Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - CambuurAmersfoort

#1
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
mei 20, 2026, 19:36:37
Citaat van: Eewal op mei 20, 2026, 19:01:11
Van mij mag Volendam erin blijven..

Voor ons inderdaad beter. Hoe meer kleine clubjes zonder echte groeipotentie hoe beter!
#2
Citaat van: PePe op mei 18, 2026, 16:16:12
vd Streek heeft net als Diemers geen restwaarde. (Cambuur moet verdienen, i.v.m. stadion hypotheek)

Je hebt toch altijd enkele spelers rond de 30-33 nodig? Geen selectie kan bestaan uit alleen maar 20 jarigen.
Van der Streek is ??n van de beste middenvelders die ik bij cambuur heb zien spelen en zou met zijn karakter en ervaring de rol van diemers kunnen overnemen.
Bovendien is het volgensmij een ontzettend sympathieke jongen die je direct aanvoerder kan maken.

Ik zou meteen een lijntje uitgooien want het zou voor ons ren absolute topversterking zijn.
#3
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 10:41:34
Citaat van: Galdiano op mei 05, 2026, 10:13:09
Volgens mij gaat het meer over de negatieve trend die de laatste jaren (na corona?) lijkt te zijn ontstaan.
Er zijn heel veel nieuwe jonge gasten bij gekomen. Ze lijken zich echt helemaal nergens wat van aan te trekken. De liederen slaan helemaal nergens op en er wordt om de haverklap het K woord in de mond genomen. Dat vind ik ronduit een dikke middelvinger richting je mede supporters die hier op welke manier dan ook pijnlijke ervaringen mee hebben.
Zelfs onze alom gepresen trainer Henk zit midden in het proces met zijn vrouw.
Het ene moment schreeuwt men naar Henk de Jong ol? ol?, en het andere moment K dit en K dat. Dat is toch gewoon dikke middelvinger richting Henk en alle andere supporters die hier mee te maken hebben.

Dat heeft niks met woke te maken   :zucht

ik ben bang dat veel van dat volk niet eens nadenkt over de gevoelens en de hypocrisie die dit teweeg brengt. alleen maar bezig met snuiven en zo extreem mogelijk doen om maar op te vallen.
Noord is sinds we zijn verhuisd in mijn ogen niet in positieve zin ontwikkelt. Ik hoop dat er wat oudere mensen daar opstaan om de jeugd bij te brengen hoe je op een normale manier je club ook fanatiek kan aanmoedigen, want het is voor mij momenteel niet iets om trots op te zijn.

positief vond ik wel de bustocht door de stad. Had op iets meer mensen langs de route gehoopt, maar het weer zal ook niet hebben meegeholpen.

Laten we alsjeblieft allemaal even 2x nadenken komend seizoen op welke manier we vinden dat de club zich moet tonen.
fanatiek en rauw mag, maar ook dan zijn er grenzen van fatsoen die in de hele maatschappij steeds minder belangrijk lijken bij sommige mensen.
#4
Het is toch gewoon oliedom om Diemers niet je regisseur te maken van de toekomst. We verliezen met Sjostrand, Ferrah en Baouf hoogstwaarschijnlijk 3 van de 4 echte sterkhouders . Diemers is je enige speler met Eredivisie ervaring en ook nog eens by far de beste speler van de kkd dit seizoen.
Anti diemers mensen kunnen zeuren over zijn speelwijze, maar de cijfers wijzen uit dat hij zo ontzettend belangrijk is.
Tel daarbij op dat het een jongen van de stad is en dan moet hij wel iets exorbitants vragen om niet daarmee in zee te gaan.
Ik zou wel durven stellen dat we zonder Diemers niet gepromoveerd waren en daar mag je hem ook naar behoren voor belonen.

Hopelijk komen ze eruit en zien ze het belang in van deze speler die meer voor ons betekent dan sommige denken.
#5
heel gek. het voelt als blijdschap en verdriet in 1.

ontzettend verdrietig omdat deze man het allerbeste uithangbord van onze club is en ik niemand in de voetbalwereld ken die ik net zoveel gun als Henk.
ontzettend blij dat hij, met een beetje geluk nog zeker 4 jaar aan ons verbonden blijft als boegbeeld en assistent. gelukkig worden assistenten wat minder snel ontslagen als het even tegenzit, dus zijn we voorlopig echt nog niet van deze geweldenaar af.

