Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

In het begin was Bakker een softie, soms basis, soms bank. Ik vind hem sinds vorig seizoen toch mentaal en fysiek echt wel een stuk beter geworden.
Samen met Schilder degene die de balans in de ploeg brengt.

denistel

zal ik ook niet tegen spreken.een boegbeeld was voor mij bijv M de Leeuwarder
en ook Sandor vd Heide.

denistel

ik ben niet anti bakker he,maar ik zie liever andere spelers met meer
actie,s en doelpogingen.natuurlijk heb je bakker ook nodig dat weet ik wel.

sunderland

Citaat van: picoberghuis op februari 26, 2017, 16:31:03
Lekker onderbouwd.
misschien moet je even terug lezen ...

Vlampiep

Citaat van: denistel op februari 26, 2017, 17:28:47
ik ben niet anti bakker he,maar ik zie liever andere spelers met meer
actie,s en doelpogingen.natuurlijk heb je bakker ook nodig dat weet ik wel.
Bakker had in het verleden een andere rol dan dat hem nu is toebedeeld.
Hij is in mijn beleving beslist niet slechter, maar komt door zijn rol nu veel minder in de zestien.
Bakker was tot voor kort een speler waar diverse eredivisie clubs hun belangstelling in hebben aangegeven, maar hij bleef zijn club trouw en heeft zich niet laten verleiden.
Ik  schaar hem onder de zelfde categorie als Abma, die pas ma zijn afscheid werd beloond met het predicaat mister Cambuur.

















denistel

blijft jammer want toen tegen vooral groningen was ie geweldig

Yellow Army

Citaat van: denistel op februari 26, 2017, 19:00:25
blijft jammer want toen tegen vooral groningen was ie geweldig

Klopt, zijn beste wedstrijden waren als aanvallende middenvelder
Area 58

Collingwood

Cambuur wil ook graag verlengen met Bakker, maar die wilde nog even wachten. Aldus Van den Belt tegenover de LC.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

klopt en van de keepers is al1 bos tot nu toe verlengd.

Bernardo

Citaat van: Collingwood op maart 09, 2017, 12:42:24
Cambuur wil ook graag verlengen met Bakker, maar die wilde nog even wachten. Aldus Van den Belt tegenover de LC.

Zijn goed recht, denk dat we hem alleen kunnen behouden als we promoveren.

YellowBlue

Citaat van: denistel op maart 09, 2017, 12:51:12
klopt en van de keepers is al1 bos tot nu toe verlengd.

Prima, vol op zoek naar een puntenpakker met toekomst

denistel

Citaat van: Bernardo op maart 09, 2017, 12:51:48
Zijn goed recht, denk dat we hem alleen kunnen behouden als we promoveren.

dachten we eind vorig seizoen ook al en in de winterstop ben benieuwd
wat er gaat gebeuren.

Bolle

Man man man, wat had jij gister een off day... Die 0-1 leek wel een dieptepass op maat. En je was niet de enige...

Collingwood

Beste wedstrijd in tijden!
Kalmte alleen kan u redden.

John Hiatt

Vorige week al uitblinker, nu opnieuw met Steenwoorden. Contract voor het leven! Een fenomeen van de stip. En zwaar ondergewaard!