Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Bij Roda is hij wel weer bij zijn maten Breij en Paulissen

sunderland

Citaat van: Johan-12 op februari 01, 2026, 20:32:49
Laat Balkie inderdaad nog maar lekker halfjaar zijn gang gaan.
In de wedstrijden waar het qua voetbal niet geweldig gaat, rommelt hij wel lekker door en blijft bezig.
hij maakt ook belangrijke goals!

CambuurAmersfoort

Citaat van: Eewal op februari 01, 2026, 20:45:56
Zou hij dan niet nog gewoon een jaartje eredivisie met ons willen doen? Hij komt wellicht wat tekort maar hij verzaakt nooit en is een pain in the ass voor tegenstanders.

Als Balk een rol als 12/13e man accepteert is hij perfect om erbij te houden. Is een prima pinchhitter om een gelijkmaker te maken of om bij een voorsprong onrust te cre?eren en daarmee punten over de streep te trekken.

Ik zou hem er graag bijhouden.

Specuveter

Deadline Day
Gaat er vandaag nog iets gebeuren?
Waarschijnlijk niet.

ruubmac

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 02, 2026, 06:41:55
Als Balk een rol als 12/13e man accepteert is hij perfect om erbij te houden. Is een prima pinchhitter om een gelijkmaker te maken of om bij een voorsprong onrust te cre?eren en daarmee punten over de streep te trekken.

Ik zou hem er graag bijhouden.

Ik ook! Zag laatst zijn statistieken, die zijn helemaal niet slecht! Laat 'm maar lekker blijven.

okkele

rare discussie hoor, balk is 1 van de belangrijke spelers!
dat is natuurlijk een persoonlijke mening maar ik weet zeker dat velen het er mee eens zijn.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op februari 03, 2026, 20:59:02
rare discussie hoor, balk is 1 van de belangrijke spelers!
dat is natuurlijk een persoonlijke mening maar ik weet zeker dat velen het er mee eens zijn.
Inderdaad, Duracel Balkie heeft bij velen  een hoge aaibaarheids factor en ik zelf ben ook erg gecharmeerd van hem.
Snap dan ook niet dat hij zijn basisplaats kwijt was omdat hij momenteel iedere wedstrijd levert.

James

Citaat van: Vlampiep op februari 04, 2026, 08:58:11
Inderdaad, Duracel Balkie heeft bij velen  een hoge aaibaarheids factor en ik zelf ben ook erg gecharmeerd van hem.
Snap dan ook niet dat hij zijn basisplaats kwijt was omdat hij momenteel iedere wedstrijd levert.

Ja het is bij Balk maar net waar je op let. Ik denk dat zo?n type speler goud waard is voor het team. Als hij maar centraal speelt want dan kan hij alle kanten op. Rechtsbuiten is z?n actie te matig voor.

En goede statistieken wat betreft goals en assists.

sunderland

De Ts had niet voor hem gekozen in de basis, ze willen R?lke sowieso basis. Pakt een x minder uit en dat was met Balk ook gebeurd want we werden half uur weg gespeeld.
Iedereen helemaal in de war hier. Vooraf niks gelezen.
Ben ook Balk fan

De Gast

Is Rolke dan beter dan Balkie?

Galdiano

Citaat van: De Gast op februari 04, 2026, 15:47:50
Is Rolke dan beter dan Balkie?

Beide hebben ze wat.
Ik zou eerder Van der Sandr eruit halen. Die verliest echt wel veel knullig de ballen in duels.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op februari 04, 2026, 15:56:43
Beide hebben ze wat.
Ik zou eerder Van der Sandr eruit halen. Die verliest echt wel veel knullig de ballen in duels.
helemaal eens. Vd Sande als basisspeler heeft mij nog niet overtuigd.

Johan-12

Citaat van: zeewolde op februari 04, 2026, 17:40:38
helemaal eens. Vd Sande als basisspeler heeft mij nog niet overtuigd.
En juist als invaller paar keer echt meerwaarde gehad.

Arno A

Eggens speelt nu bij de Graafschap. Hij was topscoorder in de O21 competitie voor FC Groningen. Misschien kun hem erbij nemen in de eredivisie. Er is toch weinig tot geen perspectief voor Binder en Visser en vd Sande (?)

Derkx R.H.

Citaat van: Arno A op februari 08, 2026, 08:16:07
Eggens speelt nu bij de Graafschap. Hij was topscoorder in de O21 competitie voor FC Groningen. Misschien kun hem erbij nemen in de eredivisie. Er is toch weinig tot geen perspectief voor Binder en Visser en vd Sande (?)
Hebben nog een contract volgend seizoen. Eggens is van Groningen en waarom zou hij daar weg gaan, en daarnaast heeft De Graafschap volgens mij een optie tot koop..