Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - RKC Waalwijk vrijdag 21 april 2017

Gestart door Collingwood, april 17, 2017, 16:34:23

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

RKC heeft meer belang bij verlies dan winst, dus zal wel een wanvertoning worden vrijdag.

DK

ik hoop op een lekkere overwinning, al is het alleen maar om De Graafschap uit de playoffs te houden... je moet er toch niet aan denken om straks door Henk en co in de playoffs uitgeschakeld te worden.

Vlampiep

Citaat van: DK op april 18, 2017, 11:13:46
ik hoop op een lekkere overwinning, al is het alleen maar om De Graafschap uit de playoffs te houden... je moet er toch niet aan denken om straks door Henk en co in de playoffs uitgeschakeld te worden.
Ik bin erg op Henkie en Sandor stelt, mar ik gun su nou even helemaal niks.

Montana

Precies, aan cadeautjes doen we niet. Vol gas vrijdag en hoop op een volle bak!

Hendrikscc

Ik denk dat als we de graafschap treffen in de promotie/degradatie potje dat we een zeer lastige tegenstander hebben, wat mij betreft liever nac of volendam.

Gasgeve

Maar RKC wil vrijdag helemaal niet winnen in verband met de Graafschap. Dus we kunnen deze pot niet verliezen.

denistel

Citaat van: DK op april 18, 2017, 11:13:46
ik hoop op een lekkere overwinning, al is het alleen maar om De Graafschap uit de playoffs te houden... je moet er toch niet aan denken om straks door Henk en co in de playoffs uitgeschakeld te worden.

ik mut er helemaal niet aan denken om uitgeschakeld te worden in de po
door wie dan ook maar.maar als we dan toch er uit gaan dan maar door henk. :proost

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op april 18, 2017, 12:58:24
Maar RKC wil vrijdag helemaal niet winnen in verband met de Graafschap. Dus we kunnen deze pot niet verliezen.

Nog niet over nagedacht, maar inderdaad een hele frappante situatie.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

als rkc wint dan hebben ze toch meer kans op zich rechtstreeks te plaatsen
of zie ik dat verkeerd.?? graafschap moet naar almere dat winnen ze ook niet
zo maar even hoor,

Gasgeve

Citaat van: denistel op april 18, 2017, 13:10:38
als rkc wint dan hebben ze toch meer kans op zich rechtstreeks te plaatsen
of zie ik dat verkeerd.?? graafschap moet naar almere dat winnen ze ook niet
zo maar even hoor,
'RKC heeft vrijdag tegen Cambuur het meeste baat bij een nederlaag. Want als RKC verliest, is de Leeuwarder club kampioen van de vierde periode. En niet De Graafschap, dat niet bij de eerste tien in de ranglijst staat. Door het gelijke spel tegen Almere heeft RKC nog voldoende marge om de ploeg van trainer Henk de Jong in de eindrangschikking voor te blijven.'

denistel

dat klopt maar stel cambuur en graafschap winnen beide dan komt de graafschap
wel dicht bij rkc.

maar als we zelf maar winnen de rest zoekt het maar uit

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als RKC verliest (50 punten) moeten ze Eindhoven of Emmen met 51 punten (en nog een wedstrijd extra) inhalen

Als RKC wint (53 punten)(en graafschap wint de periode) moeten ze Eindhoven en Emmen, beide 51 punten (en nog een wedstrijd extra) inhalen

Bij de eerste optie kunnen ze dus vier punten achter komen met nog twee wedstrijden, ik zou voor de tweede optie gaan
Henk, held, bedankt

Gasgeve

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 18, 2017, 13:59:52
Als RKC verliest (50 punten) moeten ze Eindhoven of Emmen met 51 punten (en nog een wedstrijd extra) inhalen

Als RKC wint (53 punten)(en graafschap wint de periode) moeten ze Eindhoven en Emmen, beide 51 punten (en nog een wedstrijd extra) inhalen

Bij de eerste optie kunnen ze dus vier punten achter komen met nog twee wedstrijden, ik zou voor de tweede optie gaan
Emmen moet tegen Nac. Eindhoven tegen VVV. Als 1 van deze ploegen niet wint (en die kans is zeer groot tegen deze tegenstanders), kan RKC beter verliezen, want dan hoeven ze maar 1 ploeg voorbij in plaats van 2 ploegen. Ze zullen dus tijdens de wedstrijd de stand op de andere velden in de gaten houden en dan besluiten wat het beste is, waarschijnlijk verliezen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Gasgeve op april 18, 2017, 14:49:02
Emmen moet tegen Nac. Eindhoven tegen VVV. Als 1 van deze ploegen niet wint (en die kans is zeer groot tegen deze tegenstanders), kan RKC beter verliezen, want dan hoeven ze maar 1 ploeg voorbij in plaats van 2 ploegen. Ze zullen dus tijdens de wedstrijd de stand op de andere velden in de gaten houden en dan besluiten wat het beste is, waarschijnlijk verliezen.

Dan moeten ze ook de Graafschap in de gaten houden, want als die gelijk spelen kunnen zij ook gelijk spelen en als ze verliezen kan RKC gewoon winnen.  :zweep :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

John Hiatt

Als, als, als.... Wat maakt mij dat uit wat anderen doen? Niks. Gewoon winnen, 1-0 is genoeg.