Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Raymond Gyasi

Gestart door sccambuurlwdd, mei 18, 2016, 16:52:08

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Citaat van: Gasgeve op september 12, 2016, 18:08:06
Je hebt er toch wel kijk op  ;)

Sta niet voor niks bovenaan in de poule  :_schater :_schater

sunderland

Citaat van: Gasgeve op september 12, 2016, 13:59:33
Ze zullen er een keer ingaan. Bij Emmen heeft die al laten zien dat die een goal kan maken.
hij is gewoon geen doelpnt maker .Doet ie dan dan is ie weg .Hoop dat we een normaal contract met hem hebben

Gasgeve

Citaat van: sunderland op september 12, 2016, 21:12:15
hij is gewoon geen doelpnt maker .Doet ie dan dan is ie weg .Hoop dat we een normaal contract met hem hebben
Trek conclusies nooit te snel. Ronaldo maakte in z'n eerste seizoen 4 goals in 29 wedstrijden, in z'n tweede seizoen 5 goals in 33 wedstrijden. Ook geen doelpuntenmaker.

sccweestwel

Ronaldo:

wed- goals

14-12
46-42
37-34
68-49
127-83
20-9
31-18
:zweep

okkele

hij bedoelt vast de betere ronaldo.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

"Gyasi heeft dinsdag een zware liesblessure opgelopen en is 4-6 weken uitgeschakeld."

http://omroepleo.nl/voorbeschouwing-cambuur-achilles29/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

;(
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Area 58

Galdiano

Bij LC hebben ze het over een knieblessure en dat er MRI scan is gemaakt.
Uitslag moet worden afgewacht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Wiekie zal wel blij zijn  :zweep
Area 58

michello

Leuk al die schijnbewegingen en acties  maar voorlopig nog een rendement van 0,0.
Nog geen assist gegeven en alleen maar kansen gemist. Mooi met Houtkoop, Barto en Hoefdraad spelen de komende weken.

AL

Citaat van: michello op september 22, 2016, 19:07:47
Leuk al die schijnbewegingen en acties  maar voorlopig nog een rendement van 0,0.
Nog geen assist gegeven en alleen maar kansen gemist. Mooi met Houtkoop, Barto en Hoefdraad spelen de komende weken.

Als Hemmen zijn opgelegde kansen had benut had Gyasi nu de meeste assists van de jupiler league.
Veruit onze beste aanvaller. Zonder hem totaal geen diepgang!

Houtkoop, Barto en Hoefdraad maar voorin, waarbij Hoefdraad meer naar binnen zal spelen.
Anderson lekker opkomend (heeft hele goede voorzet).

YellowBlue

Citaat van: Galdiano op september 22, 2016, 17:54:18
Bij LC hebben ze het over een knieblessure en dat er MRI scan is gemaakt.
Uitslag moet worden afgewacht.
Dat betreft Hemmen, Gyasi hamstring

Hendrikscc

Stond vandaag weer op het trainingsveld, maar hij traint wel apart van de groep. :D

Collingwood

Iemand enig idee hoe het met hem is? Denk dat het nogal wat scheelt of hij er wel of niet bij is, hopelijk snel terug.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Wanneer weer fit?
Met hem veel meer dreiging en diepgang!!