Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: PeterCambuur op december 24, 2015, 13:31:52
Wij zijn toch helemaal niet in de positie om eredivisie waardige verdedigers te halen die bij hun huidige club een basisplaats hebben en er dus gelijk voor ons staan, goed kunnen voetballen en ook nog leiding kunnen geven? Dit is een buitenkansje. Heeft weliswaar niet veel gespeeld, maar wel op hoog niveau getraind altijd, dus fit is ie wel. Heeft echt niet zoveel minuten nodig om er te kunnen staan.

Had Leeuwin wel veel gespeeld bij ADO? Had Reijnen veel gespeeld bij AZ?

Laat maar komen. Wat mij betreft: welkom Lachman!  |:)

Leeuwin en Reijnen konden natuurlijk wel (een groot deel van) een voorbereiding meedraaien. Daarom zou het mooi zijn als het lukt om Lachman nog voor het trainingskamp aan te trekken. Desondanks ben ik het wel met je eens dat wij niet in een positie zijn om betere spelers dan Lachman aan te trekken en wat mij betreft is hij ook van harte welkom.

Citaat van: el haj op december 24, 2015, 13:28:26
Als ik het goed lees kan hij bij ons wedstrijdritme opdoen voor volgend seizoen! Klinkt alsof het hier gaat om een transfer i.p.v. huur.
Zou nogal lullig zijn voor die jongen dat hij twee jaarsalarissen moet betalen om een halfjaar verhuurd te worden.  8P

Lijkt inderdaad op definitieve overstap, maar wordt niet echt helemaal duidelijk. Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Zou geweldig zijn als het om koop gaat en nog mooier als dit snel, voor het trainingskamp, rond kan komen. We hadden toch ene meneer spoelstra die wil investeren?

Nog  van rhijn huren en een verdedigende middenvelder ( whishfull thinking)

Tanjajeah

Als Lachman werkelijk naar Cambuur wil komen zal hij zelf flink in moeten leveren, ervan uitgaande dat Cambuur de volledige loonkosten moet doorbetalen. Ik vrees dat hij minstens 5-6 ton verdient bij Sheffield. Doe dat door de helft en je komt op een bedrag dat Cambuur nooit kan/wil betalen. Bij lange na niet zelfs!

pvanbuijtene

Andere ploegen met iets meer geld dan ons lezen ook mee.. Als het te lang gaat duren gaat ie zo ergens anders heen denk ik.

Yellow Army

Citaat van: Tanjajeah op december 24, 2015, 13:58:47
Als Lachman werkelijk naar Cambuur wil komen zal hij zelf flink in moeten leveren, ervan uitgaande dat Cambuur de volledige loonkosten moet doorbetalen. Ik vrees dat hij minstens 5-6 ton verdient bij Sheffield. Doe dat door de helft en je komt op een bedrag dat Cambuur nooit kan/wil betalen. Bij lange na niet zelfs!

Ben idd vang dat er wel een streep door Lachman kan.
Area 58

AL

#16970
Citaat van: Tanjajeah op december 24, 2015, 13:58:47
Als Lachman werkelijk naar Cambuur wil komen zal hij zelf flink in moeten leveren, ervan uitgaande dat Cambuur de volledige loonkosten moet doorbetalen. Ik vrees dat hij minstens 5-6 ton verdient bij Sheffield. Doe dat door de helft en je komt op een bedrag dat Cambuur nooit kan/wil betalen. Bij lange na niet zelfs!

Bij huur betaal je nooit de volledige kosten, bij lange na niet zelfs!!!


Sheffield wil dat Lachman of een club zijn contract afkoopt.
Dat gaat niemand doen.



PePe

Als verdere belangstelling voor hem uitblijft, dan zal het op het laatste moment misschien wel rond komen? (Voor veel minder)

michello

Er zijn 3 partijen,  dus als je met elkaar tot een eerlijke afspraak kan komen moet er toch wel wat mogelijk zijn.. Wat je zou kunnen doen is huren en met optie tot overname aan het einde van het seizoen.. ( als we er bijvoorbeeld in gaan blijven)
Denk namelijk dat deze jongen zeker nog wel
Potentie heeft en ons nog wat op zou kunnen leveren..

Hopelijk slijten we Heerings, want die zou deze transfer wel eens in de weg kunnen gaan zitten.

denistel

allemaal speculaties,,,lui binne allemaal in de vakantie tijd hier,,verwacht pas in januari weer actie.

Utekleitrokken

Citaat van: Collingwood op december 24, 2015, 13:15:36

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 9m9 minutes ago 
Henk Albers Retweeted Sander de Vries
Nogal een eigengereid kereltje die baas van Sheffield, zo heb ik begrepen. (En dan druk ik me rustig uit)

Ach, geef die man een halve seizoenskaart er bij.

poelie-lwd

Zal wel uitdraaien op een splitsing tussen de 3 partijen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Unify

Misschien kan je wel een ruildeal sluiten.
Heerings eruit, Lachman erin! :P

poelie-lwd

Citaat van: denistel op december 24, 2015, 15:06:33
allemaal speculaties,,,lui binne allemaal in de vakantie tijd hier,,verwacht pas in januari weer actie.

Tuurlijk niet. Dat zou wel heel erg amateuristisch zijn.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

veteraan

Cambuur heeft nadeel van het vroeg in de pers brengen van tranfergeruchten, de club is een aantal keren afgetroefd

hobbes

Citaat van: veteraan op december 24, 2015, 16:06:13
Cambuur heeft nadeel van het vroeg in de pers brengen van tranfergeruchten, de club is een aantal keren afgetroefd

Kan ook van Lachman een manier zijn om zichzelf in de schijnwerpers te zetten.