Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Timmie

#1
Citaat van: zeewolde op december 23, 2015, 23:03:43
ik vind het vooral irritant hoe jij hier doorzeurt bij bepaalde onderwerpen. Ik ken jou en je broertje niet en zo te merken kickandrush ook niet, dat plaatst zijn opmerking in een heel ander perspectief dan wanneer hij het wel wist.

en dit is jiet het enige topic waar je zo door blijft gaan.

Ik vind ook wel eens iets..

Wat je zegt klopt, dit is niet het enige topic. Komt omdat ik wordt neergezet als enfant terrible.. Ik reageer ergens op wat men niet leuk vindt, maar men vergeet te kijken waar ik op reageer. Iets wat ook 'kant nog wal slaat'...

Ook al weet je het niet, je moet altijd oppassen met dat soort dingen. Snap jij ook wel, gok ik.
#2
Citaat van: zeewolde op december 23, 2015, 22:48:51
jezus, gedraag je niet steeds als een klein kind, begint echt super irritant te worden.

Jij vindt het leuk als er zo over je broertje wordt gesproken?!..
#3
Algemeen / Re: Sfeer
december 23, 2015, 22:38:45
Citaat van: 058-4life op december 23, 2015, 20:43:22
Misschien moest je ook eens naar Zuid Amerika gaan  _O_ :thumbsup

Staat op m'n bucketlist. Boca - River Plate..
#4
Citaat van: dizzhead op december 23, 2015, 21:29:25
Kom op zeg. Wat timmie zegt slaat kant nog wal. Een verstandelijk gehandicapt kind kan sommigen net zo goed mentaal zwakker, als sterker maken. En als ik nu een zielig verhaal moet afsteken. Nee. Geloof het maar gewoon.

Klopt hoor, heb je gelijk in. Het kan ook zwakker maken. Uit onderzoek blijft dat het over het algemeen wel sterker maakt. Maar wat 'kickandrush' zegt, dat 'slaat wel kant nog wal'?
#5
Citaat van: veteraan op december 23, 2015, 17:14:52
je weet dat Nijland elke dag even op dit forum kijkt ?

Ben d'r nog hoor..

Ruildeal met Hoesen is in de maak..
#6
Citaat van: oostside op december 23, 2015, 14:36:43
Niet zo aanstellen... dit is het Cambuur forum niet een 1 of ander politiek correcte :clint mietjes site.

Ik heb mentaal zwakke en sterke mensen/ouders gezien in de buurt van gehandicapte kinderen net zoals je dat ziet bij normale gezinnen. Het een sluit het andere niet uit.

Tuurlijk, had ik moeten weten. Is uiteraard heel normaal dat iemand dit tegen iemand anders (ik, in dit geval) zegt.
Sorry, mijn fout. Je mag elkaar natuurlijk kwetsen. Excuses 'kickandrush', lekker doorgaan. Dan kom je er wel in het leven. Vooral ook face to face zeggen, maak je vrienden mee:)

Even serieuze vraag, 'oostside'; Vind jij het normaal dat zoiets gezegd wordt?
#7
Citaat van: Stiens op december 23, 2015, 14:15:46
VI doet er nog een schepje bovenop.

Uit de rubriek: FC Transfervrij: gratis af te halen in de zomer

Linksbuiten: Bartholomew Ogbeche
Het wordt voor SC Cambuur al een hels karwei om Bartholomew Ogbeche in januari aan boord te houden, laat staan in juli. Komende zomer kan voor Ogbeche (31) weleens het moment zijn waarop hij nog één keer een sportieve en financiële klapper wil maken, maar doet hij dat in binnen- of buitenland?

Zal ook enorm lastig worden om hem te behouden.
Denk wel dat hij iemand is die zegt; er moet geld voor mij komen, dus ik verleng en in de zomer vertrek ik wellicht..
#8
Citaat van: kickandrush op december 23, 2015, 13:50:00
Waddan? Is je pa ook mentaal sterk?  :X

Wat als ik je zeg dat ik een verstandelijk gehandicapt broertje heb? Doe je dan nog steeds zo stoer?
Zeg je dit ook gewoon face tot face tegen iemand? Heb je die ballen om dat recht in iemands gezicht te zeggen?
#9
Citaat van: wiekie1969 op december 23, 2015, 09:54:36

Mentaal zwak deze jongen. Niet doen dus.

Volgens mij heeft deze jongen een verstandelijk beperkt kindje.
Ik denk dat hij hierdoor mentaal juist wel sterk is.

