Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Citaat van: PePe op mei 18, 2026, 16:16:12
vd Streek heeft net als Diemers geen restwaarde. (Cambuur moet verdienen, i.v.m. stadion hypotheek)

Dus geen spelers met ervaring halen?

Bankzitter

Jonge spelers verliezen transferwaarde als ze niet presteren. En daarvoor zijn ook wat oudere spelers nodig.

Galdiano

Citaat van: Andy King op mei 18, 2026, 11:47:37
Ik ben niet zo voor het terughalen van oud-spelers, maar voor Streek zou ik een uitzondering maken. Broodnodige (scorende) ervaring.

Helemaal eens, op en top prof. Altijd fit en blijft maar gaan.
Heeft bewezen scorend vermogen en loopt veel meer dan een Diemers.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CambuurAmersfoort

Citaat van: PePe op mei 18, 2026, 16:16:12
vd Streek heeft net als Diemers geen restwaarde. (Cambuur moet verdienen, i.v.m. stadion hypotheek)

Je hebt toch altijd enkele spelers rond de 30-33 nodig? Geen selectie kan bestaan uit alleen maar 20 jarigen.
Van der Streek is ??n van de beste middenvelders die ik bij cambuur heb zien spelen en zou met zijn karakter en ervaring de rol van diemers kunnen overnemen.
Bovendien is het volgensmij een ontzettend sympathieke jongen die je direct aanvoerder kan maken.

Ik zou meteen een lijntje uitgooien want het zou voor ons ren absolute topversterking zijn.

Galdiano

Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 18, 2026, 19:28:26
Je hebt toch altijd enkele spelers rond de 30-33 nodig? Geen selectie kan bestaan uit alleen maar 20 jarigen.
Van der Streek is ??n van de beste middenvelders die ik bij cambuur heb zien spelen en zou met zijn karakter en ervaring de rol van diemers kunnen overnemen.
Bovendien is het volgensmij een ontzettend sympathieke jongen die je direct aanvoerder kan maken.

Ik zou meteen een lijntje uitgooien want het zou voor ons ren absolute topversterking zijn.

Daarnaast heeft hij het ook jarenlang bewezen bij Utrecht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

En hij zou goedkoper zijn dan diemers
Henk, held, bedankt

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 18, 2026, 20:02:39
En hij zou goedkoper zijn dan diemers
Wat verdient Diemers dan?

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 18, 2026, 20:02:39
En hij zou goedkoper zijn dan diemers
idd veel minder  :devil

Galdiano

Citaat van: sunderland op mei 18, 2026, 21:56:36
idd veel minder  :devil

Tyrick Bodak met Cura?ao naar het WK.
Kevin Felida naar het WK en Souren niet.   :zucht

Dan heb je er echt geen kijk op.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Erg jammer, daar hadden we bij selectie ook nog zo?n
2 ton aan overgehouden.

Lore

Boro are heading to Wembley!

The disciplinary commission have chosen to expel Southampton from the play-offs.

Everything we know and what happens next: https://crnch.it/EM4-QE9u

To leave our community click on the name at the top of your screen and choose Exit community.


omg!

Las boro wint krijgt Cambuur 150k toch?

Drumfather SCC

Arnau Casas wint met Torreense de Portugeese beker ten koste van  Sporting.

Torreense is de eerste bekerwinnaar deze eeuw die uitkomt op het tweede niveau van Portugal

Bernardo

Sybrand Veldhuis heeft een 2-jarig contract getekend bij FC Emmen.

Oud Cambuur

Citaat van: Bernardo op mei 27, 2026, 20:12:30
Sybrand Veldhuis heeft een 2-jarig contract getekend bij FC Emmen.
Transfervrij

Arno A

Citaat van: Bernardo op mei 27, 2026, 20:12:30
Sybrand Veldhuis heeft een 2-jarig contract getekend bij FC Emmen.

Mooi dat hij  in de stage zijn nieuwe club heeft weten te overtuigen. Eigenlijk wel een prima idee zo'n stage te organiseren. Kian Visser krijgt ( voorlopig) geen contract bij Emmen.