Citaat van: nee,wel? op november 13, 2025, 08:46:42
Hopen dat ze het weer dusdanig weten recht te breien ,dat er volgend seizoen geen sprake is van punten aftrek, beetje lullig als je nu promoveert en volgend seizoen degradeerd door toedoen van punten aftrek op basis van financien
Denk dat met de verkopen dat wel wat mee zal vallen