Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - John Hiatt

#1
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 21, 2017, 19:51:34
Zal wel weer een argument voor de gemeente zijn om nieuw stadin weer in de diepvries te stoppen...
#2
Klaar voor de champions league... ... Dan wel met blaasvoetbal.
#3
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!
#4
Van alles en nog wat / Re: R.I.P.
mei 06, 2017, 11:47:16
Citaat van: AL op mei 06, 2017, 11:36:25
Heb het van vrienden gehoord uit Giekerk.
Gisteren dood gevonden bij de tafel.

Ongelooflijk! Zag hem vaak in het winkelcentrum in Camminghaburen. Groot verlies! En idd een groot eerbetoon op 21 mei.m

RIP
#5
Van alles en nog wat / Re: R.I.P.
mei 06, 2017, 11:29:53
Bron? Zou wel ongelooflijk triest nieuws zijn.
#6
Ongelooflijk! Buscombi.....
#7
Selectie en Technische staf / Re: Erik Bakker
april 29, 2017, 00:18:14
Vorige week al uitblinker, nu opnieuw met Steenwoorden. Contract voor het leven! Een fenomeen van de stip. En zwaar ondergewaard!
#8
Geweldig gespeeld! Topper!
#9
Wat een geweldige eerste helft opnieuw. Weergaloos. 10-1 was een betere uitslag geweest.
#10
Citaat van: sunderland op april 26, 2017, 08:38:49
Of wiekie kip

Wiekie heeft laatst een paar minuten gebasketbald en daar heeft hij nu nog last van! Conditioneel nog niet op peil!  :_schater :_schater :_schater
#11
Neem aan dat onze tuinkabouter vrijdag keept als dank voor trouwe inzet en als afscheid voor het thuispubliek. Zou ik wel een sympathiek gebaar vinden.
#12
Lag volgens mij ook iemand op de grond met een gebroken enkel. Werd op een brancard getild.
#13
Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??

Regeren is vooruitzien. Mooi op tijd!
#14
Als, als, als.... Wat maakt mij dat uit wat anderen doen? Niks. Gewoon winnen, 1-0 is genoeg.
#15
Op naar de periode!