Het grootste icoon wat deze club ooit heeft gehad!
#6
Geweldig!! Wat een prachtige beelden!
Zo trots op deze club! En op Henk de Jong, hij flikt het gewoon weer. De grootste held in de geschiedenis van onze club! Dat hij nog maar lang bij ons mag blijven, ook als het wat minder gaat! Henk is Cambuur en Cambuur is Henk!!
#7
Ik kan hier maar moeilijk blij mee zijn.
Heerlijke speler om voor naar het stadion te komen en ook het moment op de dag van promotie voelt heel lullig.

Mooi bedrag natuurlijk en toch had ik gehoopt dat hij het avontuur in de eredivisie met ons zou aangaan.
Al heeft Kvam vanavond wel laten zien dat er zomaar een waardige vervanger klaar kan staan en dan is 2miljoen natuurlijk wel heel lekker!

Bedankt voor de mooie goals Oscar, je bent 1 van de revelaties van het seizoen geweest!
#8
Je kan niet alles winnen, dan in ieder geval maar niet verliezen.
Hij had 2 kansen op kunnen vallen in de 2e helft. Ik denk dat een gelijkspel gerechtvaardigd is.

Maar het zou toch wel heel leuk zijn als we in een thuiswedstrijd kunnen promoveren.
#9
Wedstrijden / Re: Cambuur-Rkc
februari 20, 2026, 22:09:06
Mentaal is deze wel heel lekker.
Puntje wat er niet meer in leek te zitten en de ongeslagen status behouden!
#10
Citaat van: Eewal op februari 01, 2026, 20:45:56
Zou hij dan niet nog gewoon een jaartje eredivisie met ons willen doen? Hij komt wellicht wat tekort maar hij verzaakt nooit en is een pain in the ass voor tegenstanders.

Als Balk een rol als 12/13e man accepteert is hij perfect om erbij te houden. Is een prima pinchhitter om een gelijkmaker te maken of om bij een voorsprong onrust te cre?eren en daarmee punten over de streep te trekken.

Ik zou hem er graag bijhouden.
#11
Selectie en Technische staf / Re: Isma?l Baouf
december 21, 2025, 13:53:42
Heb nog wel goede hoop dat we Sjostrand in de eredivisie nog een jaar kunnen houden. Die kan zich dan mooi aan dat niveau meten voor hij vertrekt.
Baouf lijkt mij, ook bij eredivisie volgend jaar sowieso onhoudbaar voor ons.
#12
Ja voorlopig mag je stellen dat alleen De Graafschap, als ze maandag winnen nog enigszins bij kan blijven....maar dan nog mag je er 2 meer verliezen...
Het ziet er gewoon heel goed uit. Tot de winterstop alle punten blijven pakken en dan maken we gewoon een hele grote kans om te promoveren. We zijn er zeker nog niet, maar dit voelt wel verdomd lekker!
#13
Als je nu in die hoek staat als Cambuur supporter mag je je echt diep schamen. Wat een loser ben je en wat kansloos dat je je zo laat kennen. Alle schuld had naar ADO kunnen gaan en wij hadden lekker 3 punten kunnen binnenhalen op de mooiste avond in ons nieuwe stadion.

Als je hier niet boven kan staan en die losers gewoon hard kan uitlachen heb je echt helemaal niks te zoeken. En ik denk dat met mij heel veel andere supporters zich echt kapot schamen voor jullie.

Bedankt voor het verpesten van dit voetbalfeest stelletje kneuzen
#14
Citaat van: Poetser op oktober 12, 2025, 08:22:48
Klopt. Wat een sneuheid eigenlijk. Een hoop mensen om me heen begonnen ze op een gegeven moment ook maar wat uit te lachen.

Het was inderdaad echt een vreselijk kansloos gezicht. Staat zo'n gek in zo'n bakje helemaal los te gaan wie wanneer z'n handjes in de lucht moet steken of wanneer ze walsend heen en weer moeten gaan. Het heeft niks met voetbalbeleving te maken en ik vond het vooral een beetje sneu. Ik denk ook niet dat je veel van de wedstrijd en de spanning meekrijgt als je alleen maar met je optreden bezig bent.
#15
Prachtig man! Misschien wel hoogste toeschouweraantal sinds opening van het stadion.

Bizar knap eigenlijk dat binnen 1.5 jaar we van 8000 man in de kkd in het oude stadion naar 14.000 in het nieuwe stadion zijn gegaan.
Beloofd nog wat als we de eredivisie ingaan. Kan er nog wel een ring op worden gebouwd |:)