Citaat van: Eewal op mei 20, 2026, 19:01:11
Van mij mag Volendam erin blijven..
Voor ons inderdaad beter. Hoe meer kleine clubjes zonder echte groeipotentie hoe beter!
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Eewal op mei 20, 2026, 19:01:11
Van mij mag Volendam erin blijven..
Citaat van: PePe op mei 18, 2026, 16:16:12
vd Streek heeft net als Diemers geen restwaarde. (Cambuur moet verdienen, i.v.m. stadion hypotheek)
Citaat van: Galdiano op mei 05, 2026, 10:13:09
Volgens mij gaat het meer over de negatieve trend die de laatste jaren (na corona?) lijkt te zijn ontstaan.
Er zijn heel veel nieuwe jonge gasten bij gekomen. Ze lijken zich echt helemaal nergens wat van aan te trekken. De liederen slaan helemaal nergens op en er wordt om de haverklap het K woord in de mond genomen. Dat vind ik ronduit een dikke middelvinger richting je mede supporters die hier op welke manier dan ook pijnlijke ervaringen mee hebben.
Zelfs onze alom gepresen trainer Henk zit midden in het proces met zijn vrouw.
Het ene moment schreeuwt men naar Henk de Jong ol? ol?, en het andere moment K dit en K dat. Dat is toch gewoon dikke middelvinger richting Henk en alle andere supporters die hier mee te maken hebben.
Dat heeft niks met woke te maken
Citaat van: Eewal op februari 01, 2026, 20:45:56
Zou hij dan niet nog gewoon een jaartje eredivisie met ons willen doen? Hij komt wellicht wat tekort maar hij verzaakt nooit en is een pain in the ass voor tegenstanders.
Citaat van: Poetser op oktober 12, 2025, 08:22:48
Klopt. Wat een sneuheid eigenlijk. Een hoop mensen om me heen begonnen ze op een gegeven moment ook maar wat uit te lachen.