Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda Jc - Cambuur 3 oktober

Gestart door jeff, september 22, 2015, 14:21:59

Vorige topic - Volgende topic

MotM Roda jc - Cambuur

Leonard Nienhuis
5 (10.4%)
Marlon Pereira
1 (2.1%)
Wessel Dammers
5 (10.4%)
Marvin Peersman
6 (12.5%)
Martijn van der Laan
3 (6.3%)
Sander van der Streek
1 (2.1%)
Jack Byrne
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (2.1%)
Bartholomew Ogbeche
26 (54.2%)
Martijn Barto
0 (0%)
Djavan Anderson
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 48

Stemmen gesloten: oktober 11, 2015, 01:13:33

Casual14

Hoeveel man staat er tot nu toe op papier?

hobbes


speculeter

Beetje zelfde opstelling als zaterdag denken jullie? ?

mindra



flieterper

9 autos en negen personen voor de bus tot nu toe

brambo3004



R-member

Lang leve de regels!  :R

Vele supporters moeten werken of zelf voetballen.
Cambuur heeft daar schijt aan en niet valt er te regelen, bijvoorbeeld dat een enkeling het omwisselpunt mogen overslaan.

Ik hoor om me heen dat het steeds lastiger wordt om met Cambuur een regeling te treffen om een keer buiten de combi te gaan als je bijvoorbeeld vanwege werk al op locatie bent.

Daarnaast is ons altijd voorgehouden dat het busjes verbod bij andere clubs vandaan kwamen.
Ook dit is één grote leugen.

Cambuur "voor elkaar met elkaar"?
Laat me niet lachen. Het is vol tegen elkaar!  :R
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

SCC-J

Hoe weet jij dat busverbod bij Cambuur zelf vandaan komt?


GerardFraneker

Citaat van: SCC-J op september 30, 2015, 09:22:14
Hoe weet jij dat busverbod bij Cambuur zelf vandaan komt?

Lijkt mij aardig helder dat onze veiligheidsmanager dat niet wil..
''Wordt meer bier gedronken in busjes'' of iets dergelijks.
Nec - ado dit weekend, als zij met de autocombi gaan is het geen enkel probleem als ze met een 9 persoonsbusje die kant op gaan.
Cambuur is gewoon nog steeds erg supporter onvriendelijk met de uitwedstrijden...


http://adodenhaag.nl/tickets/kaartverkoop/wedstrijden/ticketinfo?id=223:nec-ado-den-haag-223

SCC-J

Cambuur is voorloper op het gebied van busjesverboden en bij ons wordt het nu al een jaar structureel toegepast op alle uitwedstrijden. Welke grote incidenten hier de reden voor zijn is mij een raadsel. En is ook zwaar overdreven van de lokale overheden.

Echter moet gezegd worden dat steeds meer clubs in de eredivisie mee te maken hebben, alleen (nog) niet in die mate dat wij dat hebben.

Casual14

Citaat van: SCC-J op september 30, 2015, 09:55:39
Cambuur is voorloper op het gebied van busjesverboden en bij ons wordt het nu al een jaar structureel toegepast op alle uitwedstrijden. Welke grote incidenten hier de reden voor zijn is mij een raadsel. En is ook zwaar overdreven van de lokale overheden.

Echter moet gezegd worden dat steeds meer clubs in de eredivisie mee te maken hebben, alleen (nog) niet in die mate dat wij dat hebben.


Dit komt doordat er een groepje dat met een 9-persoons busje zich vervoerde zich had misdragen....zij staken vuurwerk af....dat was het zo ongeveer.....wat mij betreft geen geldige reden. Meerdere malen ook in een 9 persoons busje naar een uitwedstrijd geweest. Het geeft toch iets extra's dan met zn 4en in een auto (5 is vaak te krap). Nooit, maar dan ook nooit, is er bij ons iets gebeurt in of rondom het busje.

Ronnie tng

Citaat van: Casual14 op september 30, 2015, 11:42:50
Dit komt doordat er een groepje dat met een 9-persoons busje zich vervoerde zich had misdragen....zij staken vuurwerk af....dat was het zo ongeveer.....wat mij betreft geen geldige reden. Meerdere malen ook in een 9 persoons busje naar een uitwedstrijd geweest. Het geeft toch iets extra's dan met zn 4en in een auto (5 is vaak te krap). Nooit, maar dan ook nooit, is er bij ons iets gebeurt in of rondom het busje.

Klopt inderdaad, heb toen ook meerdere keren aan Sarah aangegeven dat je dan de mensen in het busje moet aanpakken en niet iedereen!! We hebben nog steeds te maken met een uitkaart die vervoersnormen moeten versoepelen. Waarom kan het wel met het krijgen van auto-combi's, maar wordt de beperking voor busjes wel opgelegd?

Door de uitkaart weet je wie er in het busje zitten en kun je persoonsgericht wat doen als mensen zich niet weten te gedragen. verder heb ik op die kansloze redenatie na nooit een goede reden gehoord voor een busjes verbod.

On topic: Zeer triest het aantal supporters dat mee gaat, zolang je maar op tijd in de rij staat voor de derby  :X Ik had andermaal graag gewild, maar helaas weer voetballen om half 3, en dan is Kerkrade niet te halen  ;(

Casual14

Citaat van: Ronnie tng op september 30, 2015, 13:36:43
Klopt inderdaad, heb toen ook meerdere keren aan Sarah aangegeven dat je dan de mensen in het busje moet aanpakken en niet iedereen!! We hebben nog steeds te maken met een uitkaart die vervoersnormen moeten versoepelen. Waarom kan het wel met het krijgen van auto-combi's, maar wordt de beperking voor busjes wel opgelegd?

Door de uitkaart weet je wie er in het busje zitten en kun je persoonsgericht wat doen als mensen zich niet weten te gedragen. verder heb ik op die kansloze redenatie na nooit een goede reden gehoord voor een busjes verbod.

On topic: Zeer triest het aantal supporters dat mee gaat, zolang je maar op tijd in de rij staat voor de derby  :X Ik had andermaal graag gewild, maar helaas weer voetballen om half 3, en dan is Kerkrade niet te halen  ;(

Nee precies, ze willen ook niet in discussie....tijd dat de supportersgroepen weer contact zoeken met sarah hier over. Helaas hebben de voorgaande momenten nauwelijks profijt gehad op het gebied van het busjesverbod.