Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Dordrecht - Cambuur

Gestart door oldehove, april 04, 2018, 12:50:44

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Als je eerlijk bent, dan heeft dit team onvoldoende kwaliteit om de play offs te winnen. Dus doe dan maar aantrekkelijke tegenstanders en een vol stadion. Robertha, Narsingh en Rossi als geheime wapens, moeten ze nu wel eindelijk fit genoeg zijn.

gewoon een fan

Citaat van: Stanley op april 13, 2018, 22:05:44
Diepe buiging voor Barto. Hopelijk ben je nu even stil.

Dus omdat Barto gisteren twee doelpunten maakt is het ineens een wereld voetballer  :?
Heel fijn natuurlijk dat hij twee doelpunten heeft gemaakt en ik geef toe dat ik de wedstrijd niet live gezien heb dus kan over deze wedstrijd niet oordelen v.w.b. Barto maar wat mij betreft is het nog steeds een te beperkte voetballer voor Cambuur.
Zoals ik al zo vaak heb aangegeven, ik ga naar het stadion om vermaakt te worden en ik word nu niet echt vermaakt door Barto de laatste jaren.
Zoals ik ook al zo vaak heb aangegeven, Barto is een zeer aardige man die sociaal erg betrokken is waar ik heel veel RESPECT voor heb maar dit heeft niets te maken met wat hij op het veld laat zien.
Hij heeft een zeer mooie carrière gehad bij Cambuur maar het is wat mij betreft na dit seizoen echt voorbij.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op april 14, 2018, 07:48:13
Als je eerlijk bent, dan heeft dit team onvoldoende kwaliteit om de play offs te winnen. Dus doe dan maar aantrekkelijke tegenstanders en een vol stadion. Robertha, Narsingh en Rossi als geheime wapens, moeten ze nu wel eindelijk fit genoeg zijn.

Dat zei men in Breda afgelopen seizoen ook...

Playoffs kan iedereen winnen. Met de ervaring in alles of niets wedstrijden (beker) zeg ik echt dat wij een reële kan hebben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op april 14, 2018, 08:12:47
Dat zei men in Breda afgelopen seizoen ook...

Playoffs kan iedereen winnen. Met de ervaring in alles of niets wedstrijden (beker) zeg ik echt dat wij een reële kan hebben.

Inderdaad, vorig jaar waren wij topfavoriet en gingen wij er vrij stom uit. Nu dan maar andersom

speculeter

Van een bijna verloren seizoen
Naar periode kampioen
En volgend jaar weer een nieuw eredivisie seizoen  |:)

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2018, 00:24:22

Nice, jammer dat de eerste van Crowley aan de andere kant was en er niet op staat.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Vlampiep

Citaat van: gewoon een fan op april 14, 2018, 07:52:52
Dus omdat Barto gisteren twee doelpunten maakt is het ineens een wereld voetballer  :?
Heel fijn natuurlijk dat hij twee doelpunten heeft gemaakt en ik geef toe dat ik de wedstrijd niet live gezien heb dus kan over deze wedstrijd niet oordelen v.w.b. Barto maar wat mij betreft is het nog steeds een te beperkte voetballer voor Cambuur.
Zoals ik al zo vaak heb aangegeven, ik ga naar het stadion om vermaakt te worden en ik word nu niet echt vermaakt door Barto de laatste jaren.
Zoals ik ook al zo vaak heb aangegeven, Barto is een zeer aardige man die sociaal erg betrokken is waar ik heel veel RESPECT voor heb maar dit heeft niets te maken met wat hij op het veld laat zien.
Hij heeft een zeer mooie carrière gehad bij Cambuur maar het is wat mij betreft na dit seizoen echt voorbij.
Ik zal de laatste zijn die beweert dat Barto een wereldvoetballer is, maar met zijn beperkte techniek en coördinatie weet hij dit seizoen tot nu toe er wederom 11 in te knikkeren.
Voor Cambuur zal hij wat mij betreft ook komend seizoen bruikbaar kunnen zijn als pinchitter.

