Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op januari 29, 2026, 16:59:28
Ik begrijp dit niet zo goed...waarom?
Ach dit soort lieden zijn ook niet te begrijpen en we moeten dan ook geen energie steken om het kunnen te begrijpen.
Gewoon kansloos. :_schater

denistel

Citaat van: NRG op januari 28, 2026, 20:31:35
Volgens mij tel ik nu 7 wedstrijden in februari?
1 maart weet je aardig waar je staat.

moet het weer wel verbeteren

Drumfather SCC

Citaat van: Stiens op januari 29, 2026, 17:02:05
Denk dat z'n nickname ook een paar typfoutjes bevat, kan beter Korsakov heten als ik het zo lees..

Of het is een anagrammetje van Koos Zevenaar  :devil

Derkx R.H.


Yellow Army

Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op januari 29, 2026, 18:46:12
Lekker voetbalweertje toch?
Zou je zo wel kunnen concluderen aan de hand van dat staatje.
Maar andere sites laten toch wel voorlopig nachtvorst zien, zodat de bovenlaag overdag zacht kan worden, maar 1,5 cm daaronder zou de vorst best nog in kunnen zitten. Laat je dan een wedsrrijd spelen, kun je de grasmat volledig renoveren en tevens heb je grote kans op blessures. Hopelijk gaan de temperaturen snel omhoog,,zodat er niet meer uitgesteld hoeft te worden.

denistel

Citaat van: Yellow Army op januari 29, 2026, 18:46:12
Lekker voetbalweertje toch?

valt nu alweer sneeuw helemaal klaar met die bende

zeewolde

Citaat van: Drumfather SCC op januari 29, 2026, 18:06:21
Of het is een anagrammetje van Koos Zevenaar  :devil
zijn 3e nickname en constant hier mede forummers afzeiken. Hij weet goed te irriteren.

michello

Als dit werkelijk zo gaat worden, dan wordt de boel w??r afgelast. Ook de pot van Almere volgende week, kan wel eens een lastig verhaal worden..


Specuveter

Ben wel klaar met die vorst en sneeuw.
Als voorspellingen zo blijven gaan Almere en Emmen er uit.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op januari 30, 2026, 10:49:29
Ben wel klaar met die vorst en sneeuw.
Als voorspellingen zo blijven gaan Almere en Emmen er uit.

Waar is de klimaatverandering als je hem nodig hebt :proost
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

De velden in het noorden zijn veel minder en veel temperatuur verschillen in het noorden en zuiden.
We gaan echt niet voetballen volgende week vrijdag kan me niet voorstellen.

Derkx R.H.


Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2026, 11:10:38
Waar is de klimaatverandering als je hem nodig hebt :proost
Volgens mij heeft Zeist hier ook de regie in  :_schater

Specuveter

Citaat van: Vlampiep op januari 30, 2026, 12:47:48
Volgens mij heeft Zeist hier ook de regie in  :_schater
in ons kampioensjaar 2013 werd deze wedstrijd ook 3 maal afgelast!