Citaat van: michello op februari 03, 2026, 07:48:20
Er is geen ploeg in de KKD die zo kan spelen als hoe Jong PSV speelde. Echt een heel hoog niveau. Dat wij dan ook niet top waren door allerlei redenen, dan is de nederlaag terecht. Overigens hadden wij op basis van expected goals wel moeten winnen, wonderlijk hoe dat dan kan vertekenen.
Eens! Nu ben ik verre van neutraal, maar hoe die jongens de eerste helft speelden...daar hadden wij het nakijken. Beide helften voors en tegens: Vd Sande zat na 8 minuten al ver boven zijn toerental...tegelijkertijd...in de 2e helft waren we ons aanspeelspunt kwijt en cree?rden we bijna niks meer. Ik vond die Appie helemaal niet slecht spelen trouwens, had nog best wat langer mogen staan. Balk is inderdaad wel de man voor dit soort wedstrijden, maar speelde voorin niet veel klaar. Diemers heel knap uit de wedstrijd gespeeld: Die heeft normaal ongeveer 70% balbezit, nu niet in het stuk voorgekomen. Ook wel goed om weer met beide beentjes op de grond te staan!
, maar deze jongen heeft nog wel iets in zijn mars op de linksback. Volgens mij ligt er ook nog wel ergens een linkje met Henk. Voegt veel routine toe.