De Gast

Hoevaak heb ik de laatste weken op de tribune niet gehoord: dit kan echt niet meer. Maar eerlijk is eerlijk: hij is wel weer van waarde. Maar ik vraag mij wel af: ben je niet beter als je Kippersluis op die positie neerzet?

wiekie1969

Het zegt veel zo niet alles over het verschrikkelijke zwakke niveau van de Juup dat Dordrecht een periode wint.

Lekker de eerste ronde instromen want anders wacht Nec of Fortuna. Kansloos verhaal.

Hake is goed bezig, met betere spelers dus meer kwaliteit in het elftal volgend seizoen gaan we leuk meedoen verwacht ik.

wiekie1969

Citaat van: Stanley op april 13, 2018, 22:05:44
Diepe buiging voor Barto. Hopelijk ben je nu even stil.

Lul niet zo dom juh. Die 2 intikkertjes maakt mien dochter van 11 oek nog wel.

kannenman

WIEKIE KAMPIOEN DOM LULLEN

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op april 14, 2018, 10:51:29
Lul niet zo dom juh. Die 2 intikkertjes maakt mien dochter van 11 oek nog wel.

Onzin, de goals van gisteren waren knapper als zijn goals tegen Eindhoven. (waar hij ook trouwens 2x scoorde en waardoor mede dankzij hem nog een mooi slot hebben)

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op april 14, 2018, 10:50:18
Het zegt veel zo niet alles over het verschrikkelijke zwakke niveau van de Juup dat Dordrecht een periode wint.

Lekker de eerste ronde instromen want anders wacht Nec of Fortuna. Kansloos verhaal.

Hake is goed bezig, met betere spelers dus meer kwaliteit in het elftal volgend seizoen gaan we leuk meedoen verwacht ik.

Ik heb fortuna en NEC zien spelen,  daar word ik niet zenuwachtig van. Zitten bij allebei ploegen 2 a 3 goede spelers, rest is ook brandhout
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Zouden die ploegen zenuwachtig van ons worden dan, ik denk dat het 1 grote loterij is. Gister heeft laten zien dat je met de juiste mensen het verst komt. Niet iemand in de 11 die het nivo gigantisch onderuit haalt.Het word allemaal steeds iets beter en er komen spelers terug op precies het goede moment in de competitie.Mooi de eerste ronde voetballen, remember verl seiz.

Bankzitter

#149
Citaat van: gewoon een fan op april 14, 2018, 07:52:52
Dus omdat Barto gisteren twee doelpunten maakt is het ineens een wereld voetballer  :?
Heel fijn natuurlijk dat hij twee doelpunten heeft gemaakt en ik geef toe dat ik de wedstrijd niet live gezien heb dus kan over deze wedstrijd niet oordelen v.w.b. Barto maar wat mij betreft is het nog steeds een te beperkte voetballer voor Cambuur.
Zoals ik al zo vaak heb aangegeven, ik ga naar het stadion om vermaakt te worden en ik word nu niet echt vermaakt door Barto de laatste jaren.
Zoals ik ook al zo vaak heb aangegeven, Barto is een zeer aardige man die sociaal erg betrokken is waar ik heel veel RESPECT voor heb maar dit heeft niets te maken met wat hij op het veld laat zien.
Hij heeft een zeer mooie carrière gehad bij Cambuur maar het is wat mij betreft na dit seizoen echt voorbij.

Barto is een spits die in een goede JL ploeg er een stuk of 15 per seizoen kan maken (zeker als hij penalty's zou nemen).
Heel behoorlijk dus.

Alleen hebben wij nu niet een goede JL ploeg en haalt hij dat aantal hier niet.  Het probleem is dat hij zijn medespelers ook niet beter laat voetballen, daar ligt zijn kwaliteit niet.
We willen we hier ook een spits die er rond de 20 maakt en ook nog eens aardig meevoetbalt.

Dus een prima spits , zolang hij maar niet als eerste spits wordt gezien. En de TD/TS hinkt nu al drie seizoen op 2 gedachten door niet een echte spits te halen waardoor Barto toch weer eerste keus wordt. Dus als je dat scenario wilt vermijden, dan toch maar afscheid nemen en is hij welkom om met de jeugd aan de slag te gaan als trainer.