Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: sunderland op april 15, 2026, 11:13:40
helemaal eens. Toen waren die 6 duizend nep supporters er niet bij
En de zwarte dresscode was er ook niet  :_schater

Hirsch

#58081
Citaat van: fred op april 15, 2026, 12:50:35
En de zwarte dresscode was er ook niet  :_schater

En op Noord de trappen nog vrij waren en we deels konden zitten
https://youtube.com/@cambuurvideoarchief?si=P-QtEt_X7ti1X4id


. Dan is er veel veranderd. Van puur komen voor Cambuur naar de randzaken.

ChantiSCC

Citaat van: fred op april 15, 2026, 12:50:35
En de zwarte dresscode was er ook niet  :_schater

Bin geen nep supporters maar nieuwe supporters net wat anders

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op april 14, 2026, 15:08:46
staan wel meer spelers van jong psv op de radar :)
Essien Bassey :koffie

Specuveter


zeewolde

Uneken nog niet getekend?

Drumfather SCC

#58086
Citaat van: Lore op april 15, 2026, 11:23:01
Verdomme, en ik wel en ook nog op noord!

IK BEN EEN VERHEVENE!!!

:proost

Stonden we daar toen niet in de blote buuk in de kou tegen, ik meende, Veendam?
Mooie tijden beleefd in die jaren ondanks de barslechte prestaties en selecties van die periode!

En wat betreft de nep supporters; Ik heb het gevoel dat we toen wel met een echte trouwe schare op de tribunes zaten met die 2500-3000 man.
Met soms meer sfeer en lawaai dan de 13.000 nu.

Nieuwe aanwas kan best mooi zijn maar sommige jonkjes en meiskes van nu weten niet eens wie er op het veld staan en vinden het belangrijker om gezien te worden op Tik-Tok en Snapchat of om te snuuven en rottigheid uit te halen.
Zie mij eens stoer maar totaal abuis bij Cambuur zitten en het jut elkaar in sommige gevallen alleen maar op met de daarbij behorende rottigheid en dito gevolgen.

Dan zit ik liever met 9000-10.000 man die echt voor de club en het voetbal komen en laat de kleuterschool met de bijbehorende gesloten inrichting maar mooi thuis. Als je soms de foto's ook ziet dan is Noord net het clubhuis van Camigo  :devil

Maar goed, Dat is mijn mening en tegenhouden doe je het (helaas) toch niet, Verstand komt hopelijk met de jaren sal'k maar segge!

Su, Dan kan nu de Opa-Modus weer uut  :_schater

Zuid1991

#58087
Citaat van: Drumfather SCC op april 17, 2026, 12:48:39
Stonden we daar toen niet in de blote buuk in de kou tegen, ik meende, Veendam?
Mooie tijden beleefd in die jaren ondanks de barslechte prestaties en selecties van die periode!

En wat betreft de nep supporters; Ik heb het gevoel dat we toen wel met een echte trouwe schare op de tribunes zaten met die 2500-3000 man.
Met soms meer sfeer en lawaai dan de 13.000 nu.

Nieuwe aanwas kan best mooi zijn maar sommige jonkjes en meiskes van nu weten niet eens wie er op het veld staan en vinden het belangrijker om gezien te worden op Tik-Tok en Snapchat of om te snuuven en rottigheid uit te halen.
Zie mij eens stoer maar totaal abuis bij Cambuur zitten en het jut elkaar in sommige gevallen alleen maar op met de daarbij behorende rottigheid en dito gevolgen.

Dan zit ik liever met 9000-10.000 man die echt voor de club en het voetbal komen en laat de kleuterschool met de bijbehorende gesloten inrichting maar mooi thuis. Als je soms de foto's ook ziet dan is Noord net het clubhuis van Camigo  :devil

Maar goed, Dat is mijn mening en tegenhouden doe je het (helaas) toch niet, Verstand komt hopelijk met de jaren sal'k maar segge!

Su, Dan kan nu de Opa-Modus weer uut  :_schater

Dat gejank over vroeger?
In die tijd die jij benoemd zaten er ook mensen te zeuren dat de mi-side op zuid in de jaren 90/90 veel meer sfeer had.

Ik kijk liever naar het huidige. Negatieve dingen zijn er altijd maar kijk naar ons potentieel en stadion. Sfeer kan alleen nog maar meer gaan groeien.
Zou voor geen goud meer willen ruilen.

sunderland

#58088
Citaat van: Zuid1991 op april 17, 2026, 13:09:28
Dat gejank over vroeger?
In die tijd die jij benoemd zaten er ook mensen te zeuren dat de mi-side op zuid in de jaren 90/90 veel meer sfeer had.

Ik kijk liever naar het huidige. Negatieve dingen zijn er altijd maar kijk naar ons potentieel en stadion. Sfeer kan alleen nog maar meer gaan groeien.
Zou voor geen goud meer willen ruilen.
wie wil er ruilen dan? Vroeger was het puurder. De liedjes van nu zijn dieptriest met het woord K erin en t? t? t?. Kan je nu al vertellen dat de helft die op het plein staan bij de Oldehove nog nooit bij een wedstrijd zijn geweest maar dat hoort ook bij succes en groei

moodygrunn

Citaat van: sunderland op april 17, 2026, 13:31:24
wie wil er ruilen dan? Vroeger was het puurder. De liedjes van nu zijn dieptriest met het woord K erin en t? t? t?. Kan je nu al vertellen dat de helft die op het plein staan bij de Oldehove nog nooit bij een wedstrijd zijn geweest maar dat hoort ook bij succes en groei

Alle liedjes met k-dit en k-dat zie ik niet als sfeerverhogend. Wat een creatieve armoede is dat. Vroeger kon je Kenneth Goudmijn tenminste toezingen.
In Henk en Sandor we trust

Andy King

Citaat van: moodygrunn op april 17, 2026, 18:48:52
Alle liedjes met k-dit en k-dat zie ik niet als sfeerverhogend. Wat een creatieve armoede is dat. Vroeger kon je Kenneth Goudmijn tenminste toezingen.

Niet sfeerverhogend? Ik vind het ronduit a-sociaal! Als je eenmaal die rotziekte zelf of in je nabijheid hebt meegemaakt is dit gewoon kwetsend.

sk13

Hans kraan voetbalde bij Dordrecht. Zongen wij hansje laat je kont eens zien!! Wel tig achter elkaar. Hij deed het nog ook. Met een big smile!!

sunderland

Citaat van: sk13 op april 19, 2026, 15:08:20
Hans kraan voetbalde bij Dordrecht. Zongen wij hansje laat je kont eens zien!! Wel tig achter elkaar. Hij deed het nog ook. Met een big smile!!
kraay.

Specuveter

Kunnen we het nu weer over nieuwe spelers hebben?

zeewolde

Citaat van: Specuveter op april 19, 2026, 17:12:04
Kunnen we het nu weer over nieuwe spelers hebben?
Vd Streek?