Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

speculeter

Denk dat een van die boeren so wie so een rode kaart gaat pakken!!

denistel

bij de strot pakken die adders vanaf de 1e min,,,,voor goed naar het verleden spelen die lui.

Mitar

Hoop dat we scherp genoeg zijn. Teveel vertrouwen kan ook omslaan in gemakzucht. Als we echter volop er ingaan dan heb ik vertrouwen in een goede afloop. Als je alle linies doorloopt vindt ik ons op papier zeker niet minder. 

Casuals-lwd

gass geven, morgen mut heel west vol zijn

:scc

dit is mien club

Ja ik hoop dat cc, kvc en cambuur vandaag nogmaals aandacht besteden aan de laatste training...
Mutte verdomme 2.000 man komme
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Bubba

En die komme der oek wel!  |:)
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

GerardFraneker


Ivm werk kin ik morgen niet bij de training zijn.
Is et ook mogelijk om sundag ochtend nog een derby shirtsje te kopen in kleine Leeuwarden?
@CC

scclwd

Citaat van: Mitar op oktober 17, 2014, 11:07:37
Hoop dat we scherp genoeg zijn. Teveel vertrouwen kan ook omslaan in gemakzucht. Als we echter volop er ingaan dan heb ik vertrouwen in een goede afloop. Als je alle linies doorloopt vindt ik ons op papier zeker niet minder.

Hier ben ik dus ook bang voor. Zelfvertrouwen hadden we ook voor de wedstrijd tegen psv, de afloop weten we. Je kunt beter als underdog de wedstrijd in gaan.

Dokkumer

Citaat van: GerardFraneker op oktober 17, 2014, 11:27:42
Ivm werk kin ik morgen niet bij de training zijn.
Is et ook mogelijk om sundag ochtend nog een derby shirtsje te kopen in kleine Leeuwarden?
@CC
Bist er morgenavond oek op de party? Dan is er oek nog wel een kans.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op oktober 17, 2014, 11:34:02
Hier ben ik dus ook bang voor. Zelfvertrouwen hadden we ook voor de wedstrijd tegen psv, de afloop weten we. Je kunt beter als underdog de wedstrijd in gaan.
Een derby is altijd anders dan een "gewone" wedstrijd. Reken maar van yes dat iedereen zondag vlijmscherp aan de aftrap staat, helemaal als morgen de opkomst op de training massaal is!

oldehove

Citaat van: Bernardo op oktober 14, 2014, 11:39:14
OPROEP: KOM OOK NAAR DE LAATSTE TRAINING VOOR DE DERBY!
14 oktober 2014, 11:24
Heel langzaam, maar ook heel zeker komt hij dichterbij; De Derby! Aanstaande zondag is het zover en reizen we met 1200 Cambuur-supporters af naar het Abe Lenstra Stadion voor het duel tussen sc Heerenveen en SC Cambuur.

Een dag eerder trainen de mannen voor de laatste keer voor De Derby en dat is natuurlijk een uitgelezen moment om de selectie nog een keer aan te moedigen en te laten zien hoe belangrijk De Derby is!

We roepen dan ook iedereen op om zaterdagochtend (stadion open vanaf 10.00 uur en aanvang training 10.30 uur) naar het Cambuur Stadion te komen en onze mannen nog een extra steuntje in de rug te geven. De West-tribune, te bereiken via de ingang achter de Noord-tribune, is geopend voor supporters en in de kiosk onder de tribune kun je terecht voor een hapje en een drankje.

De vakken 1, 2 en 3 zijn gereserveerd voor de fanatieke aanhang, die met fakkels de spelers en trainers zullen begroeten. (Knal)vuurwerk is niet toegestaan, hier zal op worden gecontroleerd.

Graag tot zaterdag!

www.cambuur.nl

En ik wou net me astronautjes meenemen  ;( 8P
ut komt su as het komt

Bernardo

@HenkAlbers1970: Zojuist persmoment met Henk de Jong gehad. ,, #Cambuur ongewijzigd tegen #scHeerenveen ", zo bevestigd de trainer. #HeeCam #derby

John Hiatt

Mag ik wel sterretjes meenemen?

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op oktober 17, 2014, 12:54:53
Mag ik wel sterretjes meenemen?
Zolang je je eigen sterretje maar in je broek houdt :devil

Gasgeve

Hoop dat Henk Meleg nu wel meeneemt i.p.v. Schet. Die Meleg scoort in elke uitwedstrijd, verdient wel weer een kans.