#10
Citaat van: Collingwood op december 22, 2015, 22:12:44
Wordt ook gemeld door Tsjerkstra Media (geen idee hoe betrouwbaar dat is):

De kans is aanwezig dat we Darryl Lachman snel terug gaan zien op de Nederlandse velden. De centrumverdediger tekende in juni 2015 een contract tot medio 2017 bij Sheffield Wednesday, dat actief is in de Championship. Bij die club komt Lachman weinig aan spelen en daarom kan een verhuurperiode mogelijk uitkomst bieden. Lachman, die ook de interesse geniet van een aantal Engelse club, heeft TjerkstraMedia laten weten dat SC Cambuur een optie voor hem is in de komende transferperiode. De Friese ploeg heeft belangstelling getoond weet Lachman, die alleen denkt aan een verhuur. Een definitieve overstap naar een nieuwe club ziet hij nog niet zitten. De verdediger gaat in de komende weken kijken wat voor hem de beste optie is. Lachman tekende in 2011 een contract bij FC Zwolle, dat later opging in PEC Zwolle. Als vaste waarde achterin, werd de verdediger in 2014 getransfereerd naar FC Twente. Bij die club wist hij geen basisplaats te veroveren.

http://www.tjerkstramedia.nl/22815-2/

Tjerkstra is wel betrouwbaard..;)
#11
Algemeen / Re: Sfeer
december 22, 2015, 16:32:11
Citaat van: pvanbuijtene op december 22, 2015, 16:27:35
Premier league clubs vind ik soms nog wel tegenvallen.. Lagere divisies kam het heel mooi zijn..

Ben liever in een League One/Championship dan PL wat sfeer betreft..
#12
Algemeen / Re: Sfeer
december 22, 2015, 14:36:44
Citaat van: Destroyer op december 20, 2015, 18:07:50
Joh  :_schater menig Cambuur supporter komt niet in een ander stadion tijdens een uit wedstrijd

Wie zegt dat ik het over uitwedstrijden van Cambuur heb?

Daarbij komt dat de sfeer in bijv. Duitsland en Engeland veel beter is:)
#13
Algemeen / Re: Sfeer
december 20, 2015, 17:37:46
Citaat van: Dokkumer op december 20, 2015, 14:45:19
Ajax allemaal geregisseerd met de drumband (die hoor je meer dan het gezang)
Feyenoord, alleen bij topwedstrijden en op de enkele momenten dat ze even gas geven
PSV, alleen "BOERUH, BOERUH" klinkt hard en voor de rest valt het ook wat tegen.

Internationaal is de sfeer bij bovengenoemde drie trouwens wel vaak prima.

Regelmatig ben ik bij andere clubs te vinden, en ik kan je melden, dat wanneer je in het stadion zit, de sfeer enorm goed is. Dat dit anders overkomt op televisie is een ander verhaal.
#14
Algemeen / Re: Sfeer
december 20, 2015, 12:12:03
Citaat van: moodygrunn op december 20, 2015, 11:33:41
Ik denk dat het met de sfeer nog steeds wel aardig gesteld is. Ik hoor namelijk net Bjorn Kuipers bij de tafel van Kees. Hij noemt o.a. het Cambuurstadion in een adem met de top 3 als een van de plekken waar het aardig rumoerig kan zijn. Dat was een antwoord op de vraag of er zoiets als "kuipvrees'' bestaat.

Dat geloof ik ook wel. Rest van Nederland is drie keer niks. Hveen, Groningen, PEC, AZ oa is het allemaal niet. Bij Twente kan het af en toe nog wel aardig spoken, maar inderdaad; de Kuip, PSV en ook Ajax zijn samen met Cambuur toch wel de stadions waar het rumoerig kan zijn. In de JL zit daar uiteraard GAE en NAC.
#15
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
december 20, 2015, 09:23:33
Citaat van: Bankzitter op december 20, 2015, 09:06:58
Het mentale aspect is vaak juist doorslaggevend. Bij te veel druk of een wedstrijd waar niks op het spel staat wordt vaak het normale niveau niet gehaald. Natuurlijk mag dat een coach of elftal niet gebeuren, maar dat is juist het mooie aan sport.

Gelukkig hebben de tegenstanders ook wel eens last van een slechte dag  (N.E.C. speelde ook heel heel erg slap en slordig). Hopelijk werkt het gevoel van die overwinning weer door naar de wedstrijd tegen Excelsior.

Tuurlijk, iedereen dit heeft wel eens een slappe en slordige wedstrijd. Alleen ik kan er niet inkomen dat je vijf matches zo speelt. Je bent ooit op voetbal gegaan omdat je het leuk vindt en omdat je wil winnen? Het gevoel hebben van winnen is toch prachtig? Een stadion vol met mensen die hartstochtelijk achter jou als team staat.. En dan denken: 'Seizoen is voorbij, wij gaan lekker naar Ibiza'!