Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: zeewolde op december 23, 2015, 22:48:51
jezus, gedraag je niet steeds als een klein kind, begint echt super irritant te worden.

Jij vindt het leuk als er zo over je broertje wordt gesproken?!..

zeewolde

Citaat van: Timmie op december 23, 2015, 22:54:18
Jij vindt het leuk als er zo over je broertje wordt gesproken?!..
ik vind het vooral irritant hoe jij hier doorzeurt bij bepaalde onderwerpen. Ik ken jou en je broertje niet en zo te merken kickandrush ook niet, dat plaatst zijn opmerking in een heel ander perspectief dan wanneer hij het wel wist.

en dit is jiet het enige topic waar je zo door blijft gaan.

John Hiatt

Volgens mj gaat dit topic over nieuwe spelers voor Cambuur. Misschien kunnen we het daarbij houden? Voor intelligente discussies over mentaal zwakke en sterke mensen ben je hier aan het verkeerde adres.

Timmie

Citaat van: zeewolde op december 23, 2015, 23:03:43
ik vind het vooral irritant hoe jij hier doorzeurt bij bepaalde onderwerpen. Ik ken jou en je broertje niet en zo te merken kickandrush ook niet, dat plaatst zijn opmerking in een heel ander perspectief dan wanneer hij het wel wist.

en dit is jiet het enige topic waar je zo door blijft gaan.

Ik vind ook wel eens iets..

Wat je zegt klopt, dit is niet het enige topic. Komt omdat ik wordt neergezet als enfant terrible.. Ik reageer ergens op wat men niet leuk vindt, maar men vergeet te kijken waar ik op reageer. Iets wat ook 'kant nog wal slaat'...

Ook al weet je het niet, je moet altijd oppassen met dat soort dingen. Snap jij ook wel, gok ik.

JurjenS7

Citaat van: Timmie op december 23, 2015, 23:11:34
Ik vind ook wel eens iets..

Wat je zegt klopt, dit is niet het enige topic. Komt omdat ik wordt neergezet als enfant terrible.. Ik reageer ergens op wat men niet leuk vindt, maar men vergeet te kijken waar ik op reageer. Iets wat ook 'kant nog wal slaat'...

Ook al weet je het niet, je moet altijd oppassen met dat soort dingen. Snap jij ook wel, gok ik.
Houd toch op met zeiken. Jij wordt (in deze wekwoordsvorm is dit goedgespeld, helaas doe jij het verkeerd) neergezet als een enfant terrible omdat je het ook werkelijk bent. Ik vond de opmerking erg vermakelijk, al was deze  weinig relevant voor de discussie. Dat hij niet wist dat jij een gehandicapte broer had valt hem niet aan te rekenen (al zie ik jou als persoon er voor aan om zoiets te verzinnen puur om weer aandacht te trekken zoals je altijd doet)

666

Misschien komt er wel weer een speler aanlopen in de winterstop, 1 die jonger is dan B. en meer scoort. (Of is dit al mijn wens voor het nieuwe jaar  :P)

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cor

Citaat van: JurjenS7 op december 24, 2015, 00:09:01
Houd toch op met zeiken. Jij wordt (in deze wekwoordsvorm is dit goedgespeld, helaas doe jij het verkeerd) neergezet als een enfant terrible omdat je het ook werkelijk bent. Ik vond de opmerking erg vermakelijk, al was deze  weinig relevant voor de discussie. Dat hij niet wist dat jij een gehandicapte broer had valt hem niet aan te rekenen (al zie ik jou als persoon er voor aan om zoiets te verzinnen puur om weer aandacht te trekken zoals je altijd doet)

_O_ _O_ _O_ :proost

dizzhead

Heeft iedereen de hoop op Berisha al opgegeven trouwens? In de zomer was het nog een killer. Ik kan me zelfs wedstrijden herinneren waarin hij toch voor vuur zorgde voorin en redelijk doelgericht was.

Lore

Citaat van: Timmie op december 23, 2015, 22:33:34
Klopt hoor, heb je gelijk in. Het kan ook zwakker maken. Uit onderzoek blijft dat het over het algemeen wel sterker maakt. Maar wat 'kickandrush' zegt, dat 'slaat wel kant nog wal'?

:_schater :_schater Onderzoek door dokter Stapel zeker?

Lore

Citaat van: dizzhead op december 24, 2015, 07:54:21
Heeft iedereen de hoop op Berisha al opgegeven trouwens? In de zomer was het nog een killer. Ik kan me zelfs wedstrijden herinneren waarin hij toch voor vuur zorgde voorin en redelijk doelgericht was.

Tegen Zwolle uit? Maar meer kan ik niet echt bedenken. Ik heb hem zeker niet afgeschreven, maar er zal  nog wel wat verder moeten ontwikkelen!

dizzhead

Citaat van: Lore op december 24, 2015, 08:07:20
Tegen Zwolle uit? Maar meer kan ik niet echt bedenken. Ik heb hem zeker niet afgeschreven, maar er zal  nog wel wat verder moeten ontwikkelen!

OK. Ja, ik kan helaas geen training meer bekijken. Maar ik heb hier ook een paar beelden voorbij zien komen van oefenwedstrijden, meende ik. Of van jong cambuur. Toen was het beeld vrij positief.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: JurjenS7 op december 24, 2015, 00:09:01
(in deze wekwoordsvorm is dit goedgespeld, helaas doe jij het verkeerd)

Sorry, maar vond ik te grappig  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nog even een laatste poging serieus te reageren op Timmie:

Voor de sport heb je diverse mentale vaardigheden nodig.
Concentratie, omgaan met druk, omgaan met spanning, omgaan met afleidingen, omgaan met tegenslagen, doelen stellen enz.

Van al deze vaardigheden kan hooguit omgaan met tegenslagen/ hardheid iets te maken hebben met wat in je gezin gebeurt, zoals omschreven. Dit kan echter zowel positief als negatief uitvallen. Het is bekend dat sommige mensen zulke "tegenslagen" of "teleurstellingen" niet te boven komen.

Maar nu weer naar belangrijke zaken: wat lijkt 16 januari ontzettend ver weg  ;( ;( ;(
Henk, held, bedankt

CamLeeuw

Lachman is een speler die prima bij onze selectie zou passen. Ik hoop dat hij wil komen. Zou een boost kunnen betekenen voor de weg die we nu zijn ingeslagen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2015, 08:32:21
Sorry, maar vond ik te grappig  :_schater :_schater

Bij commentaar op iemands spelling je eigen post 3x checken  :P