Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

helmond-cambuur.Beker.

Gestart door speculeter, september 16, 2017, 10:12:49

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Wat mij opvalt is dat Mathieu wat geïrriteerd lijkt bij de 1-4. Wat was daar aan de hand?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: dizzhead op september 20, 2017, 14:49:38
Wat mij opvalt is dat Mathieu wat geïrriteerd lijkt bij de 1-4. Wat was daar aan de hand?

Misschien omdat hij niet mee mocht doen met het dansje van Kallon en Rossi

Volgens mij stak hij van de rechtsbackpositie het hele middenveld over naar links voor waar hij de bal aan Kallon gaf. Steenvoorden en later Schilder spraken hem daar op aan dacht ik.
Henk, held, bedankt