Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - GerardFraneker

#1
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 21, 2017, 09:11:27
Citaat van: Casuals-lwd op juni 20, 2017, 22:08:04
Komt op de (virtuele) zuidtribune lijkt mij (aan de kant van het water dus).

Soort idee als Fc Grunn? Dat de uitsupporters doormiddel van een gang onder het water door moeten lopen naar het uitvak?

15.000 zitplaatsen, wat is dan de richtlijn qua uitvak capaciteit volgens de regels van de knvb?
#2
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 20, 2017, 21:30:08

Geweldig ontwerp en kijk er zeker naar uit!
2 dingen waar ik zeer benieuwd naar ben:
- Supportershome schets
- Het uitvak.. waar willen ze de uit-supporters graag neerzetten?
#3

14:15 vertrekken........................................
#4
Wedstrijden / Re: Beker
januari 31, 2017, 10:53:58

Ik was er met de 2de ronde van de knvb Beker tegen Tec ook bij, extra extra voorrang?  :devil
#5
Wedstrijden / Re: Beker
januari 17, 2017, 10:00:43

+ 8 ik zal vandaag maar even kaartje halen! Busje  :proost
#6
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
november 30, 2016, 17:55:08
Heeft iemand enig idee wanneer de datum is wanneer de gemeente het onderwerp Cambuur gaat  behandelen?
#7
Wedstrijden / Re: Emmen - Cambuur 18-11-2016
november 03, 2016, 17:14:59
+ 9  :y
#8

Al bijna uitverkocht?
#9
Wedstrijden / Re: Cambuur-Nec
december 08, 2015, 12:45:38

Vlammen aankomende zaterdag!!!
Iedereen!! Spelers & de twaalfde man!!!  :proost
#10
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 28, 2015, 16:22:48
Citaat van: Tanjajeah op oktober 28, 2015, 10:54:58
Wat ik me afvroeg;

wie bepaalt welk(e) spandoek(en) er komt te hangen vóór het uitvak van DKV? De ruimte daar is maar klein; 2 jaar geleden hing daar het grote rood-wit-blauwe ANTIFRIES spandoek dat er perfect paste en heel goed zichtbaar was. Vorig jaar hingen er echter een aantal kleinere, en daardoor minder duidelijke. Dat eerste is dan toch veel mooier: 1 groot en duidelijk spandoek, waarmee je een statement maakt en die voor heel het stadion en televiesiekijkend Nederland goed zichtbaar is. Hoe wordt dat geregeld, is dat een kwestie van 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' en diegene hangt zijn spandoek neer? Of wordt zoiets gecoördineerd?

2013/2014


2014/2015


Mijn part komt het zwarte doek er te hangen met de doodskop met SCC - LWD erop.
Spanning stijgt met de minuut!!  :proost
#11
Wedstrijden / Re: Roda Jc - Cambuur 3 oktober
september 30, 2015, 09:36:02
Citaat van: SCC-J op september 30, 2015, 09:22:14
Hoe weet jij dat busverbod bij Cambuur zelf vandaan komt?

Lijkt mij aardig helder dat onze veiligheidsmanager dat niet wil..
''Wordt meer bier gedronken in busjes'' of iets dergelijks.
Nec - ado dit weekend, als zij met de autocombi gaan is het geen enkel probleem als ze met een 9 persoonsbusje die kant op gaan.
Cambuur is gewoon nog steeds erg supporter onvriendelijk met de uitwedstrijden...


http://adodenhaag.nl/tickets/kaartverkoop/wedstrijden/ticketinfo?id=223:nec-ado-den-haag-223
#12
Vandaag oek 2 kaartsies haalt, buske 4 inderdaad
#13
Wedstrijden / Re: Den Haag - Cambuur 17 januari
januari 14, 2015, 16:00:30
Citaat van: Buma9 op januari 14, 2015, 15:33:16
GAAT WEER HEERLIJK BIJ SC CAMBUUR EN DE COMMUNICATIE!!!! WIL NET MIJN AUTOCOMBI KAART OPHALEN, BLIJKT DAT ZE MAAR 100 AUTOCOMBI KAARTEN KRIJGEN VAN ADO. ECHTER HEBBEN ZE ER AL 119 UITGEGEVEN, DUS WORDEN DE ANDERE 19 ZO GEBELD MET DE MEDEDELING DAT ZE IN DE BUS MOETEN EN ANDERS GEEN KAART KRIJGEN!!!! IK KOM MIJN EIGEN AUTO NIET EENS IN DIE AL STAAT INGESCHREVEN.... NET ADO GEBELD EN FOUT LIGT BIJ SCC!!!!!!

Och nee wel... Inderdaad weer heerlijke communicatie  :|
#14
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 17, 2014, 11:27:42

Ivm werk kin ik morgen niet bij de training zijn.
Is et ook mogelijk om sundag ochtend nog een derby shirtsje te kopen in kleine Leeuwarden?
@CC
#15
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 16, 2014, 09:31:55

Ist al hast zondag? :wall