Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Hoe zit het met de binnenkant? Skyboxen ala Groningen? Staantribune? Een gracht tussen het veld en tribune? Komt er een supportershome onder de tribune ala Utrecht?

Jammer dat daar niks van bekend gemaakt is vandaag. Lijkt mij dat de schetsen van de binnenkant al klaar zijn.

hobbes

Tribunes boven op het veld iig, geen gracht

Scc4-ever

#6212
Citaat van: Treb op juni 20, 2017, 18:25:32
Hoe zit het met de binnenkant? Skyboxen ala Groningen? Staantribune? Een gracht tussen het veld en tribune? Komt er een supportershome onder de tribune ala Utrecht?

Jammer dat daar niks van bekend gemaakt is vandaag. Lijkt mij dat de schetsen van de binnenkant al klaar zijn.
skyboxen komen op t dak denk ik :P ( we moeten wel uniek blijven).Verder weet ik t niet. Maar t ziet er toch best wel mooi uit. Maar goed t mut nog bouwt worden natuurlijk. T kan altijd er anders uit komen te zien dan dat je op de tekeningen gezien hebt. Ik ben pas echt blij als ze daadwerkelijk gaan bouwen en t er staat.

Viper

Citaat van: Treb op juni 20, 2017, 18:25:32
Hoe zit het met de binnenkant? Skyboxen ala Groningen? Staantribune? Een gracht tussen het veld en tribune? Komt er een supportershome onder de tribune ala Utrecht?

Jammer dat daar niks van bekend gemaakt is vandaag. Lijkt mij dat de schetsen van de binnenkant al klaar zijn.

Dat vraag ik me ook af. Waarom (nog) geen impressie van de andere tribunes? Die kunnen ze zo renderen. Misschien bewust nog niet?

Scc4-ever

Citaat van: Viper op juni 20, 2017, 19:15:36
Dat vraag ik me ook af. Waarom (nog) geen impressie van de andere tribunes? Die kunnen ze zo renderen. Misschien bewust nog niet?
wat ik begreep kwamen de komende weken/maanden meer tekeningen die we kunnen zien.

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op juni 20, 2017, 15:09:58
Ik ben tot nu toe zeer enthousiast. Buitenkant is nog wel even wennen, maar binnenkant  :thumbsup |:) _O_
Verzin je eigen uitspraak, dit roep ik ook al de hele middag en avond :devil

michello

Als je staanplaatsen mee gaat rekenen  ( wat ook weer 2.000 extra plekken op gaat leveren) zouden we uiteindelijk maximaal een capaciteit van 19.500 plekken kunnen creëeren. Met het oog op de langere termijn is dat natuurlijk ook mooi!

Galdiano

wat een negativiteit over de buitenkant.
Hoe moet een stadion er dan van buiten uit zien?

Glas niet goed, hout niet goed, geen betonbak, dan blijft er weinig over.
Het is toch een fantastisch ontwerp met die lichtmasten, en hoeken van glas. Je krijgt echt een ruimtelijk effect, en houdt de wind aardig tegen lijkt mij.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Viper op juni 20, 2017, 19:15:36
Dat vraag ik me ook af. Waarom (nog) geen impressie van de andere tribunes? Die kunnen ze zo renderen. Misschien bewust nog niet?

Heeft nog te maken met het indelen van bepaalde ruimtes waar bedrijven komen.
Er zijn nu intentieverklaringen getekend. Als dit definitief is, kan alles snel ingetekend worden.
Er komt sowieso een groot supporters home onder de tribune!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oosttribune

Wethouder en Cambuur geven aan verbonden te willen blijven aan het cambuurplein. Waar mogelijk wil Cambuur gaan trainen op één van de velden achter het huidige stadion. Partijen gaan kijken dit haalbaar is

Galdiano

Ze kijken ook naar het ontwikkelen van velden tegenover goutum Overijsselseweg.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Bolle op juni 20, 2017, 15:49:26
Een een hele slimme oplossing!

Eens en mijn bron is vernoemd naar een dorp in de omgeving van Leeuwarden en stemt op de PVV, ookal is hij zelf  van een andere partij!  :proost :devil

Cor

Citaat van: Galdiano op juni 20, 2017, 19:52:25
wat een negativiteit over de buitenkant.
Hoe moet een stadion er dan van buiten uit zien?

Glas niet goed, hout niet goed, geen betonbak, dan blijft er weinig over.
Het is toch een fantastisch ontwerp met die lichtmasten, en hoeken van glas. Je krijgt echt een ruimtelijk effect, en houdt de wind aardig tegen lijkt mij.

ben het niet altijd met je eens maar hier sla je wat mij betreft de spijker op de kop.

Yellow Army

Citaat van: Lore op juni 20, 2017, 20:36:04
Eens en mijn bron is vernoemd naar een dorp in de omgeving van Leeuwarden en stemt op de PVV, ookal is hij zelf  van een andere partij!  :proost :devil

Henk Goutum?
Area 58

sunderland

Die ene tribune waar Cambuur in staat is mooi diep en niet heel scheef . Beetje fulham