Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Drumfather SCC

#1
Op deze snelheid is het inderdaad niet gek dat HdJ er nog 12 spelers bij wil/wou :P
En dan met Binder de ED in zeker :_schater

Bouhoudane pogen ze nog wel steeds bij!
#2
Niet heel erg verbazend dat ook hij weg gaat
Dit zie ik net online staan
#3
Arnau Casas wint met Torreense de Portugeese beker ten koste van  Sporting.

Torreense is de eerste bekerwinnaar deze eeuw die uitkomt op het tweede niveau van Portugal
#4
Citaat van: Andy King op mei 19, 2026, 20:00:32
Zit wel een leuke middenvelder bij...

Lijstje is uit 2013 maar soit  8P
#5
Hoe liekt het?
Moet er al een praat/hulpgroep komen?

Werkelijk, als je sommige reacties leest van zowel teleurstelling als van andere denkwijzen en hoe dat op elkaar reageert  :_schater
Zal wel aan mij liggen maar ik vrees dat ik er te nuchter in sta

Het is zoals het is en we wachten het rustig af.
Ze zullen wel weten wat ze doen.

Voor Lambooij is iets te zeggen maar ook zeker Diemers is niet heilig in deze kwestie

Ennnnnn door! Volle focus op de support voor de spelers die er nog zijn en gaan komen!
#6
Bij ESPN zegt hij een jongen van stad/club te zijn en genoten te hebben van de afgelopen twee jaren die voor hem veel glans hebben.

Dus de reporter zegt daarop; ''Want dat zou je zelf natuurlijk zelf het aller mooiste nog vinden, om te schitteren in het Cambuurshirt, in de Eredivisie''

Waarop Mark dan weer zegt; ''Ja, Dat weet ik niet, Er is veel gebeurt dus ik moet nog kijken waar mijn gevoel ligt, ook de komende periode''

Waarom praat Mark heel vaak zo wisselend; Dan weer helemaal Pro Cambuur (Mijn club enz.)  om vervolgens ook weer zeer snel twijfels en andere mogelijke toekomsten uit te spreken

Misschien begrijp ik Mark verkeerd hoor maar ik vind het soms lastig te peilen bij hem.
Wat wil en vind hij nou ECHT?
#7
Citaat van: Lore op april 15, 2026, 11:23:01
Verdomme, en ik wel en ook nog op noord!

IK BEN EEN VERHEVENE!!!

:proost

Stonden we daar toen niet in de blote buuk in de kou tegen, ik meende, Veendam?
Mooie tijden beleefd in die jaren ondanks de barslechte prestaties en selecties van die periode!

En wat betreft de nep supporters; Ik heb het gevoel dat we toen wel met een echte trouwe schare op de tribunes zaten met die 2500-3000 man.
Met soms meer sfeer en lawaai dan de 13.000 nu.

Nieuwe aanwas kan best mooi zijn maar sommige jonkjes en meiskes van nu weten niet eens wie er op het veld staan en vinden het belangrijker om gezien te worden op Tik-Tok en Snapchat of om te snuuven en rottigheid uit te halen.
Zie mij eens stoer maar totaal abuis bij Cambuur zitten en het jut elkaar in sommige gevallen alleen maar op met de daarbij behorende rottigheid en dito gevolgen.

Dan zit ik liever met 9000-10.000 man die echt voor de club en het voetbal komen en laat de kleuterschool met de bijbehorende gesloten inrichting maar mooi thuis. Als je soms de foto's ook ziet dan is Noord net het clubhuis van Camigo  :devil

Maar goed, Dat is mijn mening en tegenhouden doe je het (helaas) toch niet, Verstand komt hopelijk met de jaren sal'k maar segge!

Su, Dan kan nu de Opa-Modus weer uut  :_schater
#8
Is het een idee om in de 80e en/of 12e minuut massaal te applaudisseren met een begeleidend YNWA/spandoek als eerbetoon aan Sjoukje de Jong?
#9
Ik dacht vanmiddag op de tribune nog; 1 jaar nog hier om de ED met zijn club mee te maken en 2 jaar cashen in het buitenland
Lijkt dus vooralsnog 0.0 te worden en dat is jammer voor op het veld, in de kleedkamer en voor het sentiment

Aan Mark zal het (denk ik) niet liggen maar we kennen zijn tactiek; Hoog inzetten en zichzelf dat ook vinden
Maar chique dat dit spel bij hem weer begint vind ik het ook niet vanuit Cambuur

Ik hoop dat Lambooij nog bijdraait; Misschien dat Henk een mediator kan zijn?
#10
Hij Kvam er goed langs  :_schater
_O_ voor de commentator

Wat een weelde!
Gefeliciteerd alvast!
#11
Citaat van: gobo op maart 14, 2026, 19:25:45
Aangezien ik een kaart heb om daar bij te zijn hoop ik toch dat we het daar gaan klaarspelen om te promoveren. Ook wel een keer een mooie ervaring

Tegen Jong AZ is dus niet meer mogelijk?
#12
Wat is trouwens de rede dat, nu Souren weer vaker aan de aftrap verschijnt, dat hij bij het fluitsignaal voor de start van de 1e en 2e helft centraal achterin naast Amofa staat en Baouf opgesteld staat als defensieve middenvelder?

Later schuift het wel weer door maar het viel me op, vandaar!
#13
Wedstrijden / Re: Jong Ajax-Cambuur
februari 17, 2026, 18:52:19
Citaat van: Derkx R.H. op februari 17, 2026, 08:16:42
Baouf aan het woord...



Over dat juichen gesproken; Ik vraag het me toch af...
Ik weet niet of het eerder is besproken maar Ferrah en hij deden weer dat schietgebaar en de handen voor de mond/ogen

Is dit ongein, een gebbetje onderling, een statement wellicht?
#14
Citaat van: Stiens op januari 29, 2026, 17:02:05
Denk dat z'n nickname ook een paar typfoutjes bevat, kan beter Korsakov heten als ik het zo lees..

Of het is een anagrammetje van Koos Zevenaar  :devil
#15
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
januari 28, 2026, 16:33:55
Joris Kramer nieuwe captain bij GAE

Wie had dat destijds verwacht  :insane