Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sccweestwel

Citaat van: zeewolde op januari 31, 2017, 13:33:58
Hoeveel uitsupporters denk je dat Cambuur heeft?

Was het niet iets van 1900 uitkaarten ?

PePe

#1021
Citaat van: 666 op januari 31, 2017, 13:50:22
Mühren iig niet tegen ons voor de beker  :devil

Robert Mühren verruilt AZ voor Zulte-Waregem.
De 27-jarige spits tekent voor 4,5 jaar bij de Belgische club.
Hij had in Alkmaar een aflopend contract.

John Hiatt

Dkv had 1100 kaarten, dan kunnen dus alle supporters die in Utrecht waren en ook bij de andere uitwedstrijden makkelijk aan een kaartje komen. Zullen echt niet veel meer dan 900 geweest zijn. In het slechtste geval zijn er dan nog ongeveer 200 kaarten over voor de rest.

Overigens, ik was bij Rijnvogels, dus ik mag eerst.....  :devil :proost

de Kale

Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2017, 16:11:23
Dkv had 1100 kaarten, dan kunnen dus alle supporters die in Utrecht waren en ook bij de andere uitwedstrijden makkelijk aan een kaartje komen. Zullen echt niet veel meer dan 900 geweest zijn. In het slechtste geval zijn er dan nog ongeveer 200 kaarten over voor de rest.

Overigens, ik was bij Rijnvogels, dus ik mag eerst.....  :devil :proost

En 6 euro voor een kaartje en kaartje met bus 17.50. Knappe prijzen.

weestwel

Zal wat worden als we de finale haalden met maar 1900 uitkaarthouders. Of geldt die regel dan niet?

speculeter

Krul ws nieuwe keeper van AZ.
Die kent ons inmiddels al??

Bankzitter

Barto kent hem zeker!

Bernardo

Citaat van: weestwel op januari 31, 2017, 19:17:59
Zal wat worden als we de finale haalden met maar 1900 uitkaarthouders. Of geldt die regel dan niet?


Lijkt me niet dat de uitkaart dan geldt nee. En kan ook niet, want spelen finale thuis.  :devil

weestwel

Citaat van: Bernardo op januari 31, 2017, 20:13:12

Lijkt me niet dat de uitkaart dan geldt nee. En kan ook niet, want spelen finale thuis.  :devil

Denk ik ook niet. Geeft alleen maar weer de overbodigheid van de uitkaart aan.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

buremer

Citaat van: TopperM op januari 31, 2017, 13:41:12
Telt de graafschap ook mog mee?
Ja die telt mee, was gister nummer 40 op de lijst.

Agy

Voorpret bij Cambuur over eventuele finale
Door Gerrit Kloosterman  -- Sport


De bekerfinale is nog ver weg, pas 30 april. Maar mocht Cambuur die halen, dan is de club in elk geval op tijd met de voorbereidingen begonnen. Grote gebeurtenissen werpen hun schaduw vooruit. Dat geldt ook voor SC Cambuur, de trotse halvefinalist in de KNVB-beker. Hoe je het ook wendt of keert, er is een kans dat de club op zondag 30 april de finale in De Kuip speelt. Zo redeneert ook de KNVB. Omdat regeren vooruit zien is, laat de bond niks aan het toeval over. Daarom reizen algemeen manager Sjoerd van der Meij, veiligheidscoördinator Sarah Tromp en Niels Dissel van de afdeling ticketing donderdag naar Rotterdam voor vooroverleg met de voetbalbond.


Landelijk op de kaart

Het zijn voorbereidende beschietingen in het Maasgebouw van het Feyenoord-stadion, maar eerstedivisionist Cambuur mag toch maar mooi aanschuiven voor overleg. ,,Dit is weer eens wat anders om mee te maken. Het zijn leuke dingen en als Cambuur staan wij weer eens landelijk op de kaart'', zegt Van der Meij. Ook AZ is uitgenodigd door de afdeling Evenementen KNVB. Met Vitesse en Sparta, de andere halvefinalisten, gaat de voetbalbond later in gesprek. Er wordt van gedachten gewisseld met de gemeente Rotterdam, met de politie, met de Spoorwegen en met vertegenwoordigers van stadion Feijenoord waar traditiegetrouw de bekerfinale wordt gespeeld.

Voor de lunch mag AZ zijn zegje doen. In de middagsessie komt Cambuur aan het woord. Natuurlijk is Cambuur underdog om de finale te halen, maar je weet maar nooit. Ook tegen Ajax en FC Utrecht was de ploeg van de trainers Sipke Hulshoff en Arne Slot op papier kansloos, maar werd wel voetbalgeschiedenis geschreven. Waarom zou een nieuwe stunt op donderdag 2 maart in Alkmaar onmogelijk zijn?



Route van de bussen

,,De procedure voor de finale wordt toegelicht, het veiligheidsaspect komt aan de orde, de kaartverkoop en de eventuele route van de supportersbussen naar Rotterdam'', zegt Van der Meij. Want dat er dan op de vroegere Koninginnedag een algehele Cambuur-gekte zal losbarsten en er een armada van supportersbussen naar Rotterdam trekt, is geen zinloze voorspelling. Volgens Van der Meij zal Cambuur dan de beschikking krijgen over ongeveer 18.000 kaarten. Ook al lijkt de kans niet bijster groot dat de cupfighter van 2016-2017 de eindstrijd haalt, de bond wil de zaken vooraf wel goed regelen. En dus is ook al gevraagd of Cambuur ook een clubicoon in gedachten heeft die eventueel de KNVB-beker, de dennenappel, wil uitreiken.



Onomstreden clubicoon

Nou, daar waren ze bij Cambuur redelijk snel uit. Van der Meij heeft al voorzichtig Johan Abma, hét club-icoon, gepolst. Hij was zaterdagavond toeschouwer bij de wedstrijd Cambuur-FC Dordrecht. De Sneker verdediger staat met een scherp record eerste in het spelersklassement: 527 wedstrijden speelde hij in Leeuwarder dienst. 484 duels in competitieverband en 43 wedstrijden voor de beker.  Abma heeft al gezegd dat hij zeer vereerd is om de KNVB-beker aan Erik Bakker, de huidige aanvoerder, te mogen overhandigen. Vooralsnog is dat een droom. Op 2 maart is het eerst AZ-Cambuur. Diep in de avond, want de wedstrijd begint pas om 20.45 uur, weten we of er op 30 april een grote Leeuwarder supportersstoet richting De Kuip trekt.

Bij Cambuur heerst in ieder geval al de nodige voorpret.

SCC-J

Beide beentjes op de grond lees ik wel. Ik snap best dat je met finalesenario rekening moet houden maar moet dat dan ook in de krant?

666

Citaat van: SCC-J op februari 02, 2017, 12:54:05
Beide beentjes op de grond lees ik wel. Ik snap best dat je met finalesenario rekening moet houden maar moet dat dan ook in de krant?

Vind ik ook... Ik ga de wedstrijd in net zoals tegen Ajax en Utrecht en dan zien we wel, maar om alles breed uit te meten in de krant hoeft van mij op voorhand ook niet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

http://www.omropfryslan.nl/nijs/696431-cambuur-riedt-him-no-al-ta-op-bekerfinale

Ook al een interview met De Graaf hier over. Vind dit ook een beetje de goden verzoeken, je kunt hier toch ook gewoon in stilte aan werken?
Kalmte alleen kan u redden.