Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Robinho

#1
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 08, 2026, 13:51:08
de huidige hoofdsponsor lacht zich kapot.  Bedragen waar je
Je als Cambuur voor moet schamen.  En dan maar
Trots zijn op de langdurige samenwerking
#2
Selectie en Technische staf / Re: Remco Balk
april 06, 2026, 13:11:33
er is totaa geen interesse in ehm dan maar bijven. Struikelt over iedere bal en alleen maar zeuren. Zeker voor eredivisie komt hij veel te kort
#3
Selectie en Technische staf / Re: Tony R?lke
februari 26, 2026, 13:51:27
snel afscheid nemen -  heeft niet het gewenste niveau
#4
Selectie en Technische staf / Re: Ethan Apkakou
januari 07, 2026, 15:09:01
En  13 indruk?
#5
Selectie en Technische staf / Re: Ichem Ferrah
augustus 22, 2025, 11:24:48
Balk is toch te triest voor woorden op de RB :zucht
Komt echt nog geen lantaarnpaal voorbij
snel afscheid nemen voor een paar centen
#6
En gewoon maar Balk weer opstellen echt niet te geloven meer dit
#7
Balk wordt verkocht
#8
wie weet wat over een mogelijk vertrek van Balk?
#9
Laten we hopen dat Balk vertrekt voor een mooie prijs  Prima instelling maar voetballend zwaar onder de maat
#10
Selectie en Technische staf / Re: Remco Balk
maart 17, 2025, 15:20:24
snel verkopen straks. Absoluut geen niveau, zie je maar weer tegen een betere tegenstander
#11
Alle tijd van de wereld  nog even en we staan middenmoot
#12
Balk is natuurlijk een drama als spits. kan geen bal vasthouden en daardoor continue balverlies
#13
Selectie en Technische staf / Re: Jonathan Afolabi
september 19, 2024, 11:09:59
balk is net een blind paard en doet maar wat. Behalve iet goeds  Als hij ergens moet staan is hij er niet  8P  Dram en zo snel mogelijk exit
#14
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 11, 2024, 15:28:32
1e thuiswedstrijd doet rein en dan exit
Althans dat heb ik gehoord
#15
hele seizoen al slappe hap. Zwaar ondermaatse spelers / selectie  en wellicht ook TS>>