Op deze snelheid is het inderdaad niet gek dat HdJ er nog 12 spelers bij wil/wou
En dan met Binder de ED in zeker
Bouhoudane pogen ze nog wel steeds bij!
En dan met Binder de ED in zeker

Bouhoudane pogen ze nog wel steeds bij!
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu

Citaat van: Andy King op mei 19, 2026, 20:00:32
Zit wel een leuke middenvelder bij...

Citaat van: Lore op april 15, 2026, 11:23:01
Verdomme, en ik wel en ook nog op noord!
IK BEN EEN VERHEVENE!!!

voor de commentator Citaat van: gobo op maart 14, 2026, 19:25:45
Aangezien ik een kaart heb om daar bij te zijn hoop ik toch dat we het daar gaan klaarspelen om te promoveren. Ook wel een keer een mooie ervaring
Citaat van: Derkx R.H. op februari 17, 2026, 08:16:42
Baouf aan het woord...
Citaat van: Stiens op januari 29, 2026, 17:02:05
Denk dat z'n nickname ook een paar typfoutjes bevat, kan beter Korsakov heten als ik het zo lees..