Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Lowieke

Citaat van: De Gast op april 25, 2026, 09:59:34
Dat is democratie beste sunderland. Daar bistou niet zo van of wel.

Vraag is of Diemers nog die baas kan blijven in de eredivisie. Ik snap de twijfel wel.

Ik heb die twijfel niet. Diemers was gisteren met afstand de beste van het veld. Hij is fit, heeft in twee jaar ??n keer een blessure gehad. Leeft voor zijn sport. En noem jij maar eens een speler die voor Cambuur haalbaar is, waar geen twijfels over zijn. Dit jaar waren Sjostrand, Baouf en Ferrah bovenmodale versterkingen, maar lukt dat elk jaar? Diemers zal minder dominant zijn dan in de eerste divisie, maar ik heb er geen twijfels over dat hij voor Cambuur ook daar van grote waarde is.

mark1989

Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:01:47
Ik heb die twijfel niet. Diemers was gisteren met afstand de beste van het veld. Hij is fit, heeft in twee jaar ??n keer een blessure gehad. Leeft voor zijn sport. En noem jij maar eens een speler die voor Cambuur haalbaar is, waar geen twijfels over zijn. Dit jaar waren Sjostrand, Baouf en Ferrah bovenmodale versterkingen, maar lukt dat elk jaar? Diemers zal minder dominant zijn dan in de eerste divisie, maar ik heb er geen twijfels over dat hij voor Cambuur ook daar van grote waarde is.

Bijna niemand twijfelt aan de meerwaarde van Diemers. En ook niet of ie de eredivisie aan kan. Dat kan ie wel.
Cambuur kan alleen niet ten koste van alles Diemers behouden. Er zullen ook op andere plekken nieuwe spelers moeten komen.
Dus het is goed dat Cambuur een streep trekt.

Destroyer

Ik zou de hem toch echt ook proberen te houden. Niet alleen voor veld maar ook voor kleedkamer. Hij kent de cultuur.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

James

Voor mij bestaat er geen twijfel over Diemers. Zijn voetballend vermogen icm zijn ervaring en wat hij de afgelopen twee jaar heeft laten zien lijkt het mij een ??n-tweetje. Is echt niet veel minder dan een Cherry. Die heeft hooguit een nog wat verfijndere trap.

Henk vind hem ook ontzettend belangrijk en die werkt al heel lang met hem en weet wel wat een team/club nodig heeft. Je laat zo?n zekerheidje toch niet gaan.

Volgens mij is het allemaal een spel, want Diemers weet donders goed wat ie wel en niet moet zeggen in de pers en heeft dit volgens mij bewust gezegd in een interview. Diemers laat zich niet uit de tent lokken

James

Citaat van: Destroyer op april 25, 2026, 11:07:14
Ik zou de hem toch echt ook proberen te houden. Niet alleen voor veld maar ook voor kleedkamer. Hij kent de cultuur.

Daarvoor belangrijk maar voor Cambuur ook nog eens een hele belangrijke voetballer. Trainers van andere clubs roemen hem niet voor niks.

James

Citaat van: mark1989 op april 25, 2026, 11:06:35
Bijna niemand twijfelt aan de meerwaarde van Diemers. En ook niet of ie de eredivisie aan kan. Dat kan ie wel.
Cambuur kan alleen niet ten koste van alles Diemers behouden. Er zullen ook op andere plekken nieuwe spelers moeten komen.
Dus het is goed dat Cambuur een streep trekt.

Het is toch niet zo dat Diemers dusdanig veel verdient dat je daar drie goede spelers voor kan halen. Betwijfel zelfs twee. Goede spelers met ervaring kosten wat maar leveren ook wat op.

En je weet nooit hoe het loopt met blessures maar hij is altijd fit. Dat is geen toeval en scheelt je ook een risicootje

Gabster

Deur staat op een kier voor Cambuur: 'Er komt nog een gesprek met de clubleiding'
Vandaag om 09:29
28

Mark Diemers hoopt dat hij nooit meer te maken krijgt met taferelen als bij het duel tussen SC Cambuur en Vitesse van vrijdag. Nadat de aanvoerder van Cambuur tot scoren kwam, gooiden de fans van Vitesse vuurwerk richting de vakken met thuissupporters. Diemers kan daar met zijn hoofd niet bij, terwijl hij zich ook opnieuw uitlaat over zijn contractsituatie.

