Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

(Voorlopig) Oefenprogramma 2017/2018

Gestart door justremco, mei 24, 2017, 10:40:47

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Citaat van: V-man op augustus 05, 2017, 21:09:29
Mooi stukje reclame deze wedstrijd voor eventuele nieuwe gegadigden. Ik zal het even samenvatten: KUT
mooi gezegt  :y

Tanjajeah

4-0 eindstand. Cambuur slecht noemen is nog te positief, het was onthutsend!

Jandehulk

Citaat van: Tanjajeah op augustus 05, 2017, 21:24:45
4-0 eindstand. Cambuur slecht noemen is nog te positief, het was onthutsend!
AMEN

Collingwood

4-0 gebleven.

Tweede helft godzijdank iets beter dan de eerste, zeker ook qua inzet en strijdlust, want ik schrok me lam de eerste 45 minuten. Benieuwd naar het commentaar van Dijkhuizen.

Op basis van deze wedstrijd zou ik op het middenveld voorlopig spelen met Rosheuvel (puike wedstrijd, enige echte lichtpunt!), Schils en Lilipaly. Kip viel me heel erg tegen, en Daniels bracht met zijn snelheid en kracht meer dreiging vanaf rechts dan Lilipaly.

En er moet snel een rechtsback bij, of Van Deelen moet er alweer staan binnen een paar weken. El Baad is heel erg kwetsbaar tegen wendbare spelers als Mokhtar. Hetzelfde geldt voor een keeper, Bos kan echt niet. Kost je vandaag weer twee tegengoals.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Tanjajeah op augustus 05, 2017, 21:24:45
4-0 eindstand. Cambuur slecht noemen is nog te positief, het was onthutsend!
:yklopt helemaal kerel :y

denistel

nou maar eens 3 versterkingen er nog bij halen pittig gaan trainen en eens je
basis team neerzetten.wakker worden zou ik zo zeggen of is dat te kritisch :_schater

AL

3 versterkingen is te weinig!
Complete voorhoede is (nog)niet goed genoeg.
Keeper
Rechtsback

Dus 5 spelers nodig waarvan 2/3 voor de basis.



mugel

Man man man, wat is het nog slecht op dit moment.
Ik heb nog stiekem het vertrouwen dat het straks allemaal beter wordt als:
- er echte wedstrijdspanning is
- ze voor voor duizenden fanatieke fans moeten gaan spelen
- er een echte keeper en spits in het veld staan
- alle spelers weer volledig fit zijn
Het begin van de competitie zal moeizaam worden, maar hopelijk duurt dat niet tot de winter of langer...

wiekie1969

Citaat van: Tanjajeah op augustus 05, 2017, 21:24:45
4-0 eindstand. Cambuur slecht noemen is nog te positief, het was onthutsend!


:O :O :O

sunderland

Citaat van: denistel op augustus 05, 2017, 21:32:17
nou maar eens 3 versterkingen er nog bij halen pittig gaan trainen en eens je
basis team neerzetten.wakker worden zou ik zo zeggen of is dat te kritisch :_schater
konst et wel mooi vinden . Ik niet !

Bankzitter

Er zat totaal geen lijn in het spel en dat is zorgwekkend. Ze hadden al veel verder moeten zijn. Het is dan ook heel moeilijk om nieuwe spelers individueel te beoordelen omdat sommige geen fatsoenlijke bal kregen aangespeeld.

Maar verder weten we allang wat erbij moet: een keeper, een rechtsback, een linksvoor en een spits.


denistel

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2017, 22:04:51
konst et wel mooi vinden . Ik niet !

waarom vind ik het mooi dan?? zorgwekkend vind ik het maar ja we trainen hard
en we zien positieve dingen enz.dat gelul bink al tijden zat.

michello

Citaat van: denistel op augustus 05, 2017, 22:12:46
waarom vind ik het mooi dan?? zorgwekkend vind ik het maar ja we trainen hard
en we zien positieve dingen enz.dat gelul bink al tijden zat.

Ik heb dat Dijkhuizen anders niet horen zeggen. Die heeft allang z'n zorgen geuit en gezegd dat het niet goed was.

Yellow Army

Drama. Enige man die wederom met kop en schouders boven de rest uitstak was Schilder. Overigens ben ik wel gecharmeerd van Rosheuvel, alleen jammer van zijn fout waar de 2-0 uit kwam, maar dit kon wel eens een basisklant worden. Barto, Kip, Houtkoop, Bos, el Baad slecht. Daniƫls ben ik nog niet van overtuigd, heeft wel drang naar voren, maar weinig effectief. Maar nogmaals, dramawedstrijd. Nog veel werk aan de winkel voor Dijkie en cs.
Area 58

kannenman