Zal wel weer een argument voor de gemeente zijn om nieuw stadin weer in de diepvries te stoppen...
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: AL op mei 06, 2017, 11:36:25
Heb het van vrienden gehoord uit Giekerk.
Gisteren dood gevonden bij de tafel.
Citaat van: sunderland op april 26, 2017, 08:38:49
Of wiekie kip
Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??