Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Het is hier momenteel ?f alles ?f niks geloof ik  :_schater

Sakas

Echte Liwwarders, Ut is niks en ut sel ook nooit iets wudde!  :_schater
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Specuveter


DeBruyne

Ik ben fan! Hier gaan we aan verdienen op den duur...

V-man

Mooie aanwinst! Killer in de defensie! En een goal!!!!!

Bernardo

Wanneer gaat ie weg naar het WK? Is ie er tegen Willem II nog bij?

Galdiano

Contract naar open breken.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Hij ligt al 3 jaar vast met een optie voor een vierde jaar.

justremco

Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2025, 19:43:00
Wanneer gaat ie weg naar het WK? Is ie er tegen Willem II nog bij?

WK is pas eind september maar geen idee of ze komende week ook (oefen) interlands spelen

Noordcambuur

Jeeeeetje ik ben er ff stil van niet normaal wat een pot een dikke 10 :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

18 jaar h?. Knap hoor _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur


Bankzitter

Hij was nu ook veel meer betrokken bij de opbouw.  Ik had eigenlijk zijn eerste 2 wedstrijden het idee dat hij het nog bewust simpel hield, alles netjes bij Amofa inleveren. En dan nog 2 backs die ook niet bang zijn als ze een bal krijgen.


Huizen

Waanzinnig centraal duo. Wat een verademing vergeleken met vorig jaar.

|:) |:)

Yellow Army

Toppertje samen met Amofa
Area 58