Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Henk over Baouf, de beste 18 jarige die ik in 40 jaar heb meegemaakt! 

wiekie1969

Voor zulke spelers kom je naar het stadion. Wat is die vent goed juh.  Ben bang dat hij  in de winterstop al weer weg is. Doet zaterdag gelukkig gewoon mee. Over 3 weken zijn we hem een tijdje kwijt.

papier

Gaat ook nog wel fouten maken, is immers nog ontzettend jong. Maar laat hem maar staan want er zijn legio voldoende punten te benoemen in zijn spel. En een ding waar het sowieso niet aan ontbreekt is strijd wat we graag zien. Top hoe hij ook juicht na een geslaagde belangrijke tackle.

CaseP

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2025, 21:59:04
Voor zulke spelers kom je naar het stadion. Wat is die vent goed juh.  Ben bang dat hij  in de winterstop al weer weg is. Doet zaterdag gelukkig gewoon mee. Over 3 weken zijn we hem een tijdje kwijt.

Daar moet je niet gek van opkijken. Gebeurt vandaag ook nog met die back van Dordrecht. Van Ijsselmeervogels naar Dordrecht, twee goede potten voetbal en vandaag waarschijnlijk naar NEC. Exceptioneel talent is snel weer pleite..

Huizen

Citaat van: CaseP op september 02, 2025, 10:51:27
Daar moet je niet gek van opkijken. Gebeurt vandaag ook nog met die back van Dordrecht. Van Ijsselmeervogels naar Dordrecht, twee goede potten voetbal en vandaag waarschijnlijk naar NEC. Exceptioneel talent is snel weer pleite..

Hij doelde op het toernooi dat Jong Marokko speelt. Daarom zijn we hem kwijt.

Baouf blijft t/m de eredivisie hier!  :D

Lore

Citaat van: CaseP op september 02, 2025, 10:51:27
Daar moet je niet gek van opkijken. Gebeurt vandaag ook nog met die back van Dordrecht. Van Ijsselmeervogels naar Dordrecht, twee goede potten voetbal en vandaag waarschijnlijk naar NEC. Exceptioneel talent is snel weer pleite..

Als hij na een half jaar al gaat dan is het zeker voor 2 miljoen en heb ik er ook vrede mee. Hij staat 3 jaar + 1 jaar optie onder contract. Er is voor ons geen reden om te laten gaan

Bankzitter

Die jongen moet gewoon een seizoen lang voor 14.000 man spelen.
Het mooiste is als de ontwikkeling van de club net zo hard gaat als de spelers.
Bij promotie kun je Baouf , Jansen ed nog een jaar houden. Bij nog een jaar KKD ben je ze kwijt.

Noordcambuur

Eerst maar kijken wanneer we 20 wedstrijden verder zijn.

Eerste indruk is goed.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt


PePe

#86
53 min 1 - 0
58 min 2 - 0
Eindstand 2 - 0

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op september 28, 2025, 23:19:09
53 min 1 - 0
58 min 2 -0

Apart systeem met die challanges.
Henk, held, bedankt

mindra

sterke pot  van baouf

oost

Citaat van: PePe op september 28, 2025, 23:19:09
53 min 1 - 0
58 min 2 - 0
Eindstand 2 - 0

Wel verloren hoop ik? :devil