Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - wiekie1969

#1
Citaat van: mark1989 op mei 07, 2026, 17:39:19
Niet mee eens. Dat het niet botert tussen Lambooij en Diemers zou kunnen. maar dat betekent niet dat Cambuur op basis daarvan deze keuze heeft gemaakt. Ik geloof niet dat Lambooij alleen spelers wil houden die hij zelf aardig vind.

Ik denk dat Cambuur een hele harde zakelijke keuze heeft gemaakt. Namelijk dat Diemers wel behouden kon worden, maar niet tegen elke prijs. En de prijs die Diemers vroeg (combinatie van lengte contract en hoogte salaris) vond cambuur te hoog.
Daarbij opgeteld denk ik ook dat Cambuur in de eredivisie ook prima zonder Diemers kan. Ik denk dat je dan een veel dynamischer middenveld kunt bouwen dat veel sneller omschakeld. En dat zal nodig zijn. En ik vond het middenveld dit seizoen helemaal niet zo heel goed functioneren. Dat lag zeker niet alleen aan Diemers. Ook aan de andere middenvelders en dat we geen goede spits hadden.
Dus beschamend, nee. Hard en zakelijk, ja en misschien wel het beste voor Cambuur.

Het gaat hier niet om het voetballende gedeelte maar om het eigen ego. Die Lambooij is een passant. Degene die hem voor de voeten loopt trapt ie de deur uit. Cambuur is een opstapje voor hem.  Hef die vent nog nooit zien lachen, dat binne de ergsten. Stiekemerds. Wakker wudde.
#2
Citaat van: oscarsielstra op mei 07, 2026, 18:01:51
Klopt als een bus. De heer Lambooij is de macht aan het grijpen.
Henk op een zijspoor, Mark dd uitgang wijzen ... zo haal je de sterke personen uit de club.

https://ibb.co/8n9ZFPj9
Ter informatie...  :wall


Hest helemaal geliek. Engnek ist. Gladjakker pur sang.
#3
Citaat van: Andy King op mei 07, 2026, 19:04:38
Maar stel... Diemers gaat naar een andere eredivisieclub. Welke club zou dat dan zijn? Even serieus.

DKV.
#4
Citaat van: EdsjeSCC op mei 07, 2026, 13:41:45
Ik heb al eerder gezegd dat ik denk dat hij juist in de eredivisie heel belangrijk kan zijn, bal bij zich houden, vrijwel altijd naar de goeie kleur of een vrije trapje binnen slepen en zodoende lucht kan verschaffen aan het elftal als er veel verdedigd moet worden.

Dat hele idee dat Plat buitenaards voetbal gaat spelen is ook eerst zien dan geloven. Zoals altijd hangt dat nogal van de kwaliteit van de selectie af. Nu heeft Lambooij dat tot nu toe heel goed gedaan dus moeten we hem daarbij misschien het voordeel van de twijfel geven in deze kwestie. Het is geen gemakkelijke en best een impopulaire beslissing, hiermee zet hij ook wel meteen druk op de eerste speelrondes vind ik. 4 wedstrijden 2 punten -> hadden we Diemers maar gehouden. Plus hij moet nu op zoek naar 9 nieuwe basisspelers. Succes en heek erg benieuwd wat er allemaal gaat komen


Wordt een dikke flop die Plat, dat is een inkoppertje. Heeft altijd de hete adem en druk van Henk in de nek. In november is ie weer pleite.
#5
Bin zeer benieuwd met wat voor "versterkingen" de club gaat komen. Unuvar wordt genoemd. Eigendom van Twente, gehuurd door Heracles. Die Lambooij mut aan het werk.
#6
Eigen egotje van passant Lambooij is  kennelijk belangrijker dan de clubheld van Cambuur. Het is maar net waar je voor kiest. Doodschamen mutte ze zich bij de club hoe ze Diemers behandeld hebben. Hele vieze smaak in de freet.
#7
Heerlijke 2-1. Wat een genot, echt. Zelden zo genoten. Henstra weer een fenomenale actie. Geweldig.
#8
Wat een ontlading met de 2-1
#9
Vanaf minuut 1 een skandalig optreden van Vitesse. Heeft werkelijk helemaal niks met voetbal te maken. Zowel in als buiten het veld. Wat een zielige treurnis. Licentie meteen intrekken. Wat een stel stumpers.
#10
Citaat van: Derkx R.H. op april 18, 2026, 10:06:46
Ik zie alleen maar kansen om een eredivisie waardige selectie neer te zetten....

Dan zal de beurs toch open moeten. Ben heel erg benieuwd
#11
Citaat van: zeewolde op april 11, 2026, 10:24:59
Daan Visser hopelijk weer op 6 komend seizoen.
Vervanger Baoef
Galvez of nieuwe linksback
1 a 2 goeie buitens
En een echte spits.

Verder moet je nog voor je 10 positie kijken wat je daar wilt doen.

Er moet een heel nieuw elftal komen kerel. Anders haal je geen eens 25 punten. Dan is het na 1 jaartje weer exit
#12
Citaat van: Josli op april 03, 2026, 22:10:50
Dat vind je een goede speler? Omdat hij goed in het spel van Cambuur past? Ik hoop dat de scouting er kritischer naar kijkt.

Nee, het gaat om de manier waarop die jongen de doelpunten maakt.
#13
Citaat van: Josli op april 03, 2026, 22:23:15
Helemaal eens. Als je kampioen had willen worden had je dit niet gedaan. Dat had allemaal mooi na het seizoen op Ibiza gekund. Ik heb er verder weinig problemen mee, want het doel is gehaald. Maar doe niet net alsof het uit de lucht komt vallen.

De rek is er helemaal uit. De ts heeft echt het maximale eruit gehaald. Het is een wonder dat je met deze selectie gepromoveerd bent. Zegt alles over het niveau.
#14
Citaat van: Inferno-058 op april 04, 2026, 01:43:00
Zo net terug uit Venlo. Bijna 400 man mee, dat hele eind. Hoe kan je in godsnaam zo voor de dag komen? Beschamend. En natuurlijk zijn we gepromoveerd, maar dit kon ?cht niet. Schande

Diep respect voor al die mensen in het uitvak.
#15
Citaat van: Oud Cambuur op april 04, 2026, 12:32:48
Het hele seizoen niks laten zien dus wat jij noemt killer lachwekkend

11 keer gescoord na de winterstop vriend