Citaat van: zeewolde op december 23, 2015, 23:03:43
ik vind het vooral irritant hoe jij hier doorzeurt bij bepaalde onderwerpen. Ik ken jou en je broertje niet en zo te merken kickandrush ook niet, dat plaatst zijn opmerking in een heel ander perspectief dan wanneer hij het wel wist.
en dit is jiet het enige topic waar je zo door blijft gaan.
Ik vind ook wel eens iets..
Wat je zegt klopt, dit is niet het enige topic. Komt omdat ik wordt neergezet als enfant terrible.. Ik reageer ergens op wat men niet leuk vindt, maar men vergeet te kijken waar ik op reageer. Iets wat ook 'kant nog wal slaat'...
Ook al weet je het niet, je moet altijd oppassen met dat soort dingen. Snap jij ook wel, gok ik.
mietjes site.
menig Cambuur supporter komt niet in een ander stadion tijdens een uit wedstrijd