Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - kannenman

#1
Citaat van: De Raaf op mei 25, 2018, 22:08:50
Het Joris van Rooijen 2.0 tijdperk komt eraan. Is dit netjes genoeg? Fijne zomer en maak de nachten kort. Slapen ken in het nieuwe seizoen wel.

whuuu The ruuf is on fire
#2
whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
#3
Wedstrijden / Re: Fc Dordrecht - Cambuur
april 14, 2018, 10:55:40
WIEKIE KAMPIOEN DOM LULLEN
#4
Over 13  dagen mut het gebeuren
#5
toe juh Wiekie namaak supporter, gaast alleen maar naar de Cambuurbar tijdens dit seizoen , ouwe zwammer
#6
whaaa liever te dik in de kist dan weer een snuif feestje gemist
#7
hest alweer een tikje had Wiekie? kest dou niet opdraave int veld
#8
Selectie en Technische staf / Re: Albert Rusnák
december 11, 2014, 12:12:26
het is betaald voetbal , dus wil je het hoogste eruit halen. Op de site van de LC staat dat Van Der Belt de beste aanbieding sinds jaren heeft gedaan , om Rusnack te behouden.
Als dat niet genoeg is voor hem, dan zal FCG veel en veel meer kunnen betalen. Wil je hoger op en meer verdienen,  dan lijkt het me een logische keuze van hem om te vertrekken.
Rusnack viel gelijk op nadat hij een schitterende vrije trap maakte in de eerste thuiswedstrijd. Daarna thuis tegen Grunn in korte tijd 3 gele kaarten voor Grunn en sindsdien is die niet echt meer een dragende speler geweest voor het team
#9
Pool / Re: Pool DKV - SC Cambuur 19-10-2014
oktober 16, 2014, 13:32:51
rust 1-3  eindstand 2-5

goals Rusznack  Ogbeche De Ridder Ogbeche en Ogbeche

5 x geel 
#11
Ik zal na afloop van de wedstrijd wel even reclame maken voor deze avond.

Ill be there  :scc :ams
#12
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Twente 09-08-2014
augustus 08, 2014, 15:26:15
0-0 0-0 en 0 kaarten
#13
Algemeen / Re: Piet Adema overleden.........
augustus 08, 2014, 15:21:52
vervelend nieuws sterkte voor iedereen
#14
Ben benieuwd wat er voor nieuwe speler voor terug gaat komen.
#15
Overige Sporten / Re: Wielrennen
juli 07, 2014, 13:19:01
Cavendish maakte een beste val zaterdag. Gisteren mooie etappe met miljoenen Engelsen op het parcours.