Citaat van: Casuals-lwd op juni 20, 2017, 22:08:04
Komt op de (virtuele) zuidtribune lijkt mij (aan de kant van het water dus).
Soort idee als Fc Grunn? Dat de uitsupporters doormiddel van een gang onder het water door moeten lopen naar het uitvak?
15.000 zitplaatsen, wat is dan de richtlijn qua uitvak capaciteit volgens de regels van de knvb?