'Een enerverende avond', zo omschrijft Diemers zijn beleving van Cambuur-Vitesse (2-1). Het duel lag uiteindelijk acht minuten stil door het vuurwerkincident. "Er gebeurden een aantal absurde dingen bij het uitvak", begint Diemers voor de camera van ESPN. "Ik hoop dat het eens klaar is, in andere landen zie je dit bijna nooit. In Nederland gebeurt het regelmatig. Het is bij ons ook al de tweede of derde keer dit seizoen. Dat is triest. Helemaal doordat er familie in de vakken naast het uitvak zit. Als ze dan met bommen gaan gooien... Dat gaat nergens over."

"Ik denk dat de club er ongetwijfeld naar gaat kijken, maar laten we hopen dat dit nooit meer gebeurt", foetert Diemers. "Er is geen enkele reden om zoiets te doen. Er gaan wel meer dingen niet goed in de maatschappij, dit is daar onderdeel van. Wees een beetje lief voor elkaar en doe gewoon normaal."
Mogelijk was de wedstrijd tegen Vitesse ook de laatste voor Diemers in dienst van Cambuur. De 32-jarige middenvelder beschikt over een aflopend contract bij zijn jeugdliefde en vertelde al eerder dat niets wijst op een verlenging. Dat is niet veranderd. "Op dit moment is de kans niet groot dat ik verleng. Niets is alleen zo veranderlijk als de voetballerij. Het zou zo dus anders zijn. De deur is niet helemaal gesloten, er komt nog een gesprek met de clubleiding."

Diemers vertelde eerder dat Cambuur en hij 'ver van elkaar verwijderd' waren. Waar het precies schuurt, wil hij niet te veel over zeggen. "Ik heb al genoeg gezegd. Ik ga ook niet met modder gooien naar de club leiding, want de glans van de afgelopen twee jaar moet niet verdwijnen. Ik ben eerlijk en direct, binnenskamers ook. Maar dat is niet iets voor de camera."


Tja, nog een gesprek met de clubleiding.
Gaat dat echt nog wat opbrengen?
Hadden zij niet allang ingesprongen als men Mark wilden behouden?

In Henk we trust!

Tanjajeah

Citaat van: Gabster op april 25, 2026, 13:33:56
Deur staat op een kier voor Cambuur: 'Er komt nog een gesprek met de clubleiding'
Vandaag om 09:29
28

Mark Diemers hoopt dat hij nooit meer te maken krijgt met taferelen als bij het duel tussen SC Cambuur en Vitesse van vrijdag. Nadat de aanvoerder van Cambuur tot scoren kwam, gooiden de fans van Vitesse vuurwerk richting de vakken met thuissupporters. Diemers kan daar met zijn hoofd niet bij, terwijl hij zich ook opnieuw uitlaat over zijn contractsituatie.

'Een enerverende avond', zo omschrijft Diemers zijn beleving van Cambuur-Vitesse (2-1). Het duel lag uiteindelijk acht minuten stil door het vuurwerkincident. "Er gebeurden een aantal absurde dingen bij het uitvak", begint Diemers voor de camera van ESPN. "Ik hoop dat het eens klaar is, in andere landen zie je dit bijna nooit. In Nederland gebeurt het regelmatig. Het is bij ons ook al de tweede of derde keer dit seizoen. Dat is triest. Helemaal doordat er familie in de vakken naast het uitvak zit. Als ze dan met bommen gaan gooien... Dat gaat nergens over."

"Ik denk dat de club er ongetwijfeld naar gaat kijken, maar laten we hopen dat dit nooit meer gebeurt", foetert Diemers. "Er is geen enkele reden om zoiets te doen. Er gaan wel meer dingen niet goed in de maatschappij, dit is daar onderdeel van. Wees een beetje lief voor elkaar en doe gewoon normaal."
Mogelijk was de wedstrijd tegen Vitesse ook de laatste voor Diemers in dienst van Cambuur. De 32-jarige middenvelder beschikt over een aflopend contract bij zijn jeugdliefde en vertelde al eerder dat niets wijst op een verlenging. Dat is niet veranderd. "Op dit moment is de kans niet groot dat ik verleng. Niets is alleen zo veranderlijk als de voetballerij. Het zou zo dus anders zijn. De deur is niet helemaal gesloten, er komt nog een gesprek met de clubleiding."

