Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

058-4life

Nou kiek us! Keurig toch?!

Casuals-lwd

#2236
Beetje makkelijk om te zegge dat we het zo goed hebben gedaan natuurlijk. Door dkv uit is het gemiddelde natuurlijk fors gestegen, voor de rest alleen maar zwolle uit met respectabel veel man. De rest van de uitwedstrijden werden heel matig bezocht. Wat hier boven al werd aangegeven dus.

SCC-J

Zonder Dkv uit kom je op een gemiddelde van 174! Dat is verdomd weinig.

sccweestwel

tel je ze allemaal niet mee.... dan kom je op 0


Geelblauwstiens

Citaat van: SCC-J op december 21, 2015, 19:01:31
Zonder Dkv uit kom je op een gemiddelde van 174! Dat is verdomd weinig.

Doen we NAC Willem II ook niet

DayDreamer

Citaat van: SCC-J op december 21, 2015, 19:01:31
Zonder Dkv uit kom je op een gemiddelde van 174! Dat is verdomd weinig.

Zo heeft elke club wel een wedstrijd of meer waar ze veel supporters meenemen toch, gewoon meetellen en aan het einde van de rit zien we wel.
Vergeet niet dat voor ons de afstanden behoorlijk zijn.

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op december 21, 2015, 18:23:35
Beetje makkelijk om te zegge dat we het zo goed hebben gedaan natuurlijk. Door dkv uit is het gemiddelde natuurlijk fors gestegen, voor de rest alleen maar zwolle uit met respectabel veel man. De rest van de uitwedstrijden werden heel matig bezocht. Wat hier boven al werd aangegeven dus.
Vitesse waren we toch ook met 300 man?

Casuals-lwd

Citaat van: Dokkumer op december 21, 2015, 19:29:18
Vitesse waren we toch ook met 300 man?
ja ff vergeten. Excuus.

SCC-J

Citaat van: DayDreamer op december 21, 2015, 19:22:08
Zo heeft elke club wel een wedstrijd of meer waar ze veel supporters meenemen toch, gewoon meetellen en aan het einde van de rit zien we wel.
Vergeet niet dat voor ons de afstanden behoorlijk zijn.
gaat mij niet om de ranglijst meeste supporters. 174 gemiddeld is heel weinig.

Timmie

Citaat van: Destroyer op december 20, 2015, 18:07:50
Joh  :_schater menig Cambuur supporter komt niet in een ander stadion tijdens een uit wedstrijd

Wie zegt dat ik het over uitwedstrijden van Cambuur heb?

Daarbij komt dat de sfeer in bijv. Duitsland en Engeland veel beter is:)

pvanbuijtene

Citaat van: Timmie op december 22, 2015, 14:36:44
Wie zegt dat ik het over uitwedstrijden van Cambuur heb?

Daarbij komt dat de sfeer in bijv. Duitsland en Engeland veel beter is:)

Premier league clubs vind ik soms nog wel tegenvallen.. Lagere divisies kam het heel mooi zijn..

Timmie

Citaat van: pvanbuijtene op december 22, 2015, 16:27:35
Premier league clubs vind ik soms nog wel tegenvallen.. Lagere divisies kam het heel mooi zijn..

Ben liever in een League One/Championship dan PL wat sfeer betreft..

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op december 21, 2015, 23:07:04
gaat mij niet om de ranglijst meeste supporters. 174 gemiddeld is heel weinig.

bezettingsgraad van 33,1 %


El Ma-kri-niii

Als je het aantal uitsupporters vergelijkt met wat er bij thuiswedstrijden komt, staan we er goed voor. Vorig seizoen stonden we geloof ik tweede achter Dordt met het aantal uitsupporters per thuissupporter.

058-4life

Citaat van: Timmie op december 22, 2015, 16:32:11
Ben liever in een League One/Championship dan PL wat sfeer betreft..
Misschien moest je ook eens naar Zuid Amerika gaan  _O_ :thumbsup