Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - RKC Waalwijk vrijdag 21 april 2017

Gestart door Collingwood, april 17, 2017, 16:34:23

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op april 21, 2017, 23:16:42
De eerste twintig minuten waren wat nerveus, maar daarna was het tot de rust formidabel met enkele schitterende goals. Tweede helft rustig uitgespeeld, iets té rustig naar mijn smaak. Ik vatte het inbrengen van Hemmen en Barto op als oefenen voor (bepaalde situaties in) de play-offs, maar het spel (lange ballen, voorzetten) werd hier verder niet op aangepast (ik vond Hemmen trouwens verrassend scherp invallen). Slechts een kleine smet op een mooie avond, bekroond met een (geld)prijs!

Hemmen zoals altijd sterk in de lucht. Met Kip nog achter de hand en wat geluk kunnen we de playoffs gaan winnen. Bank van cambuur is ijzersterk, gaat straks de doorslag geven.

Zuid1991

De club is weer van het volk! |:)
Dikke complimenten aan de mensen die;
De muziek in de gracht van noord mogelijk hebben gemaakt
Supporters in/op de hekken/op veld gister; dit kon gewoon! Normalisatie.  |:)
Complimenten aan iedereen van ONZE club!

ChantiSCC

Er viel gisteren ook iemand keihard naar beneden van het hek af bij Noord, iemand een idee hoe het met hem/haar gaat?

ChantiSCC

Citaat van: Zuid1991 op april 22, 2017, 15:54:47
De club is weer van het volk! |:)
Dikke complimenten aan de mensen die;
De muziek in de gracht van noord mogelijk hebben gemaakt
Supporters in/op de hekken/op veld gister; dit kon gewoon! Normalisatie.  |:)
Complimenten aan iedereen van ONZE club!

Jaa heerlijk! We wisten al dat het zou worden toegelaten gisteren..

denistel

Citaat van: ChantiSCC op april 22, 2017, 17:43:03
Er viel gisteren ook iemand keihard naar beneden van het hek af bij Noord, iemand een idee hoe het met hem/haar gaat?

wel goed hoor die ging er later gewoon weer over heen toch nog met em gepraat. :proost

Yellow Army

Citaat van: ChantiSCC op april 22, 2017, 17:43:03

Dat was inderdaad een mooie salto
Area 58

denistel

John Hiatt

Lag volgens mij ook iemand op de grond met een gebroken enkel. Werd op een brancard getild.

denistel

Citaat van: John Hiatt op april 22, 2017, 21:17:16
Lag volgens mij ook iemand op de grond met een gebroken enkel. Werd op een brancard getild.

ok dat kan dat heb ik niet mee gekregen.

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op april 22, 2017, 21:17:16

Dat was een ander, die heeft het veld niet eens gehaaldz viel achterover de gracht weer in
Area 58

Zuid1991

Die gleed heel vervelend uit voordat hij het hek kon halen.
Maar mijn idee, z'n kruisbanden...

Marc S

Ik ken hem toevallig, naar omstandigheden gaat het goed, moet een aantal weken met een brace om de been lopen. Heeft iets met zn knie. Hij heeft relatief mazzel gehad.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zat in het buitenland, maar dat ter zijde (gvd), maar wat een mooi spandoek van B9rto.  _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Oosttribune

Periodekampioen Cambuur hofleverancier met zes spelers

Wekelijks kiezen de correspondenten van VI de drie beste spelers van de voorbije Jupiler League-speeldag en wordt op basis van de cijfers het Elftal van de Week samengesteld.
SC Cambuur legde op indrukwekkende wijze beslag op de vierde periodetitel. Liefst zes spelers van de Friese formatie haalden het elftal van de week. Tarik Tissoudali was de beste van allemaal, met assistkoning Jergé Hoefdraad als goede tweede.

Topdrie van de week

Tarik Tissoudali (SC Cambuur)     8,5
Tarik Tissoudali maakte vorig jaar grote indruk in de Jupiler League. Bij Telstar blonk hij wekelijks uit en verdiende hij een transfer. Zijn keuze voor het Franse Le Havre bleek een ongelukkige, maar een verhuurperiode aan Cambuur bood uitkomst. Een slimme actie van de op promotie azende formatie van de trainers Hulshoff en Slot, die enkele Eredivisie-ploegen te snel af was. Tissoudali vond in Friesland weer wat van zijn grootse vorm van vorig seizoen terug. Met zijn acties en doelgerichtheid is hij een wapen in de promotierace.

Jergé Hoefdraad (SC Cambuur)   8
De assistkoning van de Jupiler League mag Jergé Hoefdraad zich noemen. Tegen RKC Waalwijk bevestigde hij zijn nieuwe status door liefst vier keer een ploeggenoot in staat te stellen om te scoren. De al dertigjarige Hoefdraad schroefde zijn totaal aantal assists daarmee op naar achttien. Eindelijk erkenning voor een speler die al ruim tweehonderd Jupiler League-wedstrijden speelde. Bij Cambuur heeft hij de vrijheid om te zwerven. Als hij de ballen maar tijdig bezorgt bij zijn medespelers.

Collingwood

Naast Tissoudali en Hoefdraad staan Schilder, Bakker, Steenvoorden en Van de Streek in het team van de week!
Kalmte alleen kan u redden.