Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Je doet het nooit iedereen naar de zin maar dit ontwerp is wel weer anders dan in de rest van Nederland en dat mut ook .. Wij zijn Cambuur weest wel. En ik denk dat ons club straks een enorme boost krijgt. Het gaat een hype worden

sunderland

Ik kom nu 36 jaar bij Cambuur en het oude is mooi maar ik wil ook wel eens structureel eredivisie zien en betere spelers halen en dat kan straks. Bovendien is de eerstedivisie finaal verneukt door die b teams en ook is het nivo zeer ver gezakt

Lore


michello

Buitendat het huidige stadion de charme heeft dat het middenin de wijk zit, maar als je puur en alleen naar het stadion op zich kijkt, dan gaat dat nieuwe stadion toch veel en veel mooier zijn  dan waar we nu in spelen? Weg met de hoge tribunes en grachten.  Het voetbal gaat straks nog intenser beleefd worden. :thumbsup

GerardFraneker


Geweldig ontwerp en kijk er zeker naar uit!
2 dingen waar ik zeer benieuwd naar ben:
- Supportershome schets
- Het uitvak.. waar willen ze de uit-supporters graag neerzetten?

sunderland

Citaat van: GerardFraneker op juni 20, 2017, 21:30:08
Geweldig ontwerp en kijk er zeker naar uit!
2 dingen waar ik zeer benieuwd naar ben:
- Supportershome schets
- Het uitvak.. waar willen ze de uit-supporters graag neerzetten?
in het weiland daarachter waar een bepaalde publiekgroep thuishoort

Casuals-lwd

Citaat van: GerardFraneker op juni 20, 2017, 21:30:08
Geweldig ontwerp en kijk er zeker naar uit!
2 dingen waar ik zeer benieuwd naar ben:
- Supportershome schets
- Het uitvak.. waar willen ze de uit-supporters graag neerzetten?
Komt op de (virtuele) zuidtribune lijkt mij (aan de kant van het water dus).

johnmillwall

Citaat van: GerardFraneker op juni 20, 2017, 21:30:08
Geweldig ontwerp en kijk er zeker naar uit!
2 dingen waar ik zeer benieuwd naar ben:
- Supportershome schets
- Het uitvak.. waar willen ze de uit-supporters graag neerzetten?
Hopelijk op steenworp afstand van de staantribune. l0l

De Gast

Citaat van: sunderland op juni 20, 2017, 21:06:28
Ik kom nu 36 jaar bij Cambuur en het oude is mooi maar ik wil ook wel eens structureel eredivisie zien en betere spelers halen en dat kan straks. Bovendien is de eerstedivisie finaal verneukt door die b teams en ook is het nivo zeer ver gezakt

Ook al speel je eerstedivisie (waar dit stadion dan niet thuis hoort).. maar wat een prachtig stadion heb je dan. Origineel, open hoeken met een mooie afwerking daarachter. Engels.. En eindelijk eens normale faciliteiten. Cambuur 2.0, met hopelijk de sfeer van 1.0.

Bankzitter

Het sneeuwde een beetje onder maar ook in de JL kan Cambuur de lasten van het nieuwe stadion gewoon betalen, geen risico. (Bij veel clubs gaat dat niet meer bij degradatie, er zijn er zat waar bij dat in de eredivisie al niet lukt).

AliBombali

Wat een gaaf onderkomen! Als het zo wordt, gaat het iets prachtigs voor onze fantastische club bijdragen! Hopelijk wordt de sfeer behouden zoals die nu regelmatig is..

hobbes

Citaat van: Bankzitter op juni 20, 2017, 23:18:29
Het sneeuwde een beetje onder maar ook in de JL kan Cambuur de lasten van het nieuwe stadion gewoon betalen, geen risico. (Bij veel clubs gaat dat niet meer bij degradatie, er zijn er zat waar bij dat in de eredivisie al niet lukt).

Was idd misschien wel één van de belangrijkste opmerkingen gisteren. Goed beleid.

GerardFraneker

Citaat van: Casuals-lwd op juni 20, 2017, 22:08:04
Komt op de (virtuele) zuidtribune lijkt mij (aan de kant van het water dus).

Soort idee als Fc Grunn? Dat de uitsupporters doormiddel van een gang onder het water door moeten lopen naar het uitvak?

15.000 zitplaatsen, wat is dan de richtlijn qua uitvak capaciteit volgens de regels van de knvb?

Bernardo

Citaat van: GerardFraneker op juni 21, 2017, 09:11:27
Soort idee als Fc Grunn? Dat de uitsupporters doormiddel van een gang onder het water door moeten lopen naar het uitvak?

15.000 zitplaatsen, wat is dan de richtlijn qua uitvak capaciteit volgens de regels van de knvb?

Volgens mij 500/600.

666

Citaat van: Bernardo op juni 21, 2017, 09:16:35
Volgens mij 500/600.

Ik zou het zelf niet weten... Maar een aantal van 750 in het nieuwe stadion vind ik prima.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander