Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - sccweestwel

#1
Algemeen / Re: Financiƫn
november 13, 2025, 08:52:34
Citaat van: nee,wel? op november 13, 2025, 08:46:42
Hopen dat ze het weer dusdanig weten recht te breien ,dat er volgend seizoen geen sprake is van punten aftrek, beetje lullig als je nu promoveert en volgend seizoen degradeerd door toedoen van punten aftrek op basis van financien

Denk dat met de verkopen dat wel wat mee zal vallen
#2
Wedstrijden / Re: Vitesse - Cambuur [22-11-24]
november 12, 2024, 16:46:21
En inmiddels over de helft!
#3
Citaat van: michello op juni 21, 2024, 09:37:18
Volgens Andor gaan we van 2.1 naar 2.7 miljoen spelersbudget inclusief de extra investering van Kooi?

Eerder lazen we dit:

Cambuur rekende de raad eind februari voor dat het spelersbudget in het nieuwe stadion naar 2,9 miljoen euro zal stijgen, tegenover 2,1 miljoen euro dit seizoen. Een mooie stijging, maar niet direct genoeg om tot de grootste spelers in de eerste divisie te gaan behoren. Alleen al dit seizoen is er in de eerste divisie een handvol clubs dat meer te besteden heeft dan Cambuur in het nieuwe stadion zal hebben.

En ik meende ook nog ergens te hebben gelezen dat het extra geld vanuit de beker ook nog ge?nvesteerd mocht/kon worden. Lijkt me dat andor iets te laag zit
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 21, 2024, 11:58:54
Citaat van: Viper op mei 21, 2024, 11:47:31
Ik heb de eerste grassprieten al gezien. De afstand van het veld tot de noordtribune lijkt helaas wel aanzienlijk.

Volgens de tekeningen viel dit reuze mee. Dikke meter ( 4 tegels)Jammer dat het tegenvalt in het echt.
#5
Wedstrijden / Re: Beker
januari 31, 2017, 14:46:54
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2017, 13:33:58
Hoeveel uitsupporters denk je dat Cambuur heeft?

Was het niet iets van 1900 uitkaarten ?
#6
Wedstrijden / Re: Beker
januari 28, 2017, 10:19:55
Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2017, 00:26:15
Ik neem aan dat de mensen die bij Rijnvogels waren, als eerste een kaartje voor AZ kunnen kopen!

En bij Telstar en jong psv  |:)
#7
Wedstrijden / Re: Beker
januari 19, 2017, 16:09:43
Hebben Franeker en berlicum ook weer een bus netzo als 10 jaar geleden ?
#8
Wedstrijden / Re: Beker
januari 10, 2017, 22:51:40
CC ook een bus?
#9
Wedstrijden / Re: Beker
januari 10, 2017, 17:23:55
Mooi aantal ! Niet zeuren en zeiken gewoon heen gaan !
#10
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden 2016/2017
november 09, 2016, 14:58:05
Back
#11
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden 2016/2017
november 09, 2016, 14:34:51
Binnen 3 minuten 0-1
#12
Wij zijn auto 34 en 35
#13
Selectie en Technische staf / Re: Raymond Gyasi
september 14, 2016, 11:51:40
Ronaldo:

wed- goals

14-12
46-42
37-34
68-49
127-83
20-9
31-18
:zweep
#14
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden 2016/2017
juli 16, 2016, 17:52:18
2-0 bosz
3-0 barto
4-0 monteiro
#15
Morgen kaarten halen!
+7 Ternaard on Tour