Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:20:55

Vorige topic - Volgende topic

sjaak

Citaat van: Galdiano op april 23, 2026, 11:42:11


Dus alles maar oogluikend toestaan?

Ik denk dat je het veel breder moet trekken door spelers en andere prominenten erbij te betrekken. Maak een filmpje en laat zien dat het echt heel pijnlijk kan zijn.

Volgens mij zeg ik dat nergens. Ik dacht even terug toen Cambuur aangaf een tijdje geleden niet met een Nederlandse vlag naar het stadion te komen. Ik zou het leuk vinden als er creatieve teksten worden bedacht op bestaande nummers. Zie je in Engeland veel, is vaak nog erg grappig ook.

Johan-12

Citaat van: sjaak op april 23, 2026, 11:34:43
Dat werkt alleen maar averechts volgens mij, als je als club hier iets over zegt.
De supportersclubs binnen Cambuur moeten dit ook niet willen.
De club staat voor joker met dat vreselijke K-gezang.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: LWD vak 7 op april 23, 2026, 14:56:09
4-0(2-0)

Ferrah
Ferrah
Henstra
K.Visser

4x geel

Even reposten in de pool graag LWD vak 7

|:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

mark1989

Citaat van: Johan-12 op april 23, 2026, 18:02:42
De supportersclubs binnen Cambuur moeten dit ook niet willen.
De club staat voor joker met dat vreselijke K-gezang.

Als club sta je voor joker en het zegt iets over het niveau van degene die het zingen. Uiteindelijk maakt dat het imago van de club. Als we willen groeien naar sc heerenveen zullen we van dit soort dingen af moeten.
We zouden kunnen beginnen met het verbieden van kapuchons en andere gezichts bedekking.

Derkx R.H.


Bens

Sinds de promotie gaat het niet goed bij Cambuur.

zeewolde

Citaat van: Bens op april 24, 2026, 20:52:37
Sinds de promotie gaat het niet goed bij Cambuur.
Kijk je wel?
Cambuur veel beter

papier

Citaat van: zeewolde op april 24, 2026, 20:53:36
Kijk je wel?
Cambuur veel beter

Mwoah. Paar schoten van afstand en wat meer de bal. Vitesse gevaarlijker ook dankzij Baouf die vandaag lucht staat te dekken.

Bens

Citaat van: zeewolde op april 24, 2026, 20:53:36
Kijk je wel?
Cambuur veel beter
Natuurlijk kijk maar ik vindt het niet geweldig wat Cambuur presenteert.

Leovardiascc

Lekker opdoeken die grafclub uit Arnhem  :rodekaart :rodekaart

wiekie1969

#56
Vanaf minuut 1 een skandalig optreden van Vitesse. Heeft werkelijk helemaal niks met voetbal te maken. Zowel in als buiten het veld. Wat een zielige treurnis. Licentie meteen intrekken. Wat een stel stumpers.

wiekie1969


Bens


Lore

Citaat van: Bens op april 24, 2026, 22:28:40
Jammer dat het zo afloopt.

En dat dit de laatste wedstrijd is zonder netten.

Zo zonde