Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2018 2019.

Gestart door speculeter, maart 03, 2018, 09:36:22

Vorige topic - Volgende topic

Oosttribune

Zou mij niets verbazen als Sipke binnenkort vertrekt....

Lobra


denistel

Citaat van: Oosttribune op mei 25, 2018, 13:44:17
Zou mij niets verbazen als Sipke binnenkort vertrekt....

want ?? het is volgens de graaf een prima assistent

okkele

klopt,hij doet het prima.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Update na aantrekken Van Koesveld

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Robert van Koesveld2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Oosttribune op mei 25, 2018, 13:44:17
Zou mij niets verbazen als Sipke binnenkort vertrekt....

Schijnt naar Kimsma te gaan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Raaf

Het Joris van Rooijen 2.0 tijdperk komt eraan. Is dit netjes genoeg? Fijne zomer en maak de nachten kort. Slapen ken in het nieuwe seizoen wel.

kannenman

whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

kannenman

Citaat van: De Raaf op mei 25, 2018, 22:08:50
Het Joris van Rooijen 2.0 tijdperk komt eraan. Is dit netjes genoeg? Fijne zomer en maak de nachten kort. Slapen ken in het nieuwe seizoen wel.

whuuu The ruuf is on fire

okkele

zelfs de kannenman is terug !
|:)
hoe ist kerel,beetje hersteld?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel


zeewolde

Citaat van: denistel op mei 26, 2018, 12:43:43
ja dat hevve we zien
als hoofdtrainer snapt hij dat Boerlage niet moet spelen 8)

De Gast

#387
Citaat van: DayDreamer op mei 24, 2018, 19:47:55
Leuk dat je altijd op mij reageert, ik blijf mijn ongezouten mening op dit forum geven, daar is het een forum voor. Ik reageer ook niet op jouw posts ofwel.
Negeer me, lees mijn posts niet, of ban me of iets.  :proost

Scouting van lik-me-vessie, gokken op goedkope jonge gasten die niks kosten, en maar aangeven dat er geen geld is en dat spelers hier niet heen willen, deze directie spreekt totaal geen ambitie uit. Willen perse met zwarte cijfers het nieuwe stadion betreden, een stadion als ik de geluiden moet geloven er de komende jaren echt nog niet komt. Tegen die tijd zijn wij een grijze muis in de marge. Een kleinere selectie zegt meneer Booij, zodat er meer spelers aan de bovenkant bij kunnen, tot nu toe alleen maar weer jong onbekend grut waar niet een supporter warm van wordt.

Ik krijg het idee als ik het interview met Booij bij Omroep Abe beluister dat 1 ronde PO toch wat te min was, dat geeft hij namelijk als 1 van de argumenten aan waarom er minder te besteden is, dat vind ik raar, want ik dacht dat Cambuur PO en beker niet in de begroting opnamen. Verder minder tv inkomsten, maar ondertussen wel weer gokken op jonge spelers, dan is de kans aanwezig dat je weer een slecht seizoen gaat draaien, dan kom je alleen maar in een neerwaartse spiraal terecht, dus nog minder inkomsten, minder sponsorgeld, minder seizoenskaarthouders, ik denk dat er deze zomer wel eens 1000 minder seizoenskaarten worden verkocht, tel uit je verlies.

Maar nee, commentaar op mijn club die naar de klote gaat mag ik niet hebben, spelers hebben we nog niet eens zien voetballen bla bla bla.
Hele club is ook grote grijze massa, Ard waarvan eigenlijk niemand weet wat die doet, Gerald een prima boekhouder, maar geen voetbalverstand of voetbalvisie, Foeke heeft nog geen al te best staat van dienst hier, voor de keutel te duur die gast. Dan nog een assistent trainer die beter timmerman had kunnen worden zoveel stoelpoten die heeft omgezaagd al. Hake krijgt van mij nog voordeel van de twijfel, over de selectie hoeven we het niet te hebben, kijk het lijstje van Collingwood er maar op na, echt de tranen springen je in de ogen  ;( :X  Communicatief is het ook 1 groot drama, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Mannen als Denistel zien hun club ook ten onder gaan, geven het ook al 2 jaar aan, geven tips etc, club doet er geen flikker mee. Maar de term "volksclub" gebruiken ze te pas en te onpas, nou die volksclub is voorlopig niet meer. Daar hebben bovenstaande grijze muizen wel voor gezorgd.

Sportief hebben we de boot gewoon gemist. Komend seizoen valt er ook weinig eer te behalen. Plaats 6 normaliter max haalbare? Daarbij zitten we nog aan veel te veel jongens vast die weinig toevoegen. Veel geld misgelopen in de play offs.. het is een treurdal momenteel.

Waar ik wel op hoop is dat door het vertrek van Barto het voetbal voorin weer wat terugkeert in de ploeg. Want wat een armoede voorin de afgelopen 2,5 jaar. Gaan er nu misschien andere jongens opstaan? Kippersluis die bij afwezigheid van Barto een paar keer floreerde afgelopen seizoen. Ik ben benieuwd.

Bankzitter

Ik snap dat verhaal van dat misgelopen geld in de play offs niet zo goed. 2 wedstrijden misgelopen, terwijl we zo'n 40 wedstrijden spelen... dat kan niet zo'n enorm verschil maken.

Of wordt de uitslag van alle Play Off wedstrijden bedoeld waar nog 2 extra Eredivisieclubs zijn gedegradeerd?

polderrob

even over daydreamer z'n post. Als jij je reactie niet belangrijk genoeg vindt om gelezen te worden of dat het mag worden genegeerd, maar toch je gif blijft spugen, is het dan niet raadzaam om van dit forum te verdwijnen en nooit meer terug te komen? Ik ben erg benieuwd wat je probeert te bereiken, buiten het feit dat je lekker je gal en gif kwijt kunt.   Is dit alleen maar om je eigen ego op te poetsen en te laten zien: kijk eens wat ik durf en mag? of ben je zo gefrustreerd dat er geen zinnig woord meer door je geschreven kan worden? oh ja, en misschien in de toekomst, mocht je toch wat fatsoenlijker willen terugkomen dan eerst maar eens de feiten goed kennen. Lijkt mij heerlijk, zeker voor jou maar ook voor de lezers die je met een behoorlijk verhaal kunt bereiken. Ik zou zeggen, help je cluppie door een positief of opbouwend kritisch verhaal ,maar stop deze frustratiepraatjes/ Levert niks op.
Wachtend op je scheldkannonade verblijf ik met hoogachting.