Diemers vertelde eerder dat Cambuur en hij 'ver van elkaar verwijderd' waren. Waar het precies schuurt, wil hij niet te veel over zeggen. "Ik heb al genoeg gezegd. Ik ga ook niet met modder gooien naar de club leiding, want de glans van de afgelopen twee jaar moet niet verdwijnen. Ik ben eerlijk en direct, binnenskamers ook. Maar dat is niet iets voor de camera."


Tja, nog een gesprek met de clubleiding.
Gaat dat echt nog wat opbrengen?
Hadden zij niet allang ingesprongen als men Mark wilden behouden?

Is over het seizoen heen getild. Bovendien is er inmiddels een nieuwe trainer die zich ook een beeld heeft kunnen vormen van de rol van Diemers in dit team. Ik kan me goed voorstellen dat Plat een speler als hem er erg graag bij wil.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op april 25, 2026, 14:40:18
Is over het seizoen heen getild. Bovendien is er inmiddels een nieuwe trainer die zich ook een beeld heeft kunnen vormen van de rol van Diemers in dit team. Ik kan me goed voorstellen dat Plat een speler als hem er erg graag bij wil.
Diemers speelde gisteren weer uitstekend.

Drumfather SCC

Bij ESPN zegt hij een jongen van stad/club te zijn en genoten te hebben van de afgelopen twee jaren die voor hem veel glans hebben.

Dus de reporter zegt daarop; ''Want dat zou je zelf natuurlijk zelf het aller mooiste nog vinden, om te schitteren in het Cambuurshirt, in de Eredivisie''

Waarop Mark dan weer zegt; ''Ja, Dat weet ik niet, Er is veel gebeurt dus ik moet nog kijken waar mijn gevoel ligt, ook de komende periode''

Waarom praat Mark heel vaak zo wisselend; Dan weer helemaal Pro Cambuur (Mijn club enz.)  om vervolgens ook weer zeer snel twijfels en andere mogelijke toekomsten uit te spreken

Misschien begrijp ik Mark verkeerd hoor maar ik vind het soms lastig te peilen bij hem.
Wat wil en vind hij nou ECHT?

Eewal

Citaat van: Drumfather SCC op april 25, 2026, 18:26:26
Bij ESPN zegt hij een jongen van stad/club te zijn en genoten te hebben van de afgelopen twee jaren die voor hem veel glans hebben.

Dus de reporter zegt daarop; ''Want dat zou je zelf natuurlijk zelf het aller mooiste nog vinden, om te schitteren in het Cambuurshirt, in de Eredivisie''

Waarop Mark dan weer zegt; ''Ja, Dat weet ik niet, Er is veel gebeurt dus ik moet nog kijken waar mijn gevoel ligt, ook de komende periode''

Waarom praat Mark heel vaak zo wisselend; Dan weer helemaal Pro Cambuur (Mijn club enz.)  om vervolgens ook weer zeer snel twijfels en andere mogelijke toekomsten uit te spreken

Misschien begrijp ik Mark verkeerd hoor maar ik vind het soms lastig te peilen bij hem.
Wat wil en vind hij nou ECHT?
hij wil een fatsoenlijk contract en dat kan ik helemaal begrijpen.

hobbes

Citaat van: Eewal op april 25, 2026, 20:52:43
hij wil een fatsoenlijk contract en dat kan ik helemaal begrijpen.

Dan blijft de discussie wat is fatsoenlijk? De zal voor Diemers anders zijn dan voor Cambuur lijkt me.

PePe

Het gaat volgens mij om 1 of 2 jaar verlengen. Cambuur moet een doelstelling voor het komende jaar aangeven. Als hij daar aan voldoet, dan wordt er automatisch met een jaar verlengd. Dit lijkt me een goeie!!

Derkx R.H.

Een contract voor het leven, met allerlei clausules tijdens en na zijn actieve carri?re het zelfde wat Volendam en Muhren hebben gedaan!

Bankzitter

Je hebt 2/3 spelers nodig die de rest van het team beter laten functioneren. Door ervaring, een wedstrijd lezen, overwicht in de kleedkamer.
Amofa en Diemers kunnen dat. Vind maar iemand met dezelfde kwaliteiten die wel betaalbaar is.