als club maar harder moeten protesteren tegen beloftenelftallen. Maar laat maar... ik zal het wel verkeerd hebben begrepen...
Inderdaad als de club zich harder maakt tegen de beloften dan zijn er minder supportersacties nodig. De ligging van deze actie had beter gekund, dat de club een statement maakt: prima. Maar naar zoveel acties mag je toch ook wel eens verwachten dat je als 'volksclub' kenbaar opkomt tegen de beloften, en daar gaat het mij om.

Wel mooi zo'n 'Avondje Cambuur' oftewel Cambuur - tegen de beloften van Utrecht want dat zei de club....

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op september 11, 2017, 17:42:55
Punten gekost? Dat punten kosten komt doordat er een onsamenhangend team op het veld staat.

Ligt het nou aan mij dat ik dit het meest inspiratie loze elftal van de laatste decennia vindt en alle supporters op de tribune lam worden geslagen en je in plaats van een warm avondje Cambuur in het vooruitzicht naar een grauwe grijze wedstrijd gaat waarvoor je jezelf moet motiveren de deur uit te gaan? Ik heb op dit moment 'het' gevoel even niet meer. Alsof er iets uit je gezogen is. Alsof je loopt met lood in je schoenen. Gatver,  misselijkmakend gewoon dat je Cambuur hart aan het bloeden is. Sfeer? Waar? Niet bij ons... Ik hoop dat er een wonder gebeurt en dat mijn gevoel weer gaat bruizen zoals weleer! Ik ben niet pessimistisch maar er moet veel gebeuren anders is het nieuwe stadion wellicht het eerste hoogtepunt dat we weer gaan mee maken...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Casuals-lwd

Citaat van: Vlampiep op september 11, 2017, 18:04:37
Zou het niet kunnen dat de concentratie door dit soort shit verstoord zou kunnen worden?
Het voetbal was niet slechter dan daarvoor dus nee.

AL

Citaat van: Destroyer op september 11, 2017, 20:28:10
Ligt het nou aan mij dat ik dit het meest inspiratie loze elftal van de laatste decennia vindt en alle supporters op de tribune lam worden geslagen en je in plaats van een warm avondje Cambuur in het vooruitzicht naar een grauwe grijze wedstrijd gaat waarvoor je jezelf moet motiveren de deur uit te gaan? Ik heb op dit moment 'het' gevoel even niet meer. Alsof er iets uit je gezogen is. Alsof je loopt met lood in je schoenen. Gatver,  misselijkmakend gewoon dat je Cambuur hart aan het bloeden is. Sfeer? Waar? Niet bij ons... Ik hoop dat er een wonder gebeurt en dat mijn gevoel weer gaat bruizen zoals weleer! Ik ben niet pessimistisch maar er moet veel gebeuren anders is het nieuwe stadion wellicht het eerste hoogtepunt dat we weer gaan mee maken...

Zou het er niet mee te maken kunnen hebben dat we enorm verwend zijn de laatste seizoenen?

Ik heb toch jaren meegemaakt dat het echt veel slechter was.
En als je naar de historie kijkt van de club zie je ook dat we echt niet altijd (zeg maar regelmatig) bij de 1e 5 jupiler zijn geëindigd..

Denk toch dat het allemaal te maken heeft met verwachtingspatroon.

Destroyer

Citaat van: AL op september 11, 2017, 21:01:02
Zou het er niet mee te maken kunnen hebben dat we enorm verwend zijn de laatste seizoenen?

Ik heb toch jaren meegemaakt dat het echt veel slechter was.
En als je naar de historie kijkt van de club zie je ook dat we echt niet altijd (zeg maar regelmatig) bij de 1e 5 jupiler zijn geëindigd..

Denk toch dat het allemaal te maken heeft met verwachtingspatroon.

Misschien wel... maar ook tot seizoen 0809 ofwel de slechtere tijd was het gevoel en sfeer beter.  Het verwachtingspatroon ligt hoog maar dat is ook toch terecht met onze begroting? Dit was 10 jaar geleden wel anders ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22