Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV Venlo - SC Cambuur Leeuwarden vrijdag 3 april | 20.00 uur

Gestart door Huizen, maart 26, 2026, 13:41:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
1 (9.1%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
1 (9.1%)
Kvam
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Look
0 (0%)
Galvez
9 (81.8%)

Totaal aantal stemmen: 11

Stemmen gesloten: april 09, 2026, 15:54:17

Huizen

Citaat van: sunderland op april 04, 2026, 10:49:10
Bij 1-0 ( wat weer een blunder was van ons keeper) kreeg R?lke 2 kansen op rij maar niet even breed leggen. Had het sowieso 1-1 gestaan.

Rolke is zo traag in zijn beslissingen. Daarom gaat ie ook niet mee volgend jaar. Ongelooflijk in korte tijd had de wedstrijd met 2 momenten compleet omgedraaid kunnen worden. Met name die 1e was een 100 procent kans

wiekie1969

Wat een negatief gelul weer allemaal. De buit is binnen .Wat maakt iedereen zich weer druk. Doorselecteren is begonnen. Er komt een nieuwe trainer, er komen nieuwe spelers. Hopelijk ook een nieuwe keeper. Deze knaap gaat je 15 punten kosten in de eredivisie.

wiekie1969


Andy King

Citaat van: Poetser op april 04, 2026, 08:01:24
Dat viel mij ook al op bij het promotiefeest.. hand omhoog en sieg heil roepen.

Bah..

'Bah' is nog zacht uitgedrukt. Aanpakken die lui. Dit kan echt niet. Als dat in het stadion gebeurt --> oppakken, aangeven en stadionverbod! Echt schandalig!!!

mark1989

#139
Citaat van: zeewolde op april 04, 2026, 07:56:59
een klein deel van uitvak ook zeer beschamend met bepaalde teksten over WO2

Kan dat kleine deel er ook uit gegooit worden? Want de meeste kennen elkaar daar toch. Dan is het toch niet moeilijk om even de namen door te geven van deze gasten.
Figuren zonder verstand hoeven we niet bij onze club.
Als we dit soort figuren willen aanpakken is er meer nodig dan alleen zeggen dat ze domoren zijn, want ook zo is.

Oud Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op april 04, 2026, 11:21:32
Zandbergen halen en rap. Een killer
Het hele seizoen niks laten zien dus wat jij noemt killer lachwekkend

wiekie1969

Citaat van: Oud Cambuur op april 04, 2026, 12:32:48
Het hele seizoen niks laten zien dus wat jij noemt killer lachwekkend

11 keer gescoord na de winterstop vriend

wiekie1969

Citaat van: Inferno-058 op april 04, 2026, 01:43:00
Zo net terug uit Venlo. Bijna 400 man mee, dat hele eind. Hoe kan je in godsnaam zo voor de dag komen? Beschamend. En natuurlijk zijn we gepromoveerd, maar dit kon ?cht niet. Schande

Diep respect voor al die mensen in het uitvak.

wiekie1969

Citaat van: Josli op april 03, 2026, 22:23:15
Helemaal eens. Als je kampioen had willen worden had je dit niet gedaan. Dat had allemaal mooi na het seizoen op Ibiza gekund. Ik heb er verder weinig problemen mee, want het doel is gehaald. Maar doe niet net alsof het uit de lucht komt vallen.

De rek is er helemaal uit. De ts heeft echt het maximale eruit gehaald. Het is een wonder dat je met deze selectie gepromoveerd bent. Zegt alles over het niveau.

wiekie1969

Citaat van: Josli op april 03, 2026, 22:10:50
Dat vind je een goede speler? Omdat hij goed in het spel van Cambuur past? Ik hoop dat de scouting er kritischer naar kijkt.

Nee, het gaat om de manier waarop die jongen de doelpunten maakt.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op april 04, 2026, 12:55:40
De rek is er helemaal uit. De ts heeft echt het maximale eruit gehaald. Het is een wonder dat je met deze selectie gepromoveerd bent. Zegt alles over het niveau.
wat een onoazel praat juh. Een wonder? Wij en ADO steken ver boven de rest uit.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op april 04, 2026, 12:57:26
Nee, het gaat om de manier waarop die jongen de doelpunten maakt.
vind eerder postma , hoe hij die bal met 1 voetbeweging er inlegt tegen ons. Dat is zo simpel maar bijna niemand kan dat .

PePe

Citaat van: wiekie1969 op april 04, 2026, 11:20:05
Wat een negatief gelul weer allemaal. De buit is binnen .Wat maakt iedereen zich weer druk. Doorselecteren is begonnen. Er komt een nieuwe trainer, er komen nieuwe spelers. Hopelijk ook een nieuwe keeper. Deze knaap gaat je 15 punten kosten in de eredivisie.

Cambuur komt met een plan, om voor de titel te gaan, dit schept verwachtingen, dus logisch dat we nu teleurgesteld zijn.

denistel

Citaat van: Lowieke op april 04, 2026, 10:51:51
Vond VVV goed spelen. Ze zetten ons goed vast, waar we  geen antwoord op hadden en ze zaten van der Sande bij elke diepe bal dusdanig op de huid, dat daar ook weinig uitkwam.

klopt en omdat onze middenvelders niet aansloten kansloos bij de 2e bal en dat 90 min lang
dat niemand dat ziet vind ik nog het grootste probleem we bijven gewoon steeds het zelfde doen.

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op april 04, 2026, 12:55:40
De rek is er helemaal uit. De ts heeft echt het maximale eruit gehaald. Het is een wonder dat je met deze selectie gepromoveerd bent. Zegt alles over het niveau.

:_schater :_schater